loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پس از تساوی مقابل سوانزی
مصاحبه آرسن ونگر پس از تساوی مقابل سوانزی

مصاحبه آرسن ونگر پس از تساوی مقابل سوانزی


در مورد بازی...
نتیجه بسیار نا امید کننده است ولی روحیه و تلاشی که نشان دادیم عالی بود ولی باید این ناکامی را بپذیریم. ما سخت ترین بخش کار را با ۲-۱ کردن بازی انجام دادیم و پس از آن میتوانستید ببینید که شاید برای حفظ نتیجه بسیار متمرکز بودیم و شاید بسیار محافظه کار، زیرا سطح اعتماد به نفس ما قطعا تحت تاثیر بازی شنبه بود. میخواستیم بازی را بدون اینکه فشار دیگری بیاوریم تمام کنیم ولی متاسفانه اشتباهی رخ داد و نتیجه ای را رقم زد که ما نمیخواستیم. ولی در مجموع باید به روحیه جنگندگی و میلی که در بازی نشان دادیم اعتبار بدهم.


در مورد گل دوم سوانزی...
فکر میکنم خطا باید برای ما اعلام میشد. این تصمیم را درک نمیکنم ولی این بدین معنی نیست که بعد از آن صحنه باید دروازه ما بازی میشد. ولی در حال حاضر این نوع تصمیمات به نغع ما نیست. ولی باز هم میتوانستیم جلوی گل خوردن را بگیریم.


در مورد صحنه ای که سوت پایان بازی زده شد...
من هم از این تصمیم راضی نیستم. از نظر من شانس گلزنی وجود نداشت. فکر میکنم توماس ورمالن به توپ میرسید. اگر دوباره نگاه کنید میبینید که توماس ورمالن شانس خوبی برای رسیدن به توپ داشت.


در مورد اینکه فضا برای دی گوژمان خالی بود...
بله ولی توپ در عرض فرستاده شد و ورمالن در حال رسیدن بود.


در مورد اینکه نتیجه بازی شنبه روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود...
بسیار زیاد - زیرا نا امیدی بسیار بزرگی بود. ما رفتیم که روی بازی بعدی (بازی برابر سوآنزی) تمرکز کنیم و حالا این نتیجه هم بسیار به ما آسیب زد. گاهی زمانی که شکست بدی دارید مانند آنچه در بازی چلسی رقم خورد، در بازی بعدی در اکثر مواقع نتیجه مساوی میشود. البته نحوه رقم خوردن این مساوی نا امید کننده بود زیرا دو دقیقه مانده به پایان بازی ۲-۱ برنده بودیم و در خانه بسیار مستحکم ظاهر شده بودیم. ولی فکر میکنم روی گل دوم اشتباه کردیم و این چیزی نبود که میخواستیم.


درمورد شانس قهرمانی تیم...
فکر می کنم که درحال حاضر این بزرگ ترین نگرانی ای نیست که داریم، ما باید کمی واقع بین باشیم و در بازی بعدی تلاش کنیم که تا حدودی به آن نزدیک شویم. باید به پشت سرمان نگاه کنیم و البته به جلو هم نگاه کنیم.


درمورد اطمینان از قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر...
اورتون برنده شد، بنابراین ما باید تمرکز کنیم و برای بازی بعدی به خوبی آماده شویم، رقابت تا پایان ادامه خواهد داشت اما باز هم می توانید شگفت زده شوید. منچستر سیتی امشب نتیجه خوبی کسب کرد، آن ها کمی غیر قابل مهار به نظر می رسند. آن ها مدعی اول قهرمانی هستند چرا که دو بازی عقب افتاده نیز دارند، در حال حاضر آن ها به همراه چلسی مدعی اصلی قهرمانی هستند. ما فضای خیلی زیادی برای بازگشت به رقابت نداریم اما باید بازیکنان [مصدوم] خود را دوباره به دست آوریم، مبارزه کردن در شرایطی که نیمی از تیم خارج از ترکیب است دشوار است.


درمورد احیای باور تیم...
باید تا جایی که می توانیم تلاش خود را انجام دهیم و جایگاهمان در پایان فصل را بپذیریم اما در حال حاضر تمرکز ما روی بازیافتن خود از یک ناامیدی بزرگ و بازیابی برای بازی بعدی است، بازی بسیار مهمی است.


درمورد اوزیل، رمزی، ویلشر و کوشلنی...
هیچ کدام از آن ها به بازگشت نزدیک نیستند، کوشلنی برای مدتی بیرون خواهد بود. پس از آن اوزیل، نمی دانم حداقل دو یا سه هفته. رمزی شاید نزدیک ترین بازیکن به بازگشت باشد، احتمالاً دو هفته.


درمورد باور داشتن تیم...
در حال حاضر در دوره ای زندگی می کنیم که همیشه در یک ارزیابی دائمی و قضاوت قطعی از طرف همه هستیم. باید به مردم اجازه قضاوت، ارزیابی و انتقاد بدهیم - افراد زیادی را می بینیم که می توانند این کار را انجام دهند، خیلی نگران آن نیستم. من فقط کارم را انجام می دهم و روی بازی بعدی تمرکز می کنم و به مردم اجازه خواهم داد تا ارزیابی و قضاوت کنند. آن ها خیلی بهتر از من این را می دانند بنابراین کار را به عهده آن ها می گذارم.


درمورد دادن یک فرصت به بازیکنان زیر ۲۱ سال...
زمانی که از دوره های دشوار این چنینی عبور می کنید به کمی تجربه نیاز دارید، قرار دادن بازیکنان جوان زیر چنین فشار سنگینی که در حال حاضر داریم... گفتنش ساده تر از انجام دادنش است. در حال حاضر احساس می کنم که بازیکنان باتجربه بسیار خوب کار می کنند و و ما در چنین وضعیتی به آن نیاز داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰