loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای ونگر پس از شکست برابر ساوتمپتون
صحبتهای ونگر پس از شکست برابر ساوتمپتون

صحبتهای ونگر پس از شکست برابر ساوتمپتون

 
 
 
در مورد شروعی خوب و باخت...
 
نا امید کننده بود چرا که ما شروع خوبی داشتیم و ما دو اشتباه بزرگ و بی مورد روی هر دو گل انجام دادم. با شما موافقم که  در عقب زمین کمی کمبود تجربه وجود داشت اما در کل آنها کار خود را به خوبی انجام دادند. به خوبی تلاش کردیم و این نامیدکننده بود که در نیمه دو نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. وقتی به میزان مالکیت توپمان نگاه کنید باید به ساوتمپتون اعتبار بدهید. آنها خیلی خوب سازماندهی شده بودند و به خوبی بازی کردند. آنها در وسط زمین مارا گرفتار کردند و بازی خوبی امشب انجام دادند. در کل نا امید کننده بود چرا که تلاش زیادی انجام دادیم( و به نتیجه نرسید).
 
 
در مورد کم تعداد بودن در دفاع...
 
بله به خاطر مصدومانی که داریم کم تعداد هستیم. آنجا میشینید و فکر میکنید که گیبس مصدومیت اندکی دارد و مرتساکر آماده نیست بنابرین گزینه ای باقی نمیماند.
 
در مورد نمایش بازیکنان جوانتر...
 
به نظر من اگر ما بازی امشب را باختیم به خاطر هایدن یا چمبرز یا کوکلین نبود. باید واقع بین باشیم.
 
در مورد اینکه بازیکنان چگونه از فرصت خود استفاده کردند...
 
نمیخواهم وارد ارزیابی شخصی بازیکنان بشوم چرا که بعد از باخت این آسان است. من فکر میکنم ما به خوبی تلاش کردیم. نمیتوانم روحیه و نگرش بازیکنانم را زیر سوال ببرم و فکر میکنم مهمترین دلیل باخت ما خوب بودن حریف و انجام یک بازی خوب توسط آنها بود. این واقعیت وجود دارد که ما نتوانستیم گلزنی کنیم و تک گلمان نیز روی ضربه ایستگاهی بود. وقتی به مالکیت توپمان در نیمه دوم نگاه کنیم و اینکه ما زمان زیادی این مالکیبت را در اختیار داشتیم در نتیجه ما باید گل میزدیم.
 
در مورد اولویت دادن به کپتال وان کاپ...
 
صادقانه ،برای من اینگونه نیست. همه در استادیوم خواستار برد بودند  اما به همین سادگی نیست. من میخواستم برنده شوم. میخواستم این بازی را برنده شوم اما شما باید بگویید لیگ برتر دشوار است و ساوتمپتون نیز حریف خوبی است.
 
 
در مورد گل الکسیس
 
ضربه آزادش خارق العاده بود.
 
 
در مورد اینکه دیابی به سختی در سرعت بازی قرار میگرفت..
 
بله قطعا. برای او دشوار بود . 60 دقیقه بازی کرد و مصدوم نشد. در برخی مسابقات او باید به میدان برود. در بازی مقابل زیر 21 ساله های استون ویلا نیز 90 دقیقه بازی کرد و امروز 60 دقیقه و عملکردش بد نبود. مطابق انتظاری که از او میرفت بازی کرد و بعد از یک ساعت خسته شد.
 
در مورد ذهنیت دفاعی دیابی...
 
تلاش میکنم تا ذهنیتش را عوض کنم به این دلیل که او مدت زیادی مصدوم بوده و همچنین قدرت زیادی دارد که میتواند در چالشهای فیزیکی برنده شود. با توجه به اینکه از چنین مصدومیتی بر میگردد آسانتر است که با دید باز بازی کند تا پشت به دروازه. باید به او نقشی عمقی تر بدهم و فکر میکنم او از پسش بر می آید. او میتواند به بازیکن هیجان انگیزی تبدیل شود چرا که تمام ویژگی های لازم را دارد و به جز اون او باید عاشق آن شود چرا که ذهن او فراتر از یک ذهن صرفا هجومیست.
 
در مورد مرتساکر...
 
قبل از بازی با ویلا مشکل کوچکی در ماهیچه باسن خود داشت. مشکلش رفع شده اما با توجه به تعداد بازیهایی که انجام داده و تعداد مدافعین کم ما دشوار بود که امشب او را بازی دهم. باید شنبه مقابل تاتنهام بازی کنیم و سپس چهارشنبه دیدار مهمی مقابل گالاتاسرای داریم و بعد از آن باید به مصاف چلسی برویم.بازی کردن در چنین بازیهای بدون استراحت و در صورتی که مشکل کمی هم داشته باشید دشوار خواهد بود.
 
 
در مورد آماده بودن گیبس و مرتساکر برای دربی...
 
بله آماده خواهند بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۲
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰