loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اوزیل روحیه خود را بازیافته است
ونگر: اوزیل روحیه خود را بازیافته است

ونگر: اوزیل روحیه خود را بازیافته است


در جریان بازی رفت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ستاره آلمانی توپچی ها در دقیقه ٩ یک ضربه پنالتی حساس را از دست داد و پس از آن آرسنال ۱۰ نفره با نتیجه ۰-۲ شکست خورد.

اوزیل شنبه مقابل اورتون پس از ۳ ماه بار دیگر مقابل همین تیم گلزنی کرد و عملکرد برجسته او باعث تحسین و خوشبینی ونگر شده است.

رئیس گفت: " او با اینکه چهارشنبه شب حدود ٩۰ دقیقه مقابل شیلی بازی کرده بود کاملاً در فرم فیزیکی متفاوتی قرار داشت.

" بازی بسیار دشواری بود اما گاهی اوقات زمانی که دو بازی سخت مانند این را انجام می دهید به شما کمک می کند تا خود را بازیابید.

" روشی که توپ را به گل تبدیل کرد دوست دارم؛ راحت و آرام و در روشی قانع کننده. فرار فوق العاده ای انجام داد و از ابتدا تا آخرین لحظه کاملاً برجسته بود.

" از دست دادن پنالتی مقابل بایرن از نظر ذهنی و روانی تاثیر بسیار زیادی روی او گذاشت. آن بازی فقط تاثیر فیزیکی نداشت بلکه تاثیر روانی نیز داشت، او این احساس را داشت که در لحظه بسیار مهمی باعث افت و ناامیدی تیم شده است. آن اتفاق تاثیر خیلی زیادی روی عملکردش گذاشت.

" درمورد مسائل روانی گاهی اوقات زخمی مانند یک زخم فیزیکی دارید، می توانید صحبت کنید و صحبت کنید و صحبت کنید اما این زمان می برد. فقط باید آن را به عهده زمان بگذارید. فکر می کنم او آن اتفاق را پایان داده است، سه شنبه شب فرصت خوبی دارد تا ثابت کند که چقدر خوب است."

ونگر از فرم بهبود یافته اوزیل خوشحال است و می گوید به تلاش زیادش ادامه خواهد داد تا هافبک ۲۵ ساله تیمش بهترین نمایش های خود را ارائه دهد.

" من می خواهم که او توازن مناسبی میان یک گل ساز و تمام کننده پیدا کند، در حال حاضر آن توازن درمورد تمام کنندگی تا حدودی کم رنگ تر است، جنبه قدرتمند او دادن پاس گل است.

" اما او سرعتی است، از چیزی که مردم فکر می کنند خیلی سریع تر است و با آن کیفیت فنی و سرعت اگر وارد فضاهای مناسبی شود با کمکی که از سایرین دریافت می کند می تواند گلزنی کند. او می خواهد گل های بیشتری به ثمر برساند و من در این مورد متقاعد شده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰