loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی، شخصیت و کورس قهرمانی
تساوی، شخصیت و کورس قهرمانی

تساوی، شخصیت و کورس قهرمانی


در مورد اینکه آیا نتیجه عادلانه بود...

شاید بله. در ابتدای بازی کمی عصبی بودیم. نگرشمان بواسطه دو دیدار اخیر تحت تاثیر قرار گرفته بود. ولی حتی زمانی که 1-0 عقب بودیم میتوانستید ببیندی که تیم آماده جنگیدن است. نیمه اول را کنترل کردیم و حتی 20 دقیقه اول را و شاید در مجموع نیمه اول آنها شانس دیگری هم داشتند و در نیمه دوم ما شانس گل دوم را داشتیم. میتوانستیم بازی را در نیمه دوم برنده شویم ولی در مجموع بازی با کیفیتی بین دو تیم خوب بود و هر دو تیم روحیه فوق العاده ای داشتند.

در مورد نمایش نیمه دوم...

بازیکنان نمایش خوبی داشتند. با اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد و البته اگر روزنامه ها را خوانده باشید این موضوع را باور میکنید. در مجموع میتوانید به نتایج ما از ابتدای فصل نگاه کنید و اینکه در نیمه نهایی جام حذفی هستیم. ما تانهام، لیورپول و اورتون را حذف کردیم، مقابل بایرن 10 نفره باختیم و در مونیخ 1-1 کردیم. اگر افتضاح باشید نمیتوانید این نتایج را بگیرید. با بازیکنانی که مصدوم هستند و با نمایشی که امروز داشتیم، فکر میکنم نمایش قابل توجهی بود. دوست دارم ببینم توره، سیلوا و کمپانی در خانه شان نشسته اند و دوباره این بازی انجام شود. فکر میکنم تیم به اندازه قابل توجهی مستحکم بود - ما هفته گذشته یک کابوس را پشت سر گذاشتیم. میتوانستید پس از 2-2 برابر سوآنزی ببینید که تیم عمیقا نا امید شده بود زیرا در دقیقه پایانی گل به خودی دریافت کردیم. با وجود این، امروز پاسخ بسیار خوبی داشتیم.

در مورد نمایش های متناقض...

شما نمیتوانید بگویید در استمفورد بریج ما خوب بودیم یا خوب نبودیم. وقتی در 10 دقیقه 2-0 عقب می افتید و وقتی با 10 نفر 3-0 میشوید دیگر بازی ای باقی نمانده است.

در مورد اینکه در بازی چلسی بد بازی کردید...

من اینطور نمی گویم، فقط فکر میکنم یک کابوس بود. حتی نمی توانید بگویید بازی بود. وقتی باید با 10 نفر حمله کنید و 3-0 عقبید دیگر شانسی ندارید.

در مورد اهمیت فلامینی...

ما با همان تیمی در استمفورد بریج بازی کردیم که با بایرن در مونیخ 1-1 کرده بودیم. من فلامینی را دوست دارم. وقتی او را به خدمت گرفتیم، همه تعجب کردند و فکر میکنم امشب بسیار خوب کار کرد. او به ما تعادل و کیفیتی که مورد نیاز تیم است را می دهد. در مجموع بازی های خوبی با او داشته ایم و البته بازی های خوبی بدون او.

در مورد وضعیت کورس قهرمانی...

باخت چلسی تاثیری برای ما ندارد زیرا امتیاز بیشتری به ما نمی دهد فقط این را نشان می دهد که باید تا پایان فصل بجنگیم زیرا همه تیم ها میتوانند یکدیگر را شکست دهند. چلسی امروز به کریستال پالاس باخت، این یعنی همه باید مراقب و ثابت قدم باشند. از نظر ریاضی ما هنوز در کورس هستیم ولی قهرمانی در دست خودمان نیست. بنابراین نمیتوانید بگویید فقط به ما بستگی دارد و شاید واقع بینانه نباشد که امروز این را بگویید. باید به بالای سرمان نگاه کنیم و همچنین پایین تر از خودمان، زیرا آنها هم در تعقیب ما هستند.

در مورد حفظ باور بازیکنان...

تا پایان می جنگیم. این تیم کیفیت دارد. درون زمین کفیت دارد و همچنین در نگرش و این تا پایان وجود خواهد داشت.

در مورد اینکه آیا تیم احساسی عصبی خواهد داشت...

فکر میکنم از ابتدای لیگ ثابت قدم بوده ایم. شاید هرگز در این سطح بازی نکرده اید و شاید هم توضیح دادن عدم اطمینان روانی که در تک تک تیم ها وجود دارد خیلی سخت است. یک یا دو نتیجه بد - برای مثال رئال مارید 30 بازی را بدون شکست طی کرد و در یک بازی بزرگ باخت و سپس بازی بعدی را هم باخت زیرا مقابله با نا امیدی کار بسیار سختی است. فشار ناشی از نتایج بد بسیار زیاد است که به دوش کشیدن آن برای هیچکس آسان نیست.

در مورد صحنه مشکوک به پنالتی روی روزیسکی...

فکر میکنم گلی به ثمر رساندیم که آفساید گرفته شد، ابتدا دوست دارم ببینم که آیا آن آفساید بود یا نه. به نظر من ژیرو در آفساید بود، فلامینی را نمیدانم. در مورد پنالتی هم نمیدانم. باید دوباره ببینم. اگر من بودم پنالتی می گرفتم! ولی این شما را شگفت زده نمی کند.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰