loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر میدلزبرو
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر میدلزبرو

مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر میدلزبرو

 
در مورد اینکه آیا از نتیجه 0-0 ناامید شدید...
 
فکر می‎کنم چهره من همین را نشان می‎دهد و همین احساس را هم دارم. مالکیت زیادی داشتیم ولی شاید در فوتبال مدرن این عامل برای بردن بازی کافی نیست. ما 75 درصد مالکیت توپ داشتیم ولی بُرندگی در حرکات و سرعت همیشگی در بازی ترکیبی را نداشتیم. در 20 دقیقه نخست کاملا راضی کننده ظاهر شدیم، پس از آن میدلزبرو به بازی برگشت و روی ضدحملات خطرناک بود و در نهایت هم نتوانستیم بازی را برنده شویم. حداقل به اندازه‎ای باهوش بودیم که بازی را نبازیم.
 
در مورد اینکه آیا عدم پیروزی به خستگی تیم ربط داشت یا نه...
 
بله، درست می‎گویید. کمی هزینه بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان را دادیم - البته وقتی در خانه بازی می‎کنید می‎خواهید هر طور شده بازی را برنده شوید ولی ما نتوانستیم و حتی ممکن بود در نیمه نخست بازی را ببازیم - به هر حال فوتبال مدرن همین است. اگر زود گل نزنید، اگر به اندازه کافی بُرنده نباشید و اگر به اندازه کافی خلاقانه بازی نکنید، نمی‎توانید برنده شوید. امروز کمبود خلاقیت داشتیم و در این شرایط ممکن است مساوی کنید یا بازی را ببازید.
 
در مورد واکنش‎های حیاتی پیتر چک...
 
باید بگویم در این هفته هر دو دروازبان ما عملکردی عالی داشتند. بازی اسپینا در چهارشنبه شب و پیتر چک در بازی امروز را دیدید و این اهمیت داشتن دو دروازبان سطح بالا را نشان می‎دهد.
 
در مورد اینکه آرسنال جای خالی ژیرو را احساس کرد...
 
ببینید، ما امروز نتوانستیم از سانترها و ضربات آزادی که داشتیم استفاده کنیم و به همین خاطر مسلما نخستین چیزی که به چشم می‎آید نبود یک بازیکن بزرگ جثه درون محوطه جریمه است و بله، کمی توان فیزیکی بیشتر می‎توانست به ما کمک کند. البته می‎دانید که پس از 6 برد پیاپی به این بازی آمده بودیم و شما نمی‎خواهید بلافاصله پس از یک تساوی وارد این بهانه گیری‎ها شوید. باید با هر چیزی که رو به رو می‎شویم کنار بیاییم. متاسفانه ما به گل زدن عادت کرده‎ایم چون یک تیم تهاجمی هستیم. امروز پنج یا شش بازیکن تهاجمی در زمین داشتیم و نتوانستیم گل بزنیم و به همین دلیل این ناامید کننده است ولی این جزئی از لیگ برتر است. می‎دانید که برای مثال سیتی برابر اورتون همین میزان مالکیت توپ را داشت و برنده نشد. باید راهی پیدا کنیم که حتی در اینگونه بازی‎ها هم کارآمد باشیم.
 
در مورد اینکه جای خالی سانتی کازورلا هم احساس شد...
 
بله، قطعا. شما همیشه جای خالی کازورلا را احساس می‎کنید. او توپ را از دفاع به حمله منتقل می‎کند و پاس‎های او همیشه سریع و دقیق هستند.
 
در مورد اینکه ژیرو و کازورلا چه زمانی باز خواهند گشت...
 
در مورد کازورلا واقعا نمی‎دانم چون باید ببینیم او تا دوشنبه چطور ریکاوری خواهد کرد و ژیرو ممکن است سه شنبه شب در ترکیب باشد. سه شنبه شب اینجا بازی داریم و شاید او برای این بازی آماده شود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۱۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰