loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : تازه شروع پیش فصل است.
آرتتا : تازه شروع پیش فصل است.

آرتتا : تازه شروع پیش فصل است.

پس از مساوی ۱-۱ با نورنبرگ در آلمان، میکل آرتتا با چندین خبرنگار که همچنین به سفر آمده بودند، درباره موضوعات مختلف مربوط به تابستان تاکنون صحبت کرد.

  • درباره اینکه چیزی که از بازی انتظار داشته رو بدست آورده؟

    " چیزهای زیادی را در نیمه اول دیدم و به خصوص چون چند نفر از بچه‌ها فقط سه جلسه تمرین داشته‌اند، میخواستم فقط به آنها فرصت بازی بدهم تا دوباره با هم ارتباط برقرار کنند. برخی از چیزهای واقعاً خوبی دیده‌ام، علیرغم تعداد تغییراتی که انجام دادیم و به همین دلیل به ویژه در کیفیت و کنترل سطح بازی کاهش یافت، اما ما می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد."

  • درباره کای هاورتز

    "خواهیم دید. ما باید ببینیم که او چگونه سازگار می‌شود و با بقیه بازیکنان ارتباط ایجاد می کند. فوتبال در مورد همین است و زمان نشان خواهد داد که او کجا بهترین بازی را انجام می‌دهد"

  • درباره خریدهای جدید

    "در حال حاضر ما با این گروه بازیکنانی که در اینجا هستند کار می‌کنیم. هنوز چیزی برای اعلام نداریم، و وقتی انجام شود، شما اولین نفری خواهید بود که می فهمید"

  • درباره مصدومین

    "مارتین [اودگارد] و لیو [تروسار] با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در هفته گذشته بازیکنان دیگری هم داشتیم که دچار مشکل شده‌اند، بنابراین باید احتیاط کنیم. الان پیش‌فصل است و برخی از آنها فقط دو یا سه جلسه تمرین داشته‌اند، بنابراین گام به گام پیش خواهیم رفت."

  • درباره جدایی گرانیت ژاکا

    این مسئله سه بخش دارد: 

    گرانیت تمایل بسیار روشنی داشت که این زمان برای رفتنش مناسب است و یک فرصت بزرگ شخصی برای انتقالش به وجود اومده بود. ما حرف زدیم و در نهایت، همه توافق کردیم که این کار درستی است که به جلو حرکت کنیم.

  • در مورد فرصت‌هایی که ایجاد کردیم

    سبک بازی ما در نیمه اول واقعا خوب بود و فکر می کنم می توانستیم بیشتر گل بزنیم، حتی در نیمه دوم دو فرصت بزرگ برای گلزنی داشتیم و موفق نشدیم. این بخشی از فوتبال است و اشتباهات بخشی از این ورزش هستند.

     

     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۳ ۱۰:۲۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰