loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های ونگر درمورد چهار تیم برتر و بازی با وستهام
صحبت های ونگر درمورد چهار تیم برتر و بازی با وستهام

صحبت های ونگر درمورد چهار تیم برتر و بازی با وستهام


اورتون پس از پیروزی مقابل ساندرلند در این هفته با صعود به رده چهارم جدول در وضعیت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفت.

اما ونگر انتظار پیچ و خم های بیشتری را در این رقابت غیر قابل پیشبینی دارد و می داند که پیروزی در دیدار سه شنبه شب مقابل وستهام یونایتد ضروری خواهد بود.

 " هدف، برنده شدن در تمام بازی هاست، آیا به آن نیاز دارید؟ هیچ کس نمی داند اما قطعاً هدف ما پیروزی در تک تک بازی هاست.

می خواهیم به آن دست یابیم. ( تمام کردن کار در جمع چهار تیم برتر ) و این ساده است. فقط می خواهیم عواقب ناشی از انجام ندادن آن را تصور نکنیم، آنچه که می خواهید فقط تمرکز روی انجام آن است.

" این جایی است که فکر می کنم باید تمرکز کنیم، کیفیت روحیه، میل و اشتیاق لازم را داریم و به تدریج در حال بازگرداندن بازیکنانمان هستیم بنابراین ترکیب دیگر خالی نیست، از دو یا سه هفته قبل بسیار قوی تر است."

وستهام در جایگاه ۱۱ ام جدول قرار دارد و تقریباً خیالش از بابت سقوط نکردن راحت است اما ونگر معتقد است که این مساله آن ها را به تهدید بزرگی تبدیل می کند.

" وستهام در یک موقعیت راحت قرار دارد، این بدان معناست که آن ها می توانند بدون ترس بازی کنند بنابراین ما می دانیم که در این نوع بازی ها بسیار مهم است که تمرکز و ریتم خوبی در بازی خود داشته باشیم.

" زمانی که در یک نیمه نهایی هستید و پیروز می شوید... این موضوع از آن نظر کمی فشار روی تیم ایجاد می کند اما ما می خواهیم در لیگ برتر خود را بازیابیم.

" بنابراین می خواهیم قدرتمند کارمان را پایان دهیم، یک نبرد با اورتون داریم و قطعاً اکنون این مساله به ثبات در بازی های پایانی ما بستگی دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰