loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست مقابل بایرن مونیخ
مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست مقابل بایرن مونیخ

مصاحبه آرسن ونگر پس از شکست مقابل بایرن مونیخ


درمورد کارت قرمز شزنی...
فکر می کنم این قوانین در هر کشوری متفاوت است، اساساً در ایتالیا آن ها انجام دهنده این نوع خطا را اخراج می کنند. به نظرم دروازه بان ما در واقع برای توپ رفت، او روبن را لمس کرد که قطعاً آن را بزرگ تر جلوه داد و اینا را به او گفتم. متاسفانه این اتفاق بازی را کاملاً تغییر داد و نه تنها بازی را تغییر داد بلکه آن را کشت. بازی تا آن زمان کیفیت بسیار بالایی داشت و در نیمه دوم برای افراد بی طرف خسته کننده بود و یک طرفه شد. داور تصمیمی گرفت که بازی را نابود کرد.


درمورد روبن...
او به اندازه کافی تجربه دارد تا بداند چطور از آن چیز بیشتری بسازد، به طور کلی فکر می کنم بایرن تک تک تماس ها را بزرگ تر جلوه داده، در انگلیس ما عادت نداریم این کار را انجام دهیم. امروز خطاهایی گرفته شد که در لیگ برتر معمولاً گرفته نمی شود اما این به خاطر قوانین متفاوت است و باید آن را بپذیریم.


درمورد اینکه شزنی مانع فرصت مسلم گلزنی شد...
ببینید، نمی خواهم تمام شب را در این مورد بحث کنم، برای گفتن آن من به اندازه کافی داور خوبی نیستم. باید آن را دوباره ببینم. ویچک موقعیت را اشتباه تخمین زد، هیچ میل واضحی برای انجام خطا وجود نداشت، او در محاسباتش برای توپ اشتباه کرد. جدا از آن ما گیبس و یک دروازه بان را از دست دادیم و دو تعویض اجباری داشتیم و درحالی ۱۰ نفره کار را ادامه دادیم که پس از آن به هیچ وجه فرصتی برای تعویض نداشتیم؛ زیرا هرگز نمی دانید که آیا ممکن است بازیکن سومی مصدوم شود یا نه. آنجا می نشینید و نمی توانید چیزی را تغییر دهید، نمی توانید کسی را وارد میدان کنید، به دنبال توپ می دوید و آن ها بازیکنان تازه نفسی وارد زمین می کنند، این کاملاً بازی را نابود کرد.


درمورد اینکه چگونه بازی تغییر کرد...
فقط احساس یاس می کنم، تا پیش از پایان نیمه اول بازی فوق العاده ای بود و پس از نیمه اول به هیچ وجه یک بازی نبود و در یک شب اروپایی که واقعاً ناامید کننده است؛ زیرا بازی در ابتدا همان چیزی را که انتظار می رفت ارائه داد اما در نیمه دوم دیگر همان بازی نبود. مجبور بودیم تلاش کنیم و نتیجه ۰-۰ را حفظ کنیم و سعی کنیم که روی یک ضربه آزاد یا ضدحمله فرصت هایی به دست آوریم.


درمورد پنالتی مسوت اوزیل...
او پنالتی را از دست داد... با سبک بازیش... چه می توانم بگویم؟ آن ها هم یک پنالتی را از دست دادند. افسوسی که می خورم این است که پنالتی خود را از دست دادیم، امشب به آن نیاز داشتیم؛ زیرا می توانستید ببینید که بایرن در آغاز بازی در وضعیت خطرناک و نامناسبی قرار داشت. ما در ۱۵ دقیقه ابتدایی سه فرصت خوب گلزنی داشتیم، بازی را خوب شروع کردیم، همچنین احساس می کنم برای متزلزل تر کردن آن ها به گل کردن آن پنالتی نیاز داشتیم اما او آن را از دست داد.


درمورد اینکه آیا از دست دادن پنالتی روی اوزیل تاثیر گذاشت...
بله، او تحت تاثیر آن قرار گرفت، به نظرم او امشب می خواست خیلی خوب کار کند که آن اتفاق روی او تاثیر گذاشت. می توانستید ببینید که حتی ۵ یا ۱۰ دقیقه پس از آن هم هنوز در زمین سرش را تکان می دهد، تاثیر بسیار زیادی روی عملکردش داشت. امشب پنالتی زنان اصلی ما در زمین حضور نداشتند، به همین دلیل باید تصمیم می گرفتیم، این از بین اوزیل، کازورلا و سانیا بود، کازورلا نیز پیش از این پنالتی از دست داده بود، اوزیل هم پنالتی از دست داده بود. گاهی فکر می کنید ' بسیار خوب، او پیش از این پنالتی از دست داده اما دوباره آن را از دست نخواهد داد. ' اما این اتفاق می تواند برای هرکسی بیفتد، نمی توانید او را سرزنش کنید.


درمورد اعتماد به نفس اوزیل...
ببینید، شما همواره درمورد اعتماد به نفس بازیکنان خود نگرانید؛ زیرا این در یک تیم همچون بنزین است. اعتماد به نفستان چیزی است که به شما شور و اشتیاق می دهد تا بروید و بازی کنید، در شغل ما باید از آن محافظت کنید.


درمورد بیرون گذاشتن ژیرو از ترکیب اصلی...
این فقط تصمیمی براساس عملکرد فنی بود، زمانی که ژیرو را در هر مسابقه بازی می دهم مردم در هر بازی مرا به خاطر بازی دادن به او سرزنش می کنند، زمانی هم که به او استراحت می دهم دوباره مردم مرا به خاطر استراحت دادن به او سرزنش می کنند. امشب به او استراحت دادم بنابراین باید خوشحال باشید. این تنبیه نبود، امشب فقط یک تصمیم بود. ژیرو یک شخصیت قدرتمند است و آنچه که اتفاق افتاده روی رفتار و عملکردش در زمین تاثیر نخواهد گذاشت. فقط تصمیم گرفتم که برای یک یا دو بازی به او استراحت دهم و به او فرصتی دهم تا با تجدید قوا بازگردد، همچنین می خواستم فرصتی به سانوگو بدهم و فکر می کنم خیلی خوب کار کرد.


درمورد بازی برگشت...
هنوز کار تمام نشده؛ زیرا تا پایان مبارزه خواهیم کرد. در بین دو نیمه می دانستیم که باید تلاش کنیم و نتیجه ۰-۰ را حفظ کنیم و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. درست مانند اتفاقی بود که شب گذشته برای منچستر سیتی پیش آمد. ما ۱۰ نفره بودیم و در آخرین دقیقه یک گل خوردیم، شاید به این دلیل که می خواستیم روی ضربه آزاد گل بزنیم و روی ضد حمله گرفتار شدیم.


درمورد بدشانسی مقابل تیم های خوب...
می توانید هرطور که می خواهید نتیجه گیری کنید اما باید بگویم که ما در ۵ سال اخیر دو بار مقابل بارسلونا و دو بار مقابل بایرن بازی کرده ایم ... و آن ها تیم های معمولی نیستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰