loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی، ویلشر و ولبک
تساوی، ویلشر و ولبک

تساوی، ویلشر و ولبک

در مورد عملکرد تیم در یک بازی بزرگ...

فکر می کنم ما یک بازی با کیفیت بالا انجام دادیم، یکی بازی با کیفیت بالا بین دو تیم خیلی خوب بود که سرعت خارق العاده ای داشت به ویژه در نیمه اول. بدشانس بودیم که در نیمه اول 1-0 عقب افتادیم و با بارگشتن به بازی و پیش افتادن کاری به یادماندنی انجام دادیم. تنها نکته دلسرد کننده این است که موفق نشدیم برتری خود را حفظ کنیم و یک گل مفت به مهمان دادیم. این جنبه ای است که جای پیشرفت در آن را داریم زیرا بازی بسیار دلگرم کننده ای بود اما شیوه دریافت گل دوم بازی را برای ما تمام کرد زیرا بعد از آن می توانستیم بازنده باشیم. این یک ضربه روحی است. اما در مجموع فکر می کنم بازی با کیفیت بالایی بود.

در مورد کیفیت گل های آرسنال...

گل ها توسط دو بازیکنی زده شدند که امروز بازی خیلی خوبی انجام دادند؛ سانچز و ویلشر. آنها پاداش عملکرد خوبشان را گرفتند و گلهایشان را خیلی خوب به ثمر رساندند.

در مورد مشکلات در عقب زمین...

دو گل خوردیم و من باور دارم ما یک تیم هجومی هستیم. خیلی جلو می رویم اما در حال حاضر این همان جایی است که می توانیم در آن بهتر شویم.

در مورد مصدومیت دبوشی...

مچ پای او به طرز بدی پیچ خورده. چه مدت بیرون خواهد بود؟ نمی دانم، اما خوب به نظر نمی رسد. به من گفتند برای بررسی این که چه مدت بیرون خواهد بود به زمان بیشتری نیاز دارند اما پیچ خوردگی مچ بدی است.

در مورد عملکرد جک ویلشر...

او از نظر فیزیکی در حال برگشتن به جایی است که می تواند باشد. متاسفانه رسیدن به این بخش که احساس کنید می توانید تفاوت ایجاد کنید زمان می برد و در بازی مدرن مهم است وقتی توپ را می گیرید بتواند از بازیکنان حریف عبور کنید. به نظر می رسید امروز اولین باری بود که او در سطحی پایدار برای 90 دقیقه به این مسئله دست پیدا کرد.

در مورد تکل زدن های بازیکنان سیتی...

هر دو مربی دلسرد شده اند زیرا من شنیده ام پیگرینی از برخی تصمیمات داوری ناراضی بوده است. همه آنها؟ بله ممکن است. در نیمه اول آنها ما را با خاطای های منظم متوقف کردند تا به زمان استراحت بین دو نیمه برسند. حتی اگر داور خطا می گرفت به نظرم کمی دیر کارت می داد تا کاملا راضی باشیم و از دست آن خطاهای منظم که ما را متوقف کرده بود راحت شویم. امروز سرعت خارق العاده ای در بازی خود داشتیم و آنها هوشمندانه سرعت ما را گرفتند. انها تیمی بالغ و باهوش هستند اما برای داور هم بازی آسانی نبود.

در مورد بازیکنان پشتیبان خط دفاع...

می توانید بپرسید چه کسی را خواهم خرید و من به شما خواهم گفت پنجره نقل و انتقالات در این لحظه بسته شده است. اما ما چمبرز را داریم و او را برای همین منظور خریده ایم [پوشش دادن دفاع] تا در پست مدافع مرکزی یا راست بازی کند. دبوشی می تواند از بازی مقابل دورتموند محروم شود و برنامه این است که چمبرز جای او بازی کند و همچنین ما بلرین را داریم که می تواند آنجا بازی کند.

در مورد این که در جریان به ثمر رسیدن گل های آرسنال خطایی رخ داده بود...

این را شنیده ام. موقعیت هایی وجود داشت که یک جنگ واقعی برای تصاحب توپ در جریان بود و ممکن است ما یا آنها خطا کرده باشیم. ما یک خطا می کردیم و انها یک خطا و یک نفر با توپ از این موقعیت بیرون می آمد داور تصمیم گرفت بگذارد بازی ادامه کند و همین کار را کرد. فکر نمی کنم بازی کثیفی بود اما هر دو تیم کاملا متعهد بودند. وقتی بازیکنان برای تصاحب توپ می رفتند با تعهد این کار را می کردند. نمی دانم، همه باید بازی را دوباره ببینیم. فکر نمی کنم این دلیلی برای به ثمر رسیدن گل های ما باشد زیرا پس از آن کار های زیادی کردیم تا به گل رسیدیم.

در مورد علت تعویض ولبک...

دچار گرفتگی عضلات شد و باید حالش خوب باشد.

در مورد عملکرد ولبک...

خوب کار کرد. باور دارم باید بازی خود را در ارتباط با بازیکنان ما بهتر کند اما این طبیعی است. ناراحت کننده است که موفق نشد از فرصت خود استفاده کند اما در کل هر بار فرصت و فضایی پیدا کرد خطرناک ظاهر شد. برای این خوب در تیم ما جا بیفتد چیزهای بیشتری هست که رویشان کار کنیم اما از بازی اول او راضی هستم.

در مورد این که آیا ولبک انتخاب بدی انجام داد و چیپ زد...

شاید، از شما متشکرم که باعث می شوید به آن فکر کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰