loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، الکسیس و ژیرو
پیروزی، الکسیس و ژیرو

پیروزی، الکسیس و ژیرو

در مورد این که الکسیس با این گل مبلغ انتقالش را بازپرداخت کرد...

نه من این طور نگاه نمی کنم. او بازی خوبی داشت نه فقط از جنبه تکنیکی بلکه به خاطر جنگندگی ای که داشت. او تحرک داشت، خطرناک بود و نشان داد روحیه جنگندگی فوق العاده ای دارد، ویژگی هایی که در لیگ برتر بسیار مهم هستند. اما در کل فکر می کنم ما از نظر فنی تاکتیکی و ذهنی عملکردی که می خواستیم را اجرا کردیم. در سطحی بودیم که برای مقابله با یک تیم خوب نیاز بود [در آن باشیم] اما نمی توانستیم بازی را تمام کنیم و البته این کار را برای ما در 10 دقیقه پایانی که 10 نفره شدیم خیلی سخت کرد.

در مورد ادعای بشیکتاش در مورد این که باید برایشان پنالتی گرفته میشد...

هنوز آن صحنه را ندیده ام. شاید در آن موقعیت خوش شانس بودیم اما خیلی سخت است. فکر می کنم جک برای توپ رفت.

در مورد کارت قرمز...

ما دو بازی را با ده بازیکن به پایان بردیم و من احساس می کنم اولین اخراج خیلی سختگیرانه بود و امشب هم به همان اندازه سختگیرانه بود زیرا دبوشی برای توپ رفت و آن را لمس کرد. او قصد انجام خطای بد یا متوقف کردن یک ضد حمله را نداشت و توپ را تصاحب کرد. شاید داور در طرف دیگر بازیکن بود و فکر کرد خطا کرده است. دشوار بود اما با آن کنار آمدیم و 10 دقیقه پایانی از لحاظ عصبی خیلی سخت بود.

در مورد تمام نکردن کار...

دوست داشتم انجامش دهیم چون کار را ساده تر می کرد اما ما می خواستیم صعود کنیم و این کار را مقابل تیم بسیار خوبی انجام دادیم. باید به بشیکتاش اعتبار بدهید، وقتی به نتایجشان در پیش فصل نگاه کنید متوجه می شوید چرا تا کنون با هر تیمی بازی کرده اند پیروز شده اند، زیرا آنها واحدی منسجم، به خوبی سازماندهی شده، بسیار قدرتمند از نظر فیزیکی و خیلی خوب از نظر فنی هستند. امشب دمبا با را مهار کردیم، او فقط یک فرصت داشت که ضربه سری در پایان بازی بود که می توانست کار ما را تمام کند اما به جز آن فکر می کنم امشب او را مهار کردیم.

در مورد مصدومیت ژیرو...

ژیرو امروز عمل جراحی روی استخوان درشت نی پای خود داشته است و برای 3-4 ماه دور از سطح رقابتی خواهد بود. این یعنی او قطعا قادر است در اواخر ماه دسامبر دوباره در لیگ برتر بازی کند زیرا برای دو ماه مصدوم است و با در نظر گرفتن زمان آماده سازی می شود سه تا چهار ماه. شما بلافاصله از من می پرسید چه کسی را خواهیم خرید من بلافاصله به شما پاسخ می دهم در حال حاضر هیچ کس.

در مورد این که چه کسی بهترین بازیکن زمین بود...

شاید الکسیس سانچز زیرا گل را زد اما من احساس می کنم تیمم بهترین بازیکن زمین بود زیرا از اولین تا آخرین دقیقه جنگیدیم و همه به سختی تلاش کردند. 

در مورد این که با زیگیچ تماسی داشته اید...

زیگیچ؟ نه.

در مورد احتمال جذب بازیکنان بیشتر...

اگر می خواهید همه را خوشحال کنید، همیشه فقط بازیکن بخرید! اما مسئله مهم عملکرد درون زمین فوتبال و استحکامی بود که امشب نشان دادیم. با این حال اگر به بازیکنانی که روی نیمکت و نفراتی که مصدوم هستند داریم نگاه کنید ، بازیکنان زیادی داریم. اعتقاد دارم نمی توانیم هر بار، بازیکنی مصدوم شد بازیکنی جدید بخریم.

در مورد در اولویت بودن یک دفاع و یک هافبک...

تا زمانی که بازیکنی بتواند ترکیب ما را تقویت کند، از جذب آن در هر پستی استقبال می کنیم. اینکه فقط خرید و فروش انجام دهید هدفی در این کار نمی بینم. اگر بازیکنی پیدا کنیم که احساس کنیم چیز خاصی به ترکیب تیم ما اضافه می کند، در هر پستی که باشد آن انتقال را انجام می دهیم. از این موضوع استقبال می کنیم اما باید کیفیت کافی برای خرید داشته باشید. باید خرید کردن معنایی داشته باشد .

در مورد این که دنی ولبک را خواهید گرفت...

خیر.

در مورد توانایی بازی سانچز در خط حمله برای 3 الی4 ماه...

برای 3 یا 4 ماه؟ او می تواند برای تمام طول زندگی خود آنجا بازی کند. او را خریدم تا به عنوان یک مهاجم کار کند نه اینکه تنها در کناره ها بازی کند.

در مورد عملکرد جک ویلشر...

احساس می کنم او بازی به بازی بهتر می شود. اخیرا انتقاداتی دریافت کرده و بهترین واکنش به آن این است که در زمین نشان دهد بهتر و بهتر می شود. فکر می کنم او با حرکات انفجاری خود بازیکنان حریف را کنار می زد، در حالی که برای مدتی بود که این کار را انجام نمی داد. در دو سه بازی اخیر به تدریج می بینید این توان در حال بازگشت است.

در مورد بازگشت الکس سانگ و عملکرد اوزیل...

عملکرد اوزیل مرا نگران نمی کند و الکس سانگ نیز باز نمی گردد.

در مورد قرار گرفتن قیمت فالکائو در سطح آرسنال...

خیر.

در مورد اینکه بیشتر تحت تاثیر کدام بازیکن بشیکتاش قرار گرفته اید...

تحت تاثیر آتیبا هاتچینسون قرار گرفتم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰