loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا
آخرین کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا

آخرین کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا

میکل آرتتا سرمربی ما در پایان آخرین بازی ما در ورزشگاه امارات در فصل 2022/23 به پاسخ سوالات خبرنگاران پرداخت

💬درمورد احساساتی شدن در پایان بازی…

  • من یک انسان هستم، من هم احساسات دارم! این عالی بود که آن‌ها این عشق را به تیم، به هر بازیکن و البته به من نیز منتقل کردند. سال بسیار احساسی بود، فصل بسیار خاصی بود و تیم شایسته آن است و هواداران ما شایسته پایان دادن به آن هستند؛ بنابراین من واقعا خوشحالم.

💬درمورد جدایی گرانیت ژاکا…

  • لابد شما میدانید؟ برای من خبر جدیدی است.

💬درمورد آنچه که در تابستان در انتظار است…

  • باید چند روزی را با خانواده‌ام بگذرانم، احساسات و همه چیز را کنترل کنم و درموردش تأمل کنم و فکر کنم. من باید آن را احساس کنم و ببینم بهترین راهی که می‌توانم این گروه از بازیکنان را به سطح متفاوتی برسانیم، چیست. امروز نمی‌توانم این کار را انجام دهم زیرا هنوز در لحظه‌ی فوق‌العاده هستم.

💬درمورد ارتباط عاطفی با هواداران….

  • این یکی از آرزوهای من بود، شاید بزرگترین آرزوی من، ارتباط دوباره با روح این باشگاه فوتبال و هوادران. ما این کار را انجام داده‌ایم، هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. این باعث می‌شود که من واقعاً افتخار کنم و از اینکه بخشی از آن سفر مشترک هستم. ما می‌خواهیم موفقیت را به ارمغان بیاوریم و مقصد باید موفقیت و لذت بردن این باشگاه باشد. اما باید تا رسیدن به موفقیت، با هم از مسیر لذت ببریم. این را امروز گفتم چون ما در این باشگاه گروه خاصی از افراد داریم، گروهی باورنکردنی از بازیکنان و حمایت‌های شگفت انگیز که باید از آن لذت برد.

💬درمورد استقبالی که از گرانیت ژاکا شد….

  • شایسته است او فصلی باورنکردنی را پشت سر گذاشته است. یک سال پیش به او گفتم یک علامت سوال پیش روی تو هست، باید بیشتر از این ارائه کنی و باید بهتر باشی. او برگشت و فردای آن روز تمرین کرد، سپس در پیش فصل چهار کیلو سبک‌تر و مناسب‌تر برگشت و در چهره‌اش می‌توان دید مصمم است که این کار را انجام دهد. او استثنایی بود، بخش مهمی از موفقیت تیم بود و من خیلی خوشحالم که همه از کاری که او انجام داده قدردانی می‌کنند.

💬درمورد اینکه آیا این حمایت‌ها به او انگیزه بیشتری برای فصل آینده می‌دهد یا خیر…

  • مطمئناً باید به ما انرژی و باور بیشتری بدهد. در این سفر همه با هم هستیم. ما می‌خواهیم بهتر شویم و بهترین باشیم، برای انجام این کار باید پیشرفت کنیم. می‌دانیم که سطح دوباره بالا می‌رود و باید برای آن تلاش کنیم.

💬درمورد اینکه چگونه فصل را در مقایسه با انتظارات پیش فصل به پایان رساندیم…

  • نمی‌دانم، ما می‌خواستیم باشگاه را به لیگ قهرمانان بازگردانیم، این هدف اصلی بود. این قبلاً یک تقاضای بزرگ بود، به خصوص در تابستان قبل از اینکه ما کارهای خاصی انجام دهیم و قبل از اینکه بتوانیم برخی از بازیکنان خود را حفظ کنیم سپس ما شروع کردیم به این احساس که تیم در مسیر درست حرکت می‌کند. روحیه، انرژی خوب است. بدیهی است که ما انتظار نداشتیم در جایی که هستیم به پایان برسیم، سومین رکورد برتر تاریخ باشگاه از نظر امتیاز، بیشترین برد تا کنون. خیلی زیاد است، اما هنوز برای بردن لیگ کافی نیست، ما می‌دانیم که سطح آن کجاست و واقعاً می‌خواهیم آن‌ را بدست بیاوریم، لازم نیست از چیزی که داریم خوشحال باشیم ما باید فصل خیلی بهتر از این باشیم.

💬درمورد جذب بازیکن در همان اوایل تابستان…

  • من واقعاً به سرمایه‌هایی که در اختیار داریم علاقه‌مند هستم، بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم و ابنکه چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم، چگونه بازیکنان را به بهترین فرم آن‌ها برسانیم. ابتدا این کار را انجام دهید و امتیاز آن، تصمیم‌گیری و بهبود کمبود‌های تیم خواهد بود. ما نمی‌خواهیم انسجامی را که در اطراف تیم وجود دارد را از دست بدهیم، امیدوارم تصمیم درستی بگیریم.

💬درمورد جایی که فصل به پایان رسید…

  • لحظات خاصی وجود داشت که آن شتابی و عطشی که نیاز داشتیم را نشان ندادیم که به نظر من بسیار مهم بود و شاید کافی نبود، زیرا ما می‌توانستیم امتیاز 92 یا 93 یا 95 را کسب کنیم، این واقعیت نیز هست، مطمئناً ما از آن تجربه درس هایی خواهیم گرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۸ ۱۳:۱۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰