loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، فصلی که گذشت و آینده
پیروزی، فصلی که گذشت و آینده

پیروزی، فصلی که گذشت و آینده

در مورد پیروزی...

بازی خوبی انجام دادیم وست بروم هم معدود فرصت هایی داشت. اما ما می خواستیم کار را با پیروزی تمام کنیم و آن را انجام دادیم. کمی بی هدف بودیم زیرا از حضور در جمع چهار تیم برتر اطمینان داشتیم اما جدی بودیم، گل نخوردیم و در نیمه اول یک گل زدیم. گل دوم هیچگاه به دست نیامد اما اگر به طور کلی به بازی خانگی ما در این فصل نگاه کنید، اولین بازی را در خانه باختیم و پس از آن دیگر در خانه نباختیم. امروز هم مهم بود که نبازیم.

در مورد اطمینان از حضور در جمع چهار تیم برتر...

به خاطر نگرش، رفتار و ثبات بازیکنانم خوشحال هستم. همچنین دلسرد هستم زیرا ۱۲۰ روز در صدر جدول بودیم. حالا که نگاه می کنید می بینید که رقابت بسیار فشرده است و امتیازاتی که از دست دادید در حالی که نباید از دست می دادید از ذهن شما می گذرند. همچنین افسوس می خوریم که در مهم ترین بخش فصل دو بازیکن مهم خود را نداشتیم. تعداد زیادی بازیکن داریم که فقط بین ۵ تا ۱۵ بازی انجام داده اند. می خواهیم فصل بعد از این نظر پیشرفت کنیم.

در مورد این که در این فصل پیشرفتی وجود داشت...

در بین چهار تیم برتر فقط یک تیم قهرمان خواهد شد. امروز می توانید بگوید من سیتی در بهترین موقعیت قرار دارد اما دیگر تیم ها دلسرد می شوند زیرا فکر می کنند می توانستند اینجا یا آنجا دو امتیاز بیشتر بگیرند. این بخشی از بازی است. فقط می خواهم بگویم اگر تحلیل سریعی داشته باشیم نسبت به تیم هایی که گل های زیادی زدند جای خالی چندین گل در تیم ما حس می شود و همچنین ما چند بازی بزرگ خارج از خانه را با گل های خورده زیاد واگذار کردیم. اما به جز آن ثبات و استحکام دفاعی ما شگفت انگیز بود، ما ۱٦ کلین شیت داشتیم اما در برخی بازی ها شروع خوبی نداشتیم و نمی توانستیم به بازی برگردیم. استحام دفاعی ما در این بازی ها بازتاب پیدا نمی کند.

در مورد پیشرفت برای فصل بعد...

البته. اگر به عملکرد کلی ما در این فصل نگاه کنید می بینید که تا اینجا در جام حذفی خوب کار کرده ایم، در لیگ قهرمانان در گروهی دشوار به خوبی کار کردیم و برابر بایرن با ده بازیکن بازی کردیم و در هر مسابقه ای نباختیم. نگرش و کیفیت گروه به شکل قابل توجی ثبات داشت. اما هنوز هم با این که در لیگ برتر موقعیت خوبی داریم جای خالی چیزی که قاطعیت و تعیین کننده بودن را به ما بدهد دیده می شود.

در مورد این که به خاطر نخریدن یک مهاجم دیگر افسوس می خورید...

نه افسوسی وجود ندارد زیرا ما چندین بازیکن تهاجمی خود را در بخش مهم فصل از دست دادیم. راه حل همواره خارج از تیم نیست، راه حل در خود باشگاه هم هست و به خاطر تعداد زیاد مصدومیت ها مجبور شدیم بازیکنان یکسانی را به کار بگیریم. آنگاه گل های کمتری هم به ثمر می رسانید زیرا آنها خسته می شوند. 

در مورد تغییر تاکتیک در بازی های بزرگ...

می خواهیم در بازی ها شکست نخوریم و البته می خواهیم که برنده شویم اما وقتی می بازید همیشه اشتباه می کنید. به قدر کافی در جلسات مربیان اروپا با حضور بهترین مربیان حضور داشته ام و هر سال تیم های که قهرمان لیگ قهرمانان می شوند را تحلیل می کنید. وقتی بارسلونا قهرمان شد همه نتیجه گیری کردند که باید مالکیت توپ را داشته باشید و هر تیمی که مالکیت توپ را داشته باشد برنده می شود. وقتی تیمی که توپ را در اختیار ندارد قهرمان می شود همه می گویند شاید نباید توپ را زیاد در اختیار داشته باشید و باید کمی بیشتر روی ضد حملات بازی کنید. فکر میک نم نتیجه گیری همیشه همین طور است اما در باشگاه شما نیاز به یک فلسفه دارید و البته در بعضی بازی ها باید خود را تطبیق بدهید اما ما بعضی بازی ها را پیش از این که بتوانیم شروع کنیم باختیم و از دقیقه ۱۰ نتیجه ۲-۰ بود و در این صورت حمله یا دفاع سخت می شود. وقتی با ده مدافع هم بازی کنید این اتفاق ممکن است بیفتد.

در مورد حضور لویک رمی در ورزشگاه...

صادقانه بگویم الان متوجه شدم او در ورزشگاه بوده است. نمی دانم. بنابراین هیچ نشانه ای از جذب رمی را در آن نمی بینید. امیدوارم پول بلیطش را داده باشد! نه من او را دعوت نکردم، به همین خاطر است که می گویم او را دعوت نکردم.

در مورد آینده سانیا...

می خواهم او اینجا بماند و امیدوارم متقاعدش کنیم که دوست داریم اینجا باشد و او بماند. دو بازیکن داریم که قراردادشان به پایان می رسد، سانیا و فابیانسکی. اگر به من بستگی داشت هر دو می ماندند.

در مورد آینده کیم کالستروم...

او به صورتی قرضی اینجاست، بنابراین بازیکن مسکو است و به آنجا بازخواهد گشت.

در مورد آینده خودتان...

نه، ناشکیبا نباشید. پایان کار من هم خواهد رسید، یک روز از دست من خلاص می شوید، نگران نباشید.

در مورد این که فصل بعد بازخواهید گشت...

بله. نمی دانم چه موقع قرارداد جدید را امضا می کنم. بارها به شما گفته ام که حرف من حرف است. من از دورانی هستم که برای نشان دادن تعهد نیاز به خودکار ندارید.

در مورد این که قطعا اینجا خواهید بود...

به من نگاه کنید! باز هم مرا خواهید دید.

در مورد این که چرا هنوز تمدید نکرده اید...

ربطی به فینال جام حذفی ندارد. بودن در لیگ قهرمانان مهم بود. از این بابت مطمئن باشید. بارها به شما گفته ام که این مسئله با این که در مفید بودن خودم تردید دارم در ارتباط نیست.

در مورد این که تردیدی داشتید...

نه هیچ گاه تردید نداشته ام. اگر قرار بود تردید داشته باشم باید چند سال پیش دچارش می شدم، وقتی که باید به خیلی پیشنهاد ها جواب رد می دادم و تعهدم را به این باشگاه نشان می دادم.

در مورد این که هنوز احساس می کنید مفید هستید...

بله، اما شما هم باید در این مورد تصمیم بگیرید!!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰