loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل لیورپول
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل لیورپول

مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل لیورپول

در مورد مقایسه بین رمزی و فابرگاس...

آنها نوع مختلفی از بازیکنان هستند،کاملا نوعی متفاوت.آرون رمزی خوب بازی میکند اما کل تیم خوب است.شما در بازی امروز نمیتوانید تنها یک نفر را برجسته کنید چون همه خوب بازی کردند.عملکرد دفاعی ما فوق العاده بود.ما سوارز،استوریج ،جرارد و پس از آن کوتینیو و موسس را مهار کردیم.من فکر میکنم مدافعانمان شایسته اعتبار زیادی هستند.

در مورد واکنش نشان دادن به شکست مقابل چلسی...

امروز به واکنش نشان دادن نیاز داشتیم.بازی مقابل چلسی دیدار مهمی بود اما نه به مهمی بازی امروز.اما با این حال آن شکست یک ناامیدی بود و مهم بود امروز به آن واکنش نشان دهیم،مردم متقاعد شدند میتوانیم بازیهای بزرگ را ببریم.ما این بازی را در روشی متقاعد کننده پیروز شدیم که جتی مهمتر است.

در مورد ادامه دادن به این روند...

من همواره مطمئنم،اما راه طولانی در پیش رو داریم.امروز پیروزی مهمی برای تیم و باشگاه بود و به طور کل هیچکس مخالف این نبود که ما شایسته برد بودیم.پیروزی بسیار حیاتی بود،من قبل از بازی این موضوع را گفتم و ذهنیتم را تغییر ندادم زیرا باید افرادی را که میگفتند "بله، آرسنال در خانه بازی میکند و نمیتواند بازیهای بزرگ را ببرد شکست میدادیم.ما در روشی متقاعد کننده این کار را انجام دادیم.همبستگی و تمرکز خوبی داشتیم.معتقدم این نتیجه به ما در چند بازی بزرگ دیگری که پیش رو داریم کمک میکند تا با آن مقابله کنیم.

در مورد باخت چلسی...

بله این نتیجه غیرقابل پیش بینی بود چون چه کسی فکر میکرد چلسی در مقابل نیوکاسل آن هم بعد بازی سه شنبه شب شکست بخورد؟اما اینجا لیگ برتر و همه چیز مربوط به داشتن ثبات است.من گفتم مااز 1 ژانویه 2013 با همین گروه ثبات داشتیم ،ما بعد از بازی مقابل استون ویلا بسیار باثبات عمل کرده ایم.10 بازی انجام دادیم و 25 امتیاز گرفتیم.امتیازات آبرومندی است.ما بازی به بازی پیش میرویم،چهارشنبه دیداری با دورتموند داریم و این یک بازی بزرگ دیگر است،در موقعیتی قرار داریم که فطعا میخواهیم نتیجه بگیریم.این پیروزی ما را از نظر ذهنی در وضعیت بهتری قرار میدهد.

در مورد پیشرفت در دفاع...

اول از هرچیزی بازیکنان شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کردند،بازیکنان به صورت فردی و هم جمعی پیشرفت کردند چون ما با یکدیگر کارمیکنیم.از نظر تاکتیکی ما با آنچه لیورپول در نیمه اول ارائه کرد به خوبی سروکار داشتیم.بازی آنها را متوقف کردیم و در مجموع ما غملکرد دفاعی بهتری داشتیم.

در مورد جک ویلشر...

مچ پایش ملتهب شده است.نمیدانم در بازی روز چهارشنبه در دسترس خواهد بود یا نه.باید تا دوشنبه صبر کنیم.مصدومیت دراز مدتی نیست.

در مورد گیبس...

از ناحیه ران مشکل دارد.نمیدانم چقدر بد است.

در مورد سطح اعتماد به نفس تیم...

شما امروز میتوانستید ببینید سطح اعتماد به نفس تیم بالاست.همبستگی خوبی در گروه داشتیم و همچنین سطح فنی خوبی نیز داشتیم.شما میتوانستید این موضوع را امروز ببینید.

در مورد شک و تردیدی که درباره ترکیبتان وجود دارد...

در دنیایی زندگی میکنیم که باید از ما سوال شود،جایی که شما زیر سوال خواهید رفت.تنها پاسخ ما میتواند ارائه فوتبال در زمین باشد،من بارها این موضوع را گفته ام.این بخشی از کار ما است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۲
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۷۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰