loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: چرا اوزیل فصل آینده می تواند بدرخشد
ونگر: چرا اوزیل فصل آینده می تواند بدرخشد

ونگر: چرا اوزیل فصل آینده می تواند بدرخشد


اوزیل با وجود روند نزولی ای که در سال جدید داشت و ۷ بازی اخیر تیم را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داده باز هم بیشترین پاس گل و پاس کلیدی را در بین هم تیمی هایش داده است.

اوزیل می تواند برای دیدار یکشنبه مقابل هال سیتی به میادین بازگردد و ونگر می گوید که غیبت او در هفته های اخیر احساس شده است:

" او دوره سختی را پشت سر گذاشته؛ زیرا از نظر فیزیکی آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشد. درک می کنم که قضاوت وقتی... میخواستید چیزهای بیشتری از او ببینید اما فکر می کنم حق با شماست که کیفیتش را زمانی که حضور ندارد می بینید.

" او بازیکن سریع و زیرکی است، در بازی می تواند از وضعیت های سخت و بسته خارج شود بنابراین گاهی این بازیکنان شما را از موقعیت های بسته بیرون می آورند و برای انجام کاری جالب در پشت مدافعین آن را باز می کنند. زمانی که آن ها حضور ندارند از این وضعیت رها نمی شوید و توپ را از دست می دهید.

" آنچه می خواهم این است که فصل را با قدرت تمام کند. او به خوبی آماده شده و این بستگی دارد که چقدر سریع به سرعت و ریتم بازی ها بازگردد."

تا کنون کم تر پیش آمده که بازیکنان خارجی در اولین فصل حضورشان در فوتبال انگلیس بهترین فرم خود را پیدا کنند و ونگر انتظار دارد که آشنایی اوزیل با محیط جدید به شکوفایی او در فصل آینده کمک کند.

" فصل اول فصلی است که خود را وفق می دهید و پس از آن می دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد و وارد آن می شوید و باور دارم که او شناخت بهتری از هم تیمی هایش پیدا خواهد کرد، لیگ را بهتر خواهد شناخت و پتانسیلش واقعاً فوق العاده است. او از نظر تعداد گل ها، پاس گل ها و حضورش در جریان بازی بهتر خواهد شد.

" فکر می کنم که او پتانسیل فیزیکی فوق العاده ای دارد و آن پدیدار خواهد شد. میان اسپانیا و اینجا احساس متفاوتی داشت... در اسپانیا گاهی استراحت می کرد؛ زیرا گفت که در اسپانیا وقتی ۰-۲ جلو هستید، وقتی رئال مادرید ۰-۲ جلو است آنچه که به ذهنش خطور می کند این است که تیم ها تسلیم می شوند، آن ها می دانند که بازی را خواهند باخت.

" و گفت که سخت ترین مساله برای او این است که در اینجا وقتی ۰-۲ جلو هستید تیم ها برای بازگشت به بازی دیوانه وار مبارزه می کنند و معتقد بود که تفاوت اصلی همین مساله بوده است، اینکه باید تا آخرین لحظه بازی مبارزه می کنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰