loading
در حال بررسی درخواست شما
موهای بهتری دارم
موهای بهتری دارم

موهای بهتری دارم

آرتتا درباره وحدت تیمی، مد و آرایش‌ موهاش حرف می زند!

هفته گذشته تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش ما برای آماده‌سازی بازی با چلسی به لندن بازگشتند، اما با وجود بعضی ناهماهنگی ها، میکل آرتتا اعتقاد دارد که طیف گسترده‌ای از ملیت‌ها در تیمش در واقع یک نقطه قوت است.

14 بازیکن، اخیراً به تیم های ملی خود رفتند که در بازی‌هایی از اروگوئه تا آمریکا و امارات تا شرق آسیا حضور داشتند و بالا و پایین‌های فوتبال جهان را تجربه کردند و درس‌هایی آموختند که وقتی دوباره پیراهن قرمز و سفید آرسنال را می‌پوشند، به دردشان می‌خورد.

آرسنال

آن‌ها همچنین با تجربیات جدید به لندن بازمی‌گردند تا با هم‌تیمی‌هایشان به اشتراک بگذارند و این موضوع سرمربی را خشنود می‌کند، چرا که او اعتقاد دارد ترکیب فعلی بخاطر شخصیت‌ ها، ملیت‌ های مختلف، وحدت تیمی منحصر بفردی را شکل داده است که منجر به رسیدن ما به سطوح جدیدی در فصل‌های اخیر شده است.

آرتتا این هفته گفت: "وقتی بستر مناسبی ایجاد کنید و مسئولیت و حمایت را به بازیکنان بدهید، بهترین نتیجه را از افراد می‌گیرید. من حمایت و فرصت‌های زیادی دریافت کردم و به همین دلیل توانستم به رویاهایم برسم." 

او ادامه داد: "ما همه متفاوت هستیم و همین زیبایی ماجراست. یکی از چیزهایی که در تیم ما بیش از همه مرا شگفت‌زده می‌کند این است که 19 ملیت مختلف داریم. زمینه‌های متفاوت، تحصیلات متفاوت، زبان‌های متفاوت، روش‌های متفاوت تربیت در کنار هم قرار گرفتند.

بعضی والدین دارند، بعضی ندارند، بعضی والدین مطلقه‌اند، بعضی خواهر دارند، یک خواهر، پنج برادر... شگفت‌انگیز است که همه با یک هدف و عشق مشترک که اون عشق به فوتبال بازی کردن است، متحد می‌شوند. دوست دارم وقتم را با آن‌ها بگذرانم و درک کنم که آن‌ها چه کسانی هستند و چه می‌خواهند با زندگی‌شان بکنند."

اگر هر یک از بازیکنان می‌خواهند درباره آرتتا بیشتر بدانند، یک جستجوی ساده گوگل کار را انجام می‌دهد. با 20 سال حضور به عنوان بازیکن و مربی همیشه در چشم افکار عمومی، مطالب زیادی برای کشف وجود دارد - و اسکرول کردن عکس‌های قدیمی ممکن است برایشان شگفتی‌هایی داشته باشد!

مانند بسیاری از هم‌دوره‌ای‌هایش در اوایل دهه 2000، آرتتا از آزمایش مدل‌های موی مختلف لذت می‌برد تا اینکه به سبک فعلی موهایش رسید که البته با نگاه به گذشته، اذعان می‌کند آن تصمیم‌گیری‌ها از بهترین‌های دوران بازی‌اش نبوده است.

درباره ظاهر قبلی‌اش، او با خنده گفت: "فکر می‌کنم چندتا آینه در خانه‌ام کم بوده، چون از ظاهرم خوشم نمی‌آید! وقتی جوان هستی، احتمالاً نظرت درباره واقعیت متفاوت است، اما من از اشتباهاتم درس گرفتم. بهتر است همین‌طور بماند!"

موهای آرتتا

او ادامه داد: "موهای من نیاز چندانی به مراقبت ندارد. فقط نیاز به ژل دارم و همین. چون خیلی ضخیم است، مثل پدر و مادرم، زیاد حرکت نمی‌کند. موهای بچه‌هایم را که می‌بینم خیلی متفاوت است به جز یکی از آن‌ها که موی کاملاً مشابه من دارد و همیشه با آن شوخی می‌کند."

یک انتخاب مد جسورانه دیگر از گذشته نیز آرتتا را به خنده می‌اندازد، چرا که موجب شوخی‌های خانوادگی نیز شده است. 

او گفت: "بچه‌هایم از من می‌پرسند: 'بابا، گوشواره داشتی؟' من می‌گویم: 'آره، اشتباه دیگری مثل موهای بلند.' سوراخش هنوز هست اما دیگر خودم را با گوشواره نمی‌بینم!"

یک مربی که همیشه از سبک لباس پوشیدن آرتتا شوخی می‌کند، دوست و رقیب او پپ گواردیولاست که در گذشته گفته است سلیقه بهتری در این زمینه نسبت به آرتتا دارد. آرتتا با خنده می‌گوید: "احتمالاً حق با اوست! نمی‌توانم انکار کنم. فکر می‌کنم موهای بهتری نسبت به او دارم، اما او شخص بسیار متینی است."

دوستی آن‌ها حتی پس از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل تیم گواردیولا، منچسترسیتی، پیش از استراحت فیفا همچنان ادامه دارد و آن‌ها پس از بازی وقتی را صرف گپ زدن و بررسی بازی کردند.

آرتتا پپ

آرتتا گفت: "با هم خداحافظی کردیم و پس از آن با هم صحبت کردیم، مثل همیشه پس از برد و باخت حرف می زنیم. این موضوع نباید تغییر کند. البته احساسات متفاوتی برای هر دوی ما وجود دارد اما باید بتوانیم این کار را انجام دهیم."

او ادامه داد: "این بازی‌ها مومنتوم فصل را تعیین می‌کنند و پیش از استراحت بازی های ملی، این مومنتوم واقعاً مهم است. ما در خانه بازی کردیم، در جام خیریه آن‌ها را شکست دادیم و می‌خواستیم ببینیم آیا ثبات و سطح لازم برای انجام دوباره این کار مقابل بهترین تیم دنیا را داریم یا نه. ما عملکرد فردی و تیمی در سطح بسیار بالایی داشتیم و البته آن روز برای همه ما بسیار ویژه بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۲۷ ۱۸:۳۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰