loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ژیرو دوباره اعتبار خود را به دست آورده است
ونگر: ژیرو دوباره اعتبار خود را به دست آورده است

ونگر: ژیرو دوباره اعتبار خود را به دست آورده است


مهاجم ملی پوش فرانسوی در پیروزی آرسنال مقابل ویگان در جام حذفی از روی نیمکت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و سپس سه شنبه شب در پیروزی ۱-۳ مقابل وستهام روی یک حرکت فنی زیبا گل برجسته ای را به ثمر رساند

این گل مجموع گل های ژیرو در تمام رقابت های این فصل را به عدد ۲۰ رساند - سه گل بیشتر از فصل گذشته و ونگر معتقد است که هم وطنش بار دیگر اعتبار خود را به دست آورده است:

" او خوب کار کرده است. مانند مسوت اوزیل اخیراً دوره سخت تری را پشت سر گذاشته. دلیل آن کمی فیزیکی و همچنین به خاطر آنچه که برایش اتفاق افتاد ذهنی نیز بود.

" او پسر قوی ای است، روحیه قدرتمندی دارد، شخص قوی و مثبتی است و فکر می کنم این چیزی است که او را بازگرداند. او ۲۰ گل زده که آمار خیلی خوبی است و تلاش خیلی زیادی برای تیم انجام می دهد.

" به نظرم کیفیت گلش مقابل وستهام دوباره به او اعتماد به نفس می دهد، این به او برای افرادی که توانایی هایش را زیر سوال بردند دوباره اعتبار می بخشد بنابراین این مهم است.

" شاید برای مدتی بیش از حد بازی کرد... اما او پسر قوی ای است، می تواند با آن کنار بیاید. کار در نوک خط حمله مشکل است؛ زیرا تک تک چالش هایی که واردش می شود فیزیکی است. او کسی نیست که برای گرفتن توپ دور از بازیکنان حرکت کند، کسی است که برای تصاحب توپ با بازیکنان مبارزه می کند. زمانی که از بازی بیرون می آید ۵۰ نبرد را پشت آن دارد. این کار نسبت به کسی که فقط فرارها را انجام می دهد طاقت فرساتر است."

ونگر معتقد است که ژیرو از زمان آمدن به آرسنال پیشرفت کرده اما تاکید می کند که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

" شاید در تمام کنندگیش پیشرفت داشته اما هنوز هم فضای بیشتری برای پیشرفت وجود دارد؛ به عنوان مثال از او انتظار دارید که گل های بیشتری با سر بزند. در خیلی از نبردهای هوایی که توپ از میانه و عمق می آید برنده می شود اما در ارسال هایی که از کنار ها می شود هنوز برای پیشرفت جا دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰