loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از پیروزی مقابل منتخب سنگاپور
مصاحبه ونگر بعد از پیروزی مقابل منتخب سنگاپور

مصاحبه ونگر بعد از پیروزی مقابل منتخب سنگاپور

 

در مورد عملکرد...
 
در مجموع بازی خوبی بود چرا که در اولین بازی خود مقاومت خوبی نشان دادیم. در برابر تیمی بسیار انعطاف پذیر، پویا و پر تحرک بازی کردیم تیمی با نگرش جمعی خوب. مورد سنجش قرار گرفتیم و باید با سرعت بازی می کردیم. در کل این حقیقت را که تمرکز تیمی خوب و همچنین تمرکز فردی را حفظ کردیم، دوست داشتم. همه بازیکنان باید با چنگ و دندان میجنگیدند. برای به دست آوردن بازده مناسب کمی رنج کشیدیم.
 
در مورد نقشی که آکپوم در این فصل خواهد داشت...
 
بستگی به او دارد. چقدر؟ نمیدانم اما باور دارم این یک دلگرمی است که خوب کار کنید و بیشتر تلاش کنید. او بازیکن جوانی است و این می تواند اعتماد به نفسش را بالا ببرد. همچنین اعتمادی که در رختکن از بقیه بازیکنان حس می کنید هم مهم است و می تواند به او کمک کند. بیایید فراموش نکنیم این بازی دوستانه است. او استعداد خوبی دارد اما باید کار کند و آن را در بازی های بزرگ نشان بدهد.
 
در مورد این که آکپوم این فصل قرض داده می شود...
 
نه. فصل قبل او را قرض دادم چون فکر کردم به آن نیاز دارد. این پیش فصل، در طول فصل قصد دارم او را پیش خودمان نگه دارم.
 
در مورد این که آکپوم فرصتی به دست خواهد آورد...
 
بله، بستگی به عملکرد و نگرش دارد. او در سطحی بین یک استعداد بزرگ و یک استعداد موثر که بتواند هر هفته فرصتی به دست بیاورد قرار دارد. البته هدف هم همین است.
 
درباره ویلشر...
 
جک همیشه اشتیاق بالایی برای بازی دارد اما او مدت زیادی از میادین دور بوده است. او تازه در دو سه بازی انتهای فصل توانست فرارهای پرشتاب خود را باز یابد. این بخش مهمی از بازی او مانند الکس (اوکسلید چمبرلین) است. آن ها برای بالا بردن کیفیت بازی به آن احتیاج دارند و برای داشتن آن هم به آمادگی کامل بدنی نیاز است که جک کم کم به آن نزدیک می شود. 
 
درباره پست بازی ویلشر در این فصل...
 
در نظر من او می تواند در تمام پست های تهاجمی بازی کند، چه مرکزی و چه در عرض. بازیکنان خلاق خوب بسیار زیادی دارم که اگر از هر کدام از آن ها بپرسید می خواهد کجا بازی کند پستی مرکزی را انتخاب خواهد کرد اما متاسفانه بعضی از آن ها باید در کناره ها به کار گرفته شوند. 
 
درباره تیم منتخب سنگاپور...
 
مرا غافلگیر کردند. در نیمه اول بسیار خوب بودند، نمی دانم ناهار چه خورده بودند! واقعا بُرنده بودند و با سرعت بالایی بازی کردند. از لحاظ فنی سطح بالایی داشتند. نتوانستند موقعیت های زیادی خلق کنند اما گرفتن توپ از آن ها سخت بود. اما در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردند و با عوض کردن سه چهار بازیکن همبستگی خود را از دست دادند.
 
درباره ویلشر...
 
وضعیت او مانند الکس است. در اوایل فصل گذشته مصدوم شد و 5 ماه را از دست داد. حفظ کیفیت بازی در بالاترین سطح، نیاز به چنان حدی از آمادگی فیزیکی دارد که مصدوم شدن برای بازیکنان مانند یک کابوس محسوب می شود. او به تداوم احتیاج دارد. در ادامه بازی های زیادی خواهیم داشت. ترکیب ما بزرگ است اما نه آنقدر که به کسی اصلا فرصت نرسد.
 
درباره تغییرات تیم برای بازی مقابل اورتون...
 
امروز 9 بازیکن را بیرون گذاشتم که در بازی شنبه از آن ها استفاده خواهم کرد.  بازیکنان را کمی عوض می کنم چون در هفته آینده باید دو بازی دیگر هم انجام دهیم. هدف من دز این لحظه فراهم کردن امکان رقابت برای تمام بازیکنان بدون فشار آوردن بیش از حد به آن هاست و می خواهم آن ها توانایی کار سخت در تمرینات و کسب آمادگی را داشته باشند. اگر در بازی های زیادی به میدان بروید نمی توانید در تمرینات تلاشی مکفی داشته باشید. 
 
درباره این که آیا بازیکنانی که استراحت کردند روز شنبه باز خواهند گشت...
 
هنوز تصمیم نگرفته ان اما مسلما آن ها را خواهید دید. آن ها بازی نکردند چون جمعه برگشته بودند و می خواستم حداقل یک هفته آماده سازی قبل از اولین بازی خود داشته باشند. 
 
درباره این که آیا از بازیکنان سنگاپور کسی شما را تحت تاثیر قرار داد...
 
تمام تیم در نیمه اول. بیایید واقع بین باشیم، آن ها بازیکنانی هستند که در سطح خودشان بازی می کنند و قصه این طور نیست که ما به طور خاص به این بازیکنان علاقه داشته باشیم. اما آن ها بسیار خوب بازی کردند و باید بگویم که سریع بودند.
 
با تشکر از علی ارشدی
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۵
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۶۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰