loading
در حال بررسی درخواست شما
سانوگو به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است
سانوگو به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است

سانوگو به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است


این مهاجم ۲۱ ساله در تابستان این فصل از تیم فرانسوی اوسر به آرسنال پیوست و در ماه آگوست پیش از دوری طولانی مدتش از میادین دو بار به میدان رفت.

سانوگو در دو بازی اخیر آرسنال مقابل لیورپول و بایرن مونیخ از ابتدا به میدان رفته و ونگر معتقد است که او اکنون در حال نشان دادن پتانسیلش است.

" زمانی برای که اولین بار او را شناختم [به دلیل مصدومیت] بازی نمی کرد، او برای دو سال و نیم دور از میادین بوده است. در ۱٦ سالگی یک مهاجم بسیار نوید بخش بود.

" او سال گذشته در اوسر به مرور بازی کردن را شروع کرد و من توسط گریماندی استعدادیاب باشگاه مطلع شدم که او دوباره بازی می کند بنابراین او را برای تماشای بازیش فرستادم و گزارش داد که می تواند بازیکن جالبی باشد.

" سپس با او ملاقات کردم و یک گفتگوی طولانی درمورد آنچه که برایش اتفاق افتاده داشتیم و تصمیم گرفتم او را جذب کنم. او مجدداً با من تماس گرفت و گفت ' ببینید، من به شما ملحق خواهم شد.' یک یا دو پیشنهاد دیگر نیز در فرانسه داشت و می دانستم که یک پروسه آماده سازی شش ماهه نیاز خواهد داشت.

" در پیش فصل مشاهده کردم که تحت فشار است و از نظر عضلانی آماده نیست. تصمیم گرفتیم که او را کاملاً خارج کنیم و سعی کنیم که به مدت چهار ماه روی بالا بردن توان و قدرتش کار کنیم - دو ماه در فرانسه و دو ماه در کنار خودمان. ۱ ژانویه وقتی که بازگشت متوجه شدم که به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است."

ونگر معتقد است که سانوگو پتانسیل زیادی دارد اما می گوید که او برای به تکامل رساندن این پتانسیل باید به سختی تلاش کند.

" او بسیار بسیار جاه طلب است و کیفیت خود را باور دارد، بسیار پرشور است و به طور طبیعی شور و اشتیاق فوق العاده ای دارد. می توانید در بازی ها این مساله را ببینید، او برای یک مبارزه آماده است.

" وقتی به قد و قامت او نگاه می کنید از نظر اندام شبیه ژیرو است اما احساس می کنید که چیزهای خیلی بیشتری برای ارائه دارد، او برای ادامه پیشرفت کردن کار خیلی زیادی دارد اما باید روشنفکر باشید؛ اگر خوب کار کند بازی خواهد کرد و اگر خوب کار نکند بازی نخواهد کرد.

" معتقدم در خط حمله این تجربه نیست که کارها و تصمیمات را تعیین می کند، در عقب زمین فرق می کند اما در جلوی زمین یک کار غریزی است. تجربه تا حدودی کمک می کند ولی در خط حمله باور و اعتماد به نفس مهم تر از تجربه است.

" زمانی که شروع به بازی دادن به آنلکا کردم همه گفتند ' چرا به آنلکا بازی می دهی؟ چرا یک مهاجم نمی خری؟ ' ما با او قهرمانی لیگ را به دست آوردیم. درست شبیه آن است، اگر احساس کنیم که آن ها آماده اند آنگاه بازی خواهند کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰