loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: آلمان استعدادهای بسیاری تولید می کند
ونگر: آلمان استعدادهای بسیاری تولید می کند

ونگر: آلمان استعدادهای بسیاری تولید می کند


در سال های اخیر بازیکنان آلمانی زیادی مانند پر مرتساکر، لوکاس پودولسکی و مسوت اوزیل به آرسنال پیوسته اند.

ونگر تاکید دارد که علاقه اش به بازیکنان آلمانی به خاطر کیفیت آن هاست نه ملیت آن ها و می گوید این کشور بازیکنانی با کلاس بالا را ساخته است.

" من فقط بازیکنان خوب را می خرم، آن ها به راحتی خود را با انگلیس وفق می دهند. اگر به تعداد فرانسوی هایی که در لندن هستند نگاه کنید نمی توانید بگویید که آن ها انگلیس را دوست ندارند و خود را با اینجا تطبیق نمی دهند اما این اتفاقی است.

" آلمان اول از همه ۸۰ میلیون جمعیت دارد، آن ها آکادمی های با کیفیت زیادی ساخته اند و در حال حاضر شاید بازیکنان بیشتری نسبت به فرانسه تولید کنند.

" ساختاری که در آلمان وجود دارد به این شیوه است که در تک تک روستاها یک باشگاه فوتبال دارید، زندگی روستا حول باشگاه می چرخد و همه در آلمان فوتبال بازی می کنند.

" به نظر من آلمان شبیه ترین کشور به انگلیس است؛ زیرا اگر همه بازی ها را نگاه کنید می بینید که ورزشگاه ها کاملاً پر می شود. در آلمان فوتبال از نظر فرهنگی بسیار قوی است، قوی تری از هرجای دیگر و همانند انگلیس."


اگرچه ونگر می گوید که بایرن حریف بسیار دشواری خواهد بود اما مطمئن نیست که آن ها هنوز بتوانند به عنوان بهترین تیم تاریخ شناخته شوند.

" بارسلونای در اوج بیشتر از همه مرا تحت تاثیر قرار داد، با سرعت پاس ها و سرعت بازیشان. امیدوارم چهارشنبه شب همانگونه تحت تاثیر قرار نگیرم.

" تا به حال در زندگی ام آن ها ( بارسا ) بهترین تیمی هستند که مقابلشان بازی کرده ام. بارسلونا تمام نشده است، آن ها باز هم قهرمانی اسپانیا را به دست آوردند. هنوز نیمار، مسی، اینیستا و فابرگاس را دارند، آن ها بازیکنانی معمولی نیستند بلکه بازیکنان کلاس بالایی هستند. آن ها در این فصل می توانند بار دیگر همه را شگفت زده کنند.

" نمی دانم که آیا بایرن بهتر است یا نه. آن ها سال گذشته لیگ آلمان، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان را فتح کردند. شاید در سبک و شیوه همیشه فضا برای پیشرفت وجود داشته باشد اما اگر آن ها بتوانند در این فصل هم همان موفقیت ها را تکرار کنند آنگاه می توانند بگویند که پیشرفت کرده اند؛ زیرا انجام دوباره آن سخت تر است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰