loading
در حال بررسی درخواست شما
ولبک و پیروزی بزرگ
ولبک و پیروزی بزرگ

ولبک و پیروزی بزرگ

در مورد تمام کنندگی دنی ولبک...

امشب حرکات خوب تیم به او ختم می شد و ما سرعت خوبی در بازی خود داشتیم. انتقال توپ و تمام کندگی مان خوب بود و دنی در انتهای حرکات خوب گروهی قرار داشت. البته که دیدن این که او کم کم دارد اعتماد به نفس و تمام کنندگی خود را به دست می آورد خوب است. دیدن این که پتانسیل لازم را دارد و در حال نشان دادن آن می باشد خوب است. امیدوارم این هت تریک به او کمک کند اعتماد به نفس کسب کند.

در مورد دلگرم کننده بودن ایجاد موقعیت گلزنی برای او...

بله. ما سرعت خوبی داشتیم و توپ را به خوبی از دفاع به حمله و چپ و راست منتقل می کردیم. همچنین در مرکز زمین هم سرعت خوبی داشتیم و برای آنها مشکل ساز شدیم.

در مورد این که حضور مداوم در ترکیب به عنوان مهاجم به نفع ولبک است...

دانستن این که شانس خوبی برای حضور در بازی بعد دارید همواره کمک می کند. آنچه برای من خوب است این است که او بازی ترکیبی خوبی هم دارد. کار تیمی و میزان تلاشش در سطح تیم است. نگرش او بسیار مثبت است. او فقط یک تمام کننده نیست بلکه بازیکنی در خدمت تیم است. او از بازی در کناره ها این را آموخته و می خواهد به تیم کمک کند.

در مورد این که انتظار برد با این اختلاف را داشتید...

قبل بازی هرگز نمی دانید چقدر سخت خواهد بود اما حس می کنم شروع خوبی داشتیم. آنها از سرعت بازی ما غافلگیر شدند. وقتی 10 نفره شدیم و نتیجه 4-1 شد کنترل بازی را از دست دادیم. به چند واکنش خوب از اوسپینا نیاز داشتیم و بعد می توانستید کیفیت گالاتاسرای را ببینید. به محض این که به آنها اجازه دادیم بازی کنند تبدیل به تیم بسیار خطرناکی شدند. شاید در ابتدای بازی و یک ساعت اول آن سرعت ما مشکل آنها بود.

در مورد تکل ملو روی الکسیس...

می توانست کارت قرمز داشته باشد. باید آن را دوباره ببینم. از جایی که من استاده بودم به نظر می رسید کارت قرمز داشت. الکسیس را بیرون کشیدم تا با ده نفره شدن کمی در دفاع مستحکم تر باشیم. متاسفانه در زندگی خود بازیکنان زیادی را ندیدم که از تعویض شدن خوشحال باشند.

در مورد این که الکسیس مصدوم شد...

خوب به نظر می رسد.

در مورد این که این نتیجه قبل از بازی با چلسی تقویت روحیه ای عالی بود...

بیایید امشب در مورد چلسی حرف نزنیم. چیزی که دوست دارم بگویم این است که دیوید اوسپینا به زمین آمد و خیلی خوب بازی کرد. وقتی به زمین آمد ما دچار مشکل شده بودیم و او عملکرد و بازی خیلی خوبی داشت.

در مورد بازی برابر تیم چزاره پراندلی در مقایسه با فاتح تریم...

فاتح تریم را دوست داریم. در ملاقات هایمان ارتباط خوبی داشتیم. او اکنون در تیم ملی ترکیه خوب کار می کند. مقایسه دو تیم دشوار است. باور دارم بازیمان در ترکیه سخت تر خواهد بود زیرا حس می کنم در این تیم استعدادهایی وجود دارد. برای پراندلی احترام زیادی قائلم و او در مورد تیم خود یاد می گیرد. اگر وقتی حرفه ام را در اینجا آغاز کردم اینجا حضور داشته اید یعنی برای حداقل 18 سال روزنامه نگار بوده اید. این هم بد نیست.

در مورد این که ویلشر قادر است 90 دقیقه برابر چلسی بازی کند...

بله.

در مورد این که چه چیزی در مورد ولبک یاد گرفته اید که قبلا نمی دانستید...

این که او تمام کننده خوبی است. به این مسئله باور دارم، او از نظر تکنیکی بسیار خوب است. این که از نظر تکنیکی بی نقص کار کرد و توپ را خوب پاس می دهد غافلگیر کننده بود. نمی دانستم او تا این حد سریع است. صادقانه بگویم می دانستم سریع است اما وقتی استارت می زند برق آسا است. سرعت فوق العاده ای دارد.

در مورد سطح تمرکز شزنی...

توپ را از دست دادیم که اشتباهی بی مورد در نیمه زمین خودمان بود و پس از آن یک پاس عمقی ارسال شد. دیدم که از دروازه بیرون آمد و فکر می کردم خوب بازی خوانی کرده است. او اندکی دیر بیرون آمد و باعث شد پنالتی بدهد. این می تواند اتفاق بیفتد. فکر می کنم بیشتر تقصیر توپی بود که در نیمه زمین خودمان از دست دادیم. این می تواند خطرناک باشد و روی آن خوب دفاع نکردیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۱۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰