loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: با گرفتن نمونه خون موافقم
ونگر: با گرفتن نمونه خون موافقم

ونگر: با گرفتن نمونه خون موافقم

رئیس کمیته ی ضد دوپینگ اسپانیا گفت سازمان آنها در حال جمع آوری اطلاعات درباره ی اتهام مربوط به استفاده مواد نیرو زا توسط بازیکنان رئال سوسیداد است.

ونگر نیز به نتایج محاکمه ی اوفمیانو فوئنتس، دکتری که گفته میشود در مرکز این رسوایی قرار دارد چشم دوخته است. او می گوید این اتفاق می تواند تبعات زیادی داشته باشد.

"چیزی که در مورد محاکمه ی دکتر اسپانیایی من را نگران می کند این است که او در خط مقدم عدالت قرار داشته و باید دید چگونه او این کار را کرده است. آنها چندان نگران کسانی که او در دوپینگشان دست داشته نیستند.

"آنها کیسه های خون را پیدا کردند اما هرگز نپرسیدند که اینها به چه کسی تعلق دارد. تنها چیزی که ما می دانیم این است که رئیس سابق باشگاه سوسیداد هم در ماجرا دست داشته است. دادگستری باید بیشتر در ماجرا عمیق شود.

"صادقانه بگویم، فکر نمی کنم در فوتبال به اندازه ی کافی در این زمینه کار کرده باشیم. برای من سخت است که باور کنم در جام جهانی 740 بازیکن حاضر باشند و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

"در سیستم کنترل دوپینگ یوفا نمونه ی خون نمی گیرند و به نمونه ادرار بسنده می کنند. بارها در جنوا خواستار تغییر این روند شده ام. گاهی اوقات باید تا دو ساعت بعد از بازی صبر کنید بنابراین خون می تواند سریع تر به جواب برسد.

"باید کنترل های عمیق تری داشته باشیم. من امیدوارم در زمینه دوپینگ مشکل جدی ای نداشته باشیم اما باید بررسی کنیم و بفهمیم تا چه حد می توانیم این را کنترل کنیم.

"به آزمایش های روانشناختی کسانی که در سطح بالای تمامی ورزش ها هستند نگاه کنید. از انها بپرسید آیا حاضرند ماده ای را مصرف کنند که مدال طلا یا قهرمانی جهان را را برایشان تضمین می کند اما در عوض تا 5 سال دیگر آنها خواهند مرد. 50% افراد پاسخ مثبت می دهند. این وحشتناک است.

"این خیلی مهم است، نشان می دهد افراد تا چه حد تمایل دارند پیروز شوند، در همه ورزش ها، نه فقط در فوتبال. اگر به سطح آماتور بروید و آن سوال را بپرسید تنها 2 درصد افراد آن را می پذیرند. ما در سطحی هستیم که افراد حاضرند برای بردن هر کاری بکنند.

"بله من از آن[گرفتن نمونه خون] حمایت می کنم. اما این ممکن است کمی مشکلات اخلاقی ایجاد کند زیرا همه باید بپذیرند که تست خون بدهند اما شاید همه آمادگی ان را نداشته باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰