loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه رئیس بعد از بازی لیورپول
مصاحبه رئیس بعد از بازی لیورپول

مصاحبه رئیس بعد از بازی لیورپول

 
در مورد عملکرد تیم ...
 
من از نتیجه بازی ناراضی هستم نه از عملکرد تیم ، هر چند که ما کمی مظطرب بودیم.من احساس می کنم در 20 دقیقه اول ما کمی تدافعی بازی می کردیم و ما به شیوه ای متقاعد کننده به بازی برگشتیم.2 بر 1 که عقب افتادیم ما شخصیت خود را نشان دادیم ، گل زدیم و بازی 2 بر 2 شد و سپس گل سوم را نیز زدیم. نارضایتی در واقع ناشی از این است که من فکر می کنم وقتی بازی 3-2 بود سه فرصت داشتیم که بازی را 4-2 کنیم ولی تصمیمات بدی گرفتیم و البته در دقیقه آخر هم گل خوردیم که این می‌تواند در انگلستان اتفاق بیافتد. به هر حال دراین مسابقه دو تیمی بازی کردند که تمام توان‌شان را گذاشتند و ما امشب مجددا شخصیت بزرگ تیم را نشان دادیم و با یک امتیاز از خانه حریف بیرون آمدیم و اگر شما به نتایج اخیر نگاه کنید می بینید که بازی در هرجایی و برای هر تیمی خیلی دشوار است.
 
در مورد اینکه بازیکنان چه چیزی آموختند...
 
آنها در این لحظه در رختکن که ناراضی از نتیحه هستند نیاز به تحول دارند و برای بازی بعدی به انگیزه بیش تری نیاز دارند.نکات مثبت زیادی در بازی داشتیم و نکات مثبت بازی به مراتب از نکات منفی بیش تر است.چیزی که امشب رخ داد باید اعتقاد بازیکنان را تقویت کند که آنها سهم بزرگی برای بازی در این لیگ دارند.
 
در مورد ژیرو ...
 
او فرصتهای بیشتری برای گلزنی داشت ، اما بطور کلی عملکرد مثبتی داشت.آسان نبود که زمانهای زیادی را در خط حمله درمعرض نبردهای فیزیکی باشد،توپ را حفظ کند و و در برابر دفاع های مرکزی حریف که توپهای زیادی در این ناحیه گردش داده می شد ، مبارزه کند.او در بازی امشب خیلی برای ما با ارزش بود.
 
در مورد الکسیس...
 
من محتاط خواهم بود.فرصتی برای بازگشت او به تیم در بازی روز یکشنبه وجود دارد.او روز شنبه تست نهایی دارد و جمعه و شنبه دو روز مهم برای او هستند.بازگشت او به تیم غیر ممکن نیست.
 
در مورد الننی ...
 
او به ما ملحق خواهد شد.اگر او آماده باشد در بازی روز یکشنبه او را خواهیم دید.
 
در خصوص این که چه چیزی به کلوپ گفت...
 
من گفتم خونسرد باش ، زیرا اینجا تو را روی سکو ها می فرستند، زیرا در لیورپل شما به یکدیگر نزدیک هستید. او بهتر از من توضیح خواهد داد ، من واقعا دلیلش را نمی دانم . فکر می کنم دلیلش پرتاب اوت بود. در کل مشکلی وجود نداشت.
 
در مورد تساوی...
 
اگر شما 3-2 از ما جلو باشید ما برای هر توپی خواهیم جنگید و آنها هم همین کار را کردند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰