loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ویلوک بازیکن بسیار جذابی است
ونگر: ویلوک بازیکن بسیار جذابی است

ونگر: ویلوک بازیکن بسیار جذابی است

 

اگرچه قرار گرفتن وینگر 16 ساله آکادمی آرسنال در ترکیب ابتدایی تیم مقابل بورهام وود باعث تعجب همه شد اما او در این بازی عملکرد تحسین برانگیزی داشت.

ونگر که به تعدادی از جوانان تیمش فرصتی برای نشان دادن خودشان داد می گوید در ویلوک نشانه های امیدوار کننده زیادی دیده است.

رئیس در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " او یک پسر بسیار جوان است و می خواستم که در کنار بازیکنان بزرگسال بازی کند تا ببیند هنوز چقدر کار دارد.

" اما او ترکیب خیلی خوبی از نظر تکنیکی و تاکتیکی داشت. مطمئناً طبیعی است که در این سن و سال تا حدودی فاقد قدرت باشد اما زمانی که آن را کسب کند بازیکن بسیار جذابی خواهد بود.

" این بازی فرصت خوبی بود تا به همه بازیکنان یک نیمه بازی دهم. پس از دو هفته نخست تمرینات از نظر فنی به آن خوبی که انتظار داشتیم کار نکردیم، در فرارها و پاس هایمان کمی فاقد نفوذ و هشیاری بودیم که این طبیعی است چرا که هنوز آماده نیستیم و هوا هم خیلی گرم بود.

" این بازی ها بیشتر برای است که ببینیم چه کسی می تواند خود را به سطح تیم اصلی برساند و کدام بازیکنان به تیم اصلی نزدیک ترند. برای بازیکنان تیم اصلی که در لیگ برتر بازی می کنند نیز برای دیدن اینکه چقدر آماده هستند و چقدر دیگر باید کار کنند بود."

همچنین ونگر از دیدن اینکه آبو دیابی توانسته است 45 دقیقه بازی کند خوشحال است و می گوید هدف دیابی اثبات آمادگی خود پیش از فصل جدید است.

" آرزو می کنید که او فقط بازی را با طور کامل انجام دهد که اینجا این اتفاق افتاد و از آن خیلی خوشحالم.

" اگر دوباره دیابی آماده را در اختیار داشته باشید برای تیمتان یک سرمایه بزرگ خواهد بود. در حال حاضر گام به گام جلو می رویم و او بدون مشکل این بازی را انجام داد پس این خبر خیلی خوبی برایمان است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۳۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰