loading
در حال بررسی درخواست شما
سنگاپور، قهرمانی و نقل و انتقالات
سنگاپور، قهرمانی و نقل و انتقالات

سنگاپور، قهرمانی و نقل و انتقالات

 
در مورد حضور در سنگاپور...
 
از اینکه در سنگاپور هستم خوشحالم. قبلا هم اینجا بوده‌ام – می‌دانم که جای بسیار خوبی است، بسیار امن است و معمولا همه چیز به خوبی سازماندهی می‌شود. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که بتوانیم ترکیب خوبی از رقابت و آماده‌سازی را تجربه کنیم. همچنین در هتل هم شرایط خوبی داریم که با اهمیت است.
 
در مورد اهمیت آغاز کار با یک پیش فصل خوب...
 
می‌خواهیم همه بازی‌ها را برنده شویم. چند سال قبل کسی اهمیتی به این بازی‌ها نمی‌داد ولی حالا توجه زیادی روی بازی‌های پیش فصل وجود دارد و اگر شما آنها را برنده نشوید، یک بحران تلقی می‌شود! مهم است که آغاز مثبتی داشته باشید.
 
در مورد اینکه اورتون و استوک رقابتی بودن این بازی‌ها را تضمین می‌کنند...
 
مسلما. اورتون و استوک دو تیم رقابتی هستند. استوک فصل فوق العاده‎ای را سپری کرد و آنها همیشه کار را برای شما سخت می‌کنند. در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیریم و همیشه بازی نزدیکی را شاهد بوده‌ایم.
 
در مورد امکان قهرمانی لیگ در فصل پیش رو...
 
ببینید، فصل گذشته سوم شدیم و جام حذفی را هم بردیم. فشاری برای بهتر نتجیه گرفتن روی ما وجود دارد ولی تیم های زیادی برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند. شما خریدهایی که باشگاه‌ها انجام دادند را دیدید ولی ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم.
 
در مورد خریدهای بیشتر...
 
این فقط به ما بستگی ندارد، بلکه به این بستگی دارد که بتوانیم بازیکنان مورد نظر را پیدا کنیم. اگر یک یا دو بازیکن مناسب پیدا کنیم، این کار را خواهیم کرد.
 
در مورد چیزی که پیتر چک به تیم اضافه می‌کند...
 
فکر می‌کنم او چیزهای زیادی برای تیم دارد. او به ما استعدادش، تجربه و دانشی که از بازی‌های سطح بالا دارد را اضافه می‌کند. او می‌تواند در تثبیت خط دفاعی ما موثر باشد. فصل گذشته 13 گل در 19 بازی آخر خوردیم، بنابراین مشکلات زیادی در آنجا نداریم. این یعنی اینکه سطح مورد نظر ما بسیار بالا است.
 
در مورد اینکه او چند امتیاز برای تیمش ارزش دارد...
 
اندازه‌گیری این موضوع دشوار است ولی چیزی که او به ما می‌دهد، مشارکت در ثبات است. ضمن اینکه سایر دروازبان‌های ما جوان هستند بنابراین او می‌تواند در پیشرفت آنها هم مشارکت کند چون آنها دروازبان‌های سطح بالایی هستند.
 
در مورد اینکه آیا او تنها خرید شما خواهد بود...
 
بستگی دارد. اگر بازیکنی را که می‌خواهیم پیدا کنیم، هنوز هم تمایل داریم که کارهای دیگری انجام دهیم.
 
در مورد رحیم استرلینگ...
 
از مدت‌ها قبل این انتقال قطعی به نظر می‌رسید چون استرلینگ گفته بود که می‌خواهد جدا شود. به نظر من استرلینگ کلاس بالایی دارد. خرید خوبی برای سیتی است و البته گران قیمت ولی آنها از پس این قیمت بر می‌آیند. شخصا او را دوست دارم. برای او پیشنهادی ندادم چون در جایی که او بازی می‌کند بازیکنان زیادی داریم. ولبک، ولکات و چمبرلین را داریم. سانچز و ویلشر هم می‌توانند آنجا بازی کنند و همینطور نبری. اساسا او بازیکن عرضی است و یا پشت مهاجم.
 
در مورد خریدهای منچستر یونایتد...
 
می‌دانستیم که آنها با تمام کردن کار خارج از سه تیم برتر خوشحال نخواهند بود و پاسخ خواهند داد. آنها چند خرید جذاب داشته‌اند. آنها فصل را تمام کردند و به این نتیجه رسیدند که باید خط هافبک‌شان را ترمیم کنند و این کار را با خرید دو بازیکن مهم انجام دادند - شوان‌اشتایگر و اشنایدرلین. آنها دو بازیکن سطح بالا هستند. اشنایدرلین حالا پا به سطح بالایی گذاشته است و دیگری در تمام مدت در این سطح بوده. جالب خواهد بود که ببینیم چطور کنار دیگر بازیکنان قرار خواهند گرفت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۵۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰