loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کوکلن مرا هم شگفت زده کرد
ونگر: کوکلن مرا هم شگفت زده کرد

ونگر: کوکلن مرا هم شگفت زده کرد

 
با مصدومیت میکل آرتتا، فرانسیس کوکلن 23 ساله از دوره قرضی چارلتون فراخوانده شد.
 
از زمان بازگشت، فرانسیس به یکی از بازیکنان ثابت آرسنال تبدیل شده و ونگر از پیشرفت او خوشحال است.
 
"برای همه سورپرایز بوده است. تنها کاری که من انجام می دهم این است که هرگز به بازیکنی نمی گویم هرگز! در این شغل شما باید روشنفکر باشید و در مقاطع مختلف تصمیم بگیرید ولی هرگز در را کاملا به روی کسی نبندید.
 
"در آغاز فصل او در برنامه من نبود. به او گفته بودم تا کریسمس تمام تلاشش را انجام دهد تا آن موقع با هم ببینیم کجا هستیم. اگر این را بپذیرید قسمت بزرگی از کار را انجام داده اید.
 
"پیش خودم فکر کردم اگر در کریسمس اصلا به او بازی نرسد، باتوجه به اینکه 6 ماه از قراردادش باقی بود، به او اجازه خواهم داد به تیم دیگری برود.
 
"وقتی او را از چارلتون فراخواندم خوشحال نبود. او آنجا بازی می کرد و فکر کرد او را برای پوشش ترکیب می خواهم. انتظار داشت مقابل کوئینز پارک رنجرز در بازی رفت بازی کند ولی اینطور نشد و وقتی مقابل وستهم به او بازی دادم، شگفت زده شده بود.
 
"او می داند که این برای او یک فرصت است. گاهی وقتی این چنین مدتی طولانی برای به دست آوردن شانس تان صبر می کنید و در نهایت آن را می گیرید، هر چه قبلا بیشتر عذاب کشیده باشید، پس از شانس تان بیشتر لذت می برید - انسان موجود عجیبی است.
 
"فراتر از این، فکر می کنم او تردیدهای زیاد و زیر سوال بردن خودش را پشت سر گذاشت، چون از اینکه فرصت بازی پیدا نمی کرد دلسرد شده بود. حالا که این شانس را پیدا کرده است، نمی خواهد آن را از دست بدهد. او یک برنده است و می خواهد برنده بماند و به همین دلیل تا این اندازه متعهد است."
 
ونگر باور دارد یک عامل کلیدی در درخشش کوکلن توانایی او در به کار گیری توانایی های خود در قلب خط میانی است.
 
"فکر می کنم او به خوبی تجزیه و تحلیل کرده که چه کاری را خوب انجام میدهد، دفاع کردن در خط میانی. او بین بازیکن بازیساز و هافبک باکس تو باکس قرار داشت اما او چنین بازیکنی نیست او بازیکنی ساکن است که می تواند توپ را از حریف بگیرد.
 
"او بازی خود را به این مسئله محدود کرده است و شما در زندگی موفقیت را با چیزی می سازید که در ان خوب هستید. شما تمام ویژگی ها را یکجا ندارید اما باید ببینید در چه کاری خوب هستید و او برای انجام این کار خوب است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰