loading
در حال بررسی درخواست شما
برای دیدار با اورتون مشتاقیم
برای دیدار با اورتون مشتاقیم

برای دیدار با اورتون مشتاقیم

 
توپچی ها فردا در گودیسون پارک به میدان خواهند رفت جایی که فصل گذشته با سه گل مغلوب اورتون شدند. ویلشر در حالی که انتظار دارد آرمون سختی را پیش رو داشته باشند اما مطمئن است که نتیجه سال گذشته تکرار نخواهد شد.
 
 
"اورتون فصل گذاشته خارق العاده ظاهر شد. آنها به همراه روبرتو مارتینز به خوبی کار کردند و او مربی خوبیست. او همیشه میخواهد ایده های جدیدی وارد بازی کند و بازیکنان جوان را به کار میگیرد مانند بارکلی و لوکاکو. آنها تیم خوبی هستند و رقابت سختی پیش رو خواهیم داشت."
 
" فصل گذشته در دیدار هایی که با اورتون داشتیم این مسئله را دیدید. ما با آنها در خانه 1-1 مساوی کردیم و سپس آنها را در جام حذفی شکست دادیم، آنها در خانه ما را شکست دادند در روزی که ما خوب نبودیم اما میخواهیم امسال به آنجا برویم و به هواداران نشان دهیم که چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم."
 
"آنجا رقابت سختی خواهیم داشت نمیخواهم این را انکار کنم. آنها همیشه برای رقابت آماده اند و بازی خوبی انجام میدهند. این مسابقه هیجان انگیزی خواهد بود."
 
آرسنال بعد از بازی با اورتون باید به مصاف بشیکتاش در امارات برود اما ویلشر  میگوید آرسنال ترکیب خوبی در اختیار دارد و مشکلی از این بابت نخواهند داشت.
 
"بازی مقابل بشیکتاش ،بازی تعیین کننده ای برای فصل ما خواهد بود و البته که بسیار زود انجام میشود. من فکر میکنم ما در ترکیه قدرتمند ظاهر شدیم. ما پیروز نشدیم اما نتیجه مناسب و معقولی گرفتیم. همچنین این بازی هم میتواند نبرد سختی باشد، آنها به نمایش خوب خود ادامه خواهند داد و ما نیز ترکیب خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم نمایش خوبی از خود نشان دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۳۱
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰