loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا از کای هاورتز راضی است
آرتتا از کای هاورتز راضی است

آرتتا از کای هاورتز راضی است

کای هاورتز تا به حال تاثیرگذاری محسوسی در فصل 2023/24 داشته اشت و میکل آرتتا سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل برنلی در روز جمعه، تمجیدهای فراوانی از مهاجم آلمانی کرد. هاورتز از زمان پیوستن به توپچی ها در تابستان، در تمامی رقابت ها 33 بازی انجام داده و تنها یک بازی لیگ برتر را به دلیل محرومیت از دست داده است. این تعداد او را با بن وایت و دکلان رایس در صدر جدول بیشترین بازی های این فصل قرار می دهد.

آرتتا گفت: "من عاشق کای هستم. فکر می کنم همه ما، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک شخصیت، عاشق او هستیم. او تمام چیزهایی را که برای تیم نیاز است به ارمغان می آورد."

آرتتا در ادامه گفت: "چند صحنه ای در بازی مقابل وستهام بود که نتیجه 4-0، 5-0 یا 6-0 بود و او چطور بازیکنان حریف را تحت نظر داشت، از محوطه جریمه دفاع می کرد و سپس چطور به محوطه جریمه حریف حمله می کرد. موقعیتی که او به طور مداوم محوطه جریمه حریف را تهدید می کند، چیزی است که من واقعاً دوست دارم. شما می توانید از او بخواهید به عنوان مهاجم نوک، هافبک هجومی راست، هافبک هجومی چپ بازی کند و حتی در دفاع پایه هم به کارش بیاید و او همه این کارها را به خوبی انجام می دهد. کار کردن با او لذت بخش است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۲۳:۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰