loading
در حال بررسی درخواست شما
میکل آرتتا بعد از باخت مقابل برایتون عذرخواهی کرد
میکل آرتتا بعد از باخت مقابل برایتون عذرخواهی کرد

میکل آرتتا بعد از باخت مقابل برایتون عذرخواهی کرد

میکل آرتتا پس از باخت ناامیدکننده ۳-۰ ما به برایتون، از تمامی هواداران آرسنال عذرخواهی کرد.

پس از بازی، در گفت‌وگویی، او گفت: "اولین کاری که باید انجام دهیم، عذرخواهی است. هفته گذشته ما واقعاً از عملکردمان در مقابل نیوکاسل راضی بودیم و سینه خود را با افتخار بالا گرفتیم، اما امروز باید به خاطر آنچه در نیمه دوم رخ داد، عذرخواهی کنیم. این وضعیت هیچ‌گاه به عنوان یک تیم و یک باشگاه، در سطح ما نیست."

در ابتدا، بازی بسیار نزدیک بود و ما انتظارش را داشتیم. بازی خیلی متوقف شد و ما کمی از ریلکسی خارج شدیم. پس از انتقال توپ به زمین حریف، فرصت‌های بزرگی داشتیم، اما در نیمه دوم داستان دیگری بود.

ما شروع به باختن در بسیاری از دوئل‌ها کردیم و به طور طبیعی روشی که گل‌ها را دریافت کردیم، در این سطح پذیرفتنی نیست. پس از آن نیز هیچ پاسخی برای بازگشت به بازی نداشتیم.

 باید با احساسی که در حال حاضر داریم که به نظر می‌رسد موفقیتی نداشتیم و کافی نبود، زندگی کنیم. ما باید از آن استفاده کنیم تا در بازی بعدی با سرعت و کیفیتی کاملاً متفاوت بازی کنیم.

میکل همچنین در مورد گابریل مارتینلی که در نیمه اول بازی به دلیل مصدومیت اجباری خارج شد، گفت: "بدون شک او درد داشت و دچار مشکل در راه رفتن بود. در حال حاضر او از یک کفش ویژه  استفاده می‌کند، بنابراین ما باید او را اسکن کنیم و میزان آسیب را ببینیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۵ ۱۰:۵۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰