loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست ،اورتون ،۴ تیم بالای جدول
شکست ،اورتون ،۴ تیم بالای جدول

شکست ،اورتون ،۴ تیم بالای جدول



آرسن ونگر پس از شکست مایوس کننده مقابل اورتون اینگونه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

در مورد عملکرد...
عملکرد ما متقاعد کننده نبود . چه از نظر دفاع و چه از نظر حمله، اورتون بهتر از ما و سزاوار کسب پیروزی بود .این نتیجه و عملکرد ی بسیار مایوس کننده ای بود .هر دو با هم شکل گرفت و ما باید به خود بیاییم و اساس از دست رفته را بازیابیم و خود را به خوبی برای دیدار بعد آماده کنیم .به اورتون برای ارائه ی یک عملکرد متقاعد کننده تبریک می گویم .

در مورد مبارزه برای کسب جایگاه چهارم ...
این مبارزه باز است و این تنها به ما بستگی ندارد . به اورتون بستگی دارد که در موقعیت قدرتمندی قرار دارد . اما مزیتی که ما داریم این است که در گذشته با چنین شرایطی مبارزه کردیم و به ما بستگی دارد که چگونه به این شرایط مایوس کننده واکنش نشان دهیم .

در مورد به دردسر افتادن در بازی های خارج از خانه ...
شما حق دارید .بله . ولی تا قبل از آن در خارج از خانه قدرتمند بودیم و بهترین رکورد را در لیگ برتر داشتیم .اخیرا به ناگاه از نظر ذهنی اعتماد به نفس خود را از دست دادیم . امروز هم خیلی سریع از حریف عقب افتادیم . اورتون روی ضدحملات خوب است ولی هنوز هم فکر میکنم موقعیت های بی شماری داشتیم .

در مورد علت خطرناک ظاهر نشدن ...
به این دلیل که اورتون خوب دفاع کرد و به این دلیل که در حال حاضر اعتماد به نفس لازم را نداریم تا واقعا خطرناک ظاهر شویم و قدرت نفوذ کمتری داریم . شما از بیرون از زمین احساس میکنید که ضریب نفوذ و برندگی ما در پاس ها و حرکات آسیب دیده است .

در مورد
اطمینان داشتن از قرار گرفتن بین 4 تیم بالا ....
من صد در صد مصمم هستم تا برای تحقق این کار مبارزه کنم .اما کار مشکل خواهد بود . برنامه ی بازی های ما نشان می دهد ،این کار امکان پذیر است ولی به نظر من اکنون ما باید بر کیفیت عملکردمان تمرکز کنیم و سپس در مورد جایگاه خود رویاپردازی کنیم .ما باید بهتر از این بازی کنیم .


در مورد عدم واکنش پس از شکست های بزرگ...

من روحیه ی تیم را زیر سوال نمی برم .آنها متمرکز هستند و می خواهند خوب کار کنند. فقط احساس می کنم از نظر اعتماد به نفس چیزی کم است و شما می توانستید این مسائله را مشاهده کنید ، زمانی که پس از دریافت گل باید به راه خود ادامه دهیم از هم گسیخته هستیم .



در مورد ترس از عدم حضور در لیگ قهرمان ...

نمی دانم . بسیار سخت است که این مسائله را ترس بدانید . تنها باید بگویم که شکست های بزرگ ما در بازی های خارج از خانه جذبه ی ما را در خانه ی حریفان از بین برد .این به خاطر ترس است یا باور یا اعتماد به نفس؟شاید کمی از همه ی آنها باشد . 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰