loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: عشق به پیروزی مرا جلو می برد
ونگر: عشق به پیروزی مرا جلو می برد

ونگر: عشق به پیروزی مرا جلو می برد

عشق آرسن ونگر به پیروز شدن در مسابقات فوتبال او را در تاریک ترین روز های دوران مربی گریش جلو می برد.

آرسن ونگر 16 سال است که هدایت آرسنال را بر عهده دارد اما کمتر پیش آمد تا هفته هایی به بدی هفته پیش داشته باشد. هفته ای که در آن آرسنال با شکست مقابل بلکبرن از جام حذفی کنار رفت و در آستانه ی حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفت.

با این حال ونگر تلاش می کند تا تیمش دوباره روی لیگ برتر و بازی با استون ویلا تمرکز کند. و شوق برای پیروزی بعدی چیزی است که شخص ونگر را جلو می برد."عشق به این بازی و عشق به پیروزی به من انگیزه می دهند. 

"من فکر نمیکنم این جرقه در طول زندگی شما هر کاری را انجام دهد.این تنها در مورد چگونگی شما و اینکه شما برای اینکه بخواهید پیروز شوید چقدر انگیزه دارید و شما تا چه اندازه یک برنده هستید.

"اگر اکنون بیرون بروم و تک به تک با شما[یکی از خبرنگاران] بازی کنم خوهاید دید که شکستتان می دهم و حداقل اگر نتوانم شکستتان دهم میل شکست دادن شما را دارم. تا وقتی بتوانم حرکت کنم این مسئله تغییری نخواهد کرد. اگر شما بخواهید می توانیم ترتیب انجام این کار را بدهیم.

ونگر هرگز به باختن عادت نکرده است اما خود را برای پرداختن غرامت ناشی از پیامد های مالی نقل مکان از هایبوری به امارات اماده کرده بود.

"وقتی از هایبوری به امارات آمدیم من خودم را برای رنج و سختی آماده کردم، بله، زیرا ما می دانستیم تا مدتی درگیر محدودیت در بودجه خواهیم بود.

"هدف اصلی حضور در لیگ قهرمانان بود زیرا ما باید بازپرداخت های استادیوم جدید را انجام می دادیم. آیا من انتظار داشتم بلکبرن ما را حذف کند و به بایرن ببازیم؟ صادقانه بگویم، خیر.

با داشتن آن "جرقه" دست نخورده و میل درنده خوی او نسبت به پیروزی، ونگر مدت زیادی را در اوج بوده است. اما آینده او چیست؟

"من تا پایان سال 2014 قرارداد دارم و در این لحظه ما یک نقشه کوتاه مدت داریم. به دو دلیل: زیرا من مدت زیادی اینجا بودم و اینکه باید ببینم چه می خواهم بکنم. در مورد این موضوع در سال 2014 تصمیم گرفته خواهد شد نه قبل از آن."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰