loading
در حال بررسی درخواست شما
بارکلی یکی از بهترین جوان هایی است که دیده ام
بارکلی یکی از بهترین جوان هایی است که دیده ام

بارکلی یکی از بهترین جوان هایی است که دیده ام


این هافبک ۲۰ ساله فصل برجسته ای را در تیم روبرتو مارتینز سپری کرده و می تواند یکی از اعضای تیم ملی انگلیس در جام جهانی برزیل باشد.

اگرچه ونگر یکی از تحسین کنندگان بارکلی است اما باور ندارد که او جایگاهی قطعی در ترکیب انگلیس برای جام جهانی داشته باشد.

سرمربی آرسنال گفت: " او گام بزرگ رو به جلویی برداشته؛ به عنوان یک جوان آینده دار خیلی زود همه را متقاعد کرد که پتانسیل و استعداد عظیمی دارد.

" در بازی های بزرگ با ترکیبی از کیفیت های فنی و قدرتش می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد که ترکیب کردن این ویژگی ها در خط میانی بسیار مشکل است و همان چیزی است که از یک هافبک مدرن خواسته می شود. به نظر من او تاثیر زیادی در این فصل داشته، یکی از بهترین هایی است که دیده ام.

" خوب است که یک جایگاه تضمین شده در جام جهانی ندارد؛ زیرا در جام جهانی تجربه بازی های بزرگ از نظر تعداد بازی هایی که در کارنامه خود دارید مهم است.

" نمی توانید با بازیکنان جوان بسیار زیادی به جام جهانی سفر کنید. وقتی وارد یک بازی می شوید باید بدانید که حداقل یک کیفیت خاص به دست می آورید و کیفیت خاص به وسیله تجربه بازیکنان از بازی های بزرگ تضمین می شود.

" می توانید از یک یا دو بازیکن جوان استفاده و قمار کنید ولی نمی تواند از پنج یا شش نفر با آن شرایط استفاده کنید."


اورتون در این فصل با جذب قرضی روملو لوکاکو و گرت بری به خوبی از سیستم قرض دادن بازیکنان در لیگ برتر استفاده کرده اما ونگر احساس می کند که این سیستم نیاز به بازبینی دارد.

" معتقدم اگر می خواهید سیستم قرض دادن را ادامه دهید باید به بازیکنان این امکان داده شود که مقابل تیم هایی که آن ها را قرض داده اند نیز بازی کنند در غیر اینصورت این سیستم قابل توجیه نیست.

" این تنها حمایت از باشگاه هایی است که بازیکنان را برای ضربه زدن به حریفانشان قرض می دهند و خود نیز به هیچ وجه با خاطری مواجه نیستند.

" برای مدتی وقتی بازیکنی را قرض می دادید می توانستید تصمیم بگیرید که آیا او مقابل خودتان بازی کند یا نه و من همیشه تصمیم می گرفتم او می تواند مقابل خودمان نیز بازی کند اما باید بگویم که هیچ حمایتی از طرف رسانه ها دریافت نمی کردم؛ زیرا وقتی بازیکنی که قرض داده ام مقابلمان گلزنی می کرد گفته می شد ' اااه ه ه، نگاهش کنید، احمق...'

" فکر می کنم بهترین حالت این باشد که بازیکنان فقط به دسته های پایین تر یا خارج از کشور قرض داده شوند و حتی درمورد خارج از کشور کاملاً متقاعد نشده ام که درست باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰