loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفراس خبری: انتقالات، چک و دوپینگ
ادامه کنفراس خبری: انتقالات، چک و دوپینگ

ادامه کنفراس خبری: انتقالات، چک و دوپینگ

در مورد ارسال دستکش های چک به محل اشتباه...

فکر می کنم او به اندازه کافی دستکش دارد، این اشتباهات پیش می آیند. من اکنون او را یک بازیکن واقعی آرسنال محسوب می کنم و به نظرم می رسد او همیشه اینجا بوده است، چون خیلی خوب تطبیق پیدا کرده. بسیار زود با روحیه تیم خو گرفت به طوری که من فکر کردم او مدت زیادی اینجا بوده است. بنابراین وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد فقط یک حادثه است.

توضیح: دستکش های چک اشتباها به جای زمین تمرین آرسنال به زمین تمرین چلسی فرستاده شد.

در مورد این که او دستکش هایش را بررسی کرده بود...
 
نه، نه، به اندازه کافی بزرگ هست که این کار را نکند.

در مورد این که پنجره نقل و انتقالات شلوغی خواهد بود...

بله قطعا در 10 روز اینده کارهایی هست که باید انجام دهید. نه به طور خاص در مورد آرسنال، بلکه در مورد خیلی باشگاه های دیگر.

در مورد این که شما در بازار فعالیت دیگری خواهید داشت...

البته که همیشه پذیرای موقعیت های استثنایی هستیم چون ممکن است یک فرصت استثنایی بلند مدت باشد که از آن استفاده کنیم. اما در این لحظه انتظار دارم 10 روز پایانی ما آرام باشد.

در مورد این که چلسی / اسپرز می توانند به صورت اشتراکی از امارات استفاده کنند...

نه واقعا، چون برای ساختن این ورزشگاه رنج زیادی متحمل شدیم، از نظر مالی خیلی محدود بودیم تا هزینه هایش را بپردازیم، بنابراین نمی دانم. حس نمی کنم این موضوع در برنامه های ما جایی داشته باشد، نیازی به این کار نداریم و نزدیکش هم نشدیم. صادقانه بگویم این تصمیم به عهده هیئت مدیره است نه من.

در مورد این که با کمیته ضد دوپینگ بریتانیا صحت خواهید کرد...

ببینید من تمایل دارم و همیشه خوشحال می شوم اگر بتوانم کمکی بکنم تا موارد ضد دوپینگ را برای کسانی که می خواهند علیه دوپینگ مبارزه کنند روشن کنم. چیزهایی که باید بگویم را قبلا گفته ام و حرف چندانی برای گفتن ندارم. فقط فکر می کنم در شغل ما، به ویژه در فوتبال به نظر می رسد که میخواهیم با این مشکل تقابل کنیم. به نظرم می رسید مدت زیادی بود این کار را نمی کردیم. من در دسترس هستم. تمایل ویژه ای ندارم، فقط می خواهم کمک کنم با دوپینگ برخورد کنیم چون همه ما مسئولیم با آن مبارزه کنیم.

در مورد این که چه کمکی می توانید بکنید...

به طور خاص فکر نمی کنم بتوانم از مسئولانی که درگیر این کار هستند بیشتر کمک کنم. اگر آنها احساس کنند لازم است با من صحبت کنند من در دسترس هستم. ان چه برای من مهم است این است که همه نشان بدهیم دوپینگ را نخواهیم پذیرفت.

در مورد این که جریمه دوپینگ باید چه چیزی باشد...

باید به آن فرد و مسئولین هشدار بدهند. ما افراد با تحربه ای را دشاته ایم که به خاطر دوپینگ زود مرده اند که این یعنی آنها بدون کمک های پزشکی این کار را کرده اند. این حتی خطرناک تر است. این مهم است که وقتی یک نفر برنده می شود فکر کنیم به این خاطر برنده شده که بهترین است نه به خاطر استفاده از مواد غیر قانونی. از طرف دیگر این یک مسئله مربوط به سلامتی است، موضوعی مربوط به عدالت و سلامتی است.

در مورد این که آیا دوپینگ در فوتبال بریتانیا رخ می دهد یا نه...

نه. مطمئنم هیچ کدام از باشگاه های انگلیسی تلاش نمی کنند بازیکنانش را به دوپینگ وادار کنند. 100% متقاعد شده ام در انگلیس هیچ کس تلاش نمی کند به عنوان باشگاه این کار را انجام بدهد. از این بابت متقاعد شده ام.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۳۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰