loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: جام جهانی می تواند تراز باشد
ونگر: جام جهانی می تواند تراز باشد

ونگر: جام جهانی می تواند تراز باشد

آرسنال 14 بازیکن در جام جهانی داشت که سه بازیکن آلمانی تا روز فینال درگیر بازی ها بودند. 

ونگر مشتاق است تا بازیکنانش در روز آغازین لیگ شروع خوبی داشته باشند و اتفاق فصل قبل مقابل استون ویلا تکرار نشود اما می داند که باید مراقب بازیکنانی که در جام جهانی بوده اند باشد.

"در حالت ایده آل می خواهید فصل را خوب شروع کنید، نمی خواهید با یک شکست کار را آغاز کنید. [فصل پیش] ما واکنش خوبی نسبت به شکست مقابل ویلا نشان دادیم اما از نظر احساسی دشوار است.

"صادقانه بگویم در این لحظه کمی در زمینه آماده سازی عقب هستیم زیرا بازیکنانی داشتیم که در جام جهانی بودند و خیلی هایشان بعد از بازی ها تعطیلاتی طولانی داشتند. 

"فینال جام جهانی 13 جولای بود و آغاز لیگ برتر 16 آگوست است. اگر بخواهید به بازیکنانتان استراحت بدهید آماده سازی شما بسیار کوتاه خواهد شد. 

"ببینید، به عنوان مثال شما داوید لوئیز و تیاگو سیلوا را دارید که اندکی زودتر برگشتند و بلافاصله برای پاریس سن ژرمن بازی کردند. حالا تیاگو سیلوا یک ماه از میادین دور است و لوئیز هم مصدوم است. 

"اگر استراحت یا فرصت آماده سازی کافی به بازیکنان ندهید و بلافاصله به آنها بازی بدهید مصدوم خواهند شد.

"فکر می کنم می شد همه رقابت ها را یک هفته دیر تر شروع کرد، هم لیگ برتر هم لیگ قهرمانان.

ونگر احساس می کند برای بهبود برنامه بازی بازیکنان ملی مخصوصا در سال هایی که تورنومنت های بزرگ برگزار می شوند نیاز به تلاش بیشتری است.

"طبق قوانین فیفا باید چهار هفته به بازیکنان استراحت بدهید. فراموش نکنیم کسی که به فینال می رسد هفت بازی انجام می دهد. کسی که در دور گروهی حذف می شود سه بازی انجام می دهد.

"فشار بعد از هفت بازی کاملا متفاوت است زیرا در طول رقابت ها فشار بیشتر می شود. آنها نیاز به تنفس دارند. تجربه سال های بعد از جام جهانی را دارم و چنین سال هایی همیشه از نظر رساندن همه بازیکنان به یک سطح از آمادگی ذهنی و فیزیکی دشوار هستند.

"برای هر باشگاهی سخت است. به نتایج هفته قبل نگاه کنید. برای مثال پی اس جی در برابر ریمز به نتیجه مساوی رسید و موناکو که در برابر ما آماده به نظر می رسید در خانه مغلوب لورین شد. فکر می کنم این مسئله می تواند یک تراز باشد. تا همه بازیکنان آماده شوند می تواند کمی برای باشگاه زمان بر باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰