loading
در حال بررسی درخواست شما
پولدی، ژیرو، اوزیل و پیروزی
پولدی، ژیرو، اوزیل و پیروزی

پولدی، ژیرو، اوزیل و پیروزی


درمورد یک پیروزی مهم...
بله، ما از نظر ذهنی محک خوردیم اما فکر می کنم قوی، متحد، منظم و مصمم بودیم و با اینکه ۰-۱ عقب افتادیم نمی توانستم ببینم که می توانیم ۰-۱ ببازیم. ضربه بزرگی بود اما ما به خوبی واکنش نشان دادیم. در مجموع می توانستید احساس کنید که تیم از اولین تا آخرین دقیقه کاملاً متمرکز بود، ما به آرامی یک پیروزی ساختیم که فکر می کنم طبیعی بود.


درمورد مهاجمان...
زمانی که تیم یک دوره بد را به خاطر اینکه برخی از نتایج علیه ما بودند با عدم اعتماد به نفس پشت سر گذاشت نخستین کسانی در چنین دوره ای رنج می برند مهاجمان هستند بنابراین باید به تدریج آن را به کمک نتایج و انعطاف پذیری بازسازی کنید.


درمورد انتخاب نفرات تیم...
یک قمار بود اما قبل از بازی نیز گفتم که این قطعاً مسن ترین تیمی است که تا به حال در آرسنال بازی داده ام . به تجربه بازیکنان اعتماد کردم؛ زیرا... امشب این یک تیم حدود ۳۰ ساله غیر عادی بود و اینکه وقتی کمی به مشکل برمی خورید مطمئناً تجربه به شما کمک می کند.


درمورد مهارت ژیرو روی گلش...
یک کنترل توپ بی نقص بود، اگر می خواهید گلزنی کنید به آن نیاز دارید. آنچه دوست دارم این است که ابتدا برای فضا سازی از قسمت فوقانی بدنش استفاده کرد و با وجود آن موفق شد که یک استپ عالی کند و سپس به خوبی کار را تمام کرد.


درمورد ادای احترام ژیرو به قربانیان حادثه هیلزبورو...
بله، اولیویه شخصی بزرگ با طرز تفکر فوق العاده است. همانطور که می دانید او دوره سختی را پشت سر گذاشته و فکر می کنم این مساله برای مدتی بازی و اعتماد به نفسش را تحت تاثیر قرار داد. امیدوارم آنچه که امشب اتفاق افتاد... توانسته باشید ببینید که او امشب توان خود را دوباره به دست آورده بود و اینکه برای آن آماده بود. در بین دو نیمه وقتی وارد شد به خاطر فرصت فوق العاده ای که در نیمه اول از دست داد بسیار بسیار ناراحت بود اما در نیمه دوم خیلی خوب به آن واکنش نشان داد؛ زیرا او از نظر ذهنی پسر قدرتمندی است.


درمورد بازی کردن با دو بازیکن در خط حمله...
وسوسه شدم اما من بازیکنان هجومی زیای دارم که همه می خواهند به میانه میدان بروند و لوکاس تنها کسی است که واقعاً یک بازیکن کناری است. روزیسکی یک بازیکن مرکزی است، کازورلا اساساً یک بازیکن مرکزی است و زمانی که ولکات را ندارید انجام دادن آن خیلی سخت است.


درمورد اینکه آیا پودولسکی می خواهد در نقش مرکزی بازی کند...
چندین بار او را به عنوان مهاجم مرکزی بازی دادم و احساس کردم که بیش از حد برای توپ می آمد، بیشتر شبیه یک مهاجم نفوذی بود تا یک مهاجم هدف اما او یک تمام کننده فوق العاده است؛ زیرا قدرتی باور نکردنی و شوت های مهلکی دارد، بنابراین یکی از کسانی که می خواهید فرصت گلزنی داشته باشد اوست.


درمورد ٩۰ دقیقه نگه داشتن پودولسکی در زمین...
من این کار را نکردم، نه. اول از همه اینکه همیشه بازیکنان را به خاطر عملکردشان تعویض نمی کنید، گاهی اوقات بله، مثلاً در بازی شنبه بله اما گاهی اوقات نه. گاهی می خواهید یک تغییر تاکتیکی انجام دهید، گاهی زمانی که ۱-۳ جلو هستید می خواهید بالانس دفاعی بهتری ایجاد کنید. بستگی دارد، همیشه یک دلیل متفاوت دارد.


درمورد تاثیر این پیروزی...
اعتماد به نفس تیم را بهبود می بخشد، بازی شنبه و امشب اعتماد به نفس تیم را بالاتر می برد اما می دانیم که یک مزیت داریم - اینکه تصویر در مقابل ما کاملاً واضح است. الزاماً باید در بازی های پیش روی خود برنده شویم، مطمئناً می خواهیم این کار را انجام دهیم.


درمورد اینکه چهار پیروزی کافی خواهد بود...
تنها به ما بستگی ندارد اما این شانس خوبی است که اگر در تمام بازی هایمان پیروز شویم این امکان وجود دارد، بله.


درمورد صحنه مشکوک به پنالتی روی جارویس...
از جارویس متشکرم که خودش را روی زمین نینداخت. بله، فکر نمی کنم که پنالتی بود اما بله با او برخورد داشت. می توانید خیلی صادق باشید؟ قضاوت را به عهده شما می گذارم، فکر می کنم که می خواهید مردم صادق باشند. از نظر من پنالتی نبود اما شاید اگر یک شیرجه مصنوعی می زد پنالتی را می گرفت، نمی دانم.


درمورد کنار آمدن با انتظارات...
در لیگ برتر اگر بتوانید بازی های آسانی برای من پیدا کنید از آن ها استفاده می کنم اما در این فصل چنین چیزی ندیده ام. می دانیم که باید بازی های خود را ببریم و امیدوار باشیم که اورتون در جایی بلغزد. اجازه دهید که روی کار خودمان تمرکز کنیم و بیش از حد به اورتون نگاه نکنیم، اگر به این کار نیاز داشته باشیم خواهیم دید که چه موقع به آن نیاز داریم اما در حال حاضر فقط درصورتی می توانیم این کار را انجام دهیم که در بازی های خود برنده شویم بنابراین اجازه دهید که روی این موضوع تمرکز کنیم.


درمورد آبو دیابی...
آبو پنج شنبه به تمرینات کامل باز میگردد، گفتن اینکه آیا او در این فصل بازی خواهد کرد خیلی مشکل است؛ زیرا اکنون بیش از یک سال است که بازی نکرده و تصمیم گیری برای من خیلی سخت است. از نظر فیزیکی خوب به نظر می رسد اما پیش از اینکه درمورد بازگرداندنش فکر کنم باید یکی دو بازی انجام دهد.


درمورد مسوت اوزیل...
اوزیل باید برای آخر هفته در دسترس باشد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰