loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، چهار تیم بالای جدول و اوزیل
پیروزی، چهار تیم بالای جدول و اوزیل

پیروزی، چهار تیم بالای جدول و اوزیل

در مورد نزدیک تر شدن به قطعی کردن جایگاه چهارم...

این قدمی رو به جلو است اما ما به یک قدم دیگر هم نیاز داریم زیرا یک شنبه در خانه بازی خواهیم کرد. آن فرصتی دیگر برای یک پیروزی خواهد بود. آن چه اهمیت دارد تمرکز کردن رو عملکردمان است، بازی به بازی و اکنون آنها قدرتمند و متقاعد کننده به نظر می رسند.

در مورد بازگشت رمزی و اوزیل...

فکر می کنم آنها تفاوت ایجاد کردند، اما در دوره مشابهی ما ولکات ویلشر رمزی اوزیل و کوشلنی را خارج از ترکیب داشتیم. واضح است که امکان دارد یک یا دو بازیکن مصدوم شوند، اما ۴ یا ۵؟ هر تیمی هم ک هباشد خلا آنها را حس خواهد کرد.

در مورد این که امسال برای کسب سهمیه راحتی بیشتری دارید...

اگر آن را انجام بدهیم بله [یک آسودگی خاطر است] اما هنوز این کار را نکرده ایم. به قدر کافی در این شغل بوده ام تا بدانم عبور از خط پایان همواره دشوار است. ما امسال به اندازه کافی در دوران هایی که از آنها راضی نیستیم زجر کشیده ایم. دردی که کشیدیم باعث حفظ تمرکز و خوب تمام کردن کار می شود . اکنون در موقعیت قدرتمندی هستیم.

در مورد این که یک پیروزی دیگر برای حضور در جمع چهار تیم کافی خواهد بود...

بله قطعا با یک برد دیگر در جمع چهار تیم برتر خواهیم بود. این نشان می دهد که باشگاه طی این سالها ثبات داشته است اما ما چیز های بیشتری می خواهیم. در موجموع فکر می کنم این فصل ۱۷ هفته در صدر بودیم اما در مقطع حساس فصل تعداد زیادی بازیکن را از دست دادیم. ما به فینال جام حذفی رسیدیم و در این راه لیورپول اورتون و تاتنهام را حذف کردیم و در لیگ قهرمانان ما مقابل بایرن با ۱۰ بازیکن بازی کردیم. نشان دادیم که توان بالقوه ای داریم، اما برای فصل بعد خواسته های بیشتری داریم و امیدواریم بتوانیم انجامش بدهیم. اما در ابتدا بگذارید این فصل را تمام کنیم.

در مورد این که بازی با ویگان تبدیل به یک نقطه عطف شد...

بازی با ویگان یک بازی با فشار زیاد بود زیرا ۱-۰ عقب افتادن و فاصله ۱۰ دقیقه تا حذف از جام حذفی در مرحله نیمه نهایی توسط یک تیم از دسته پایین تر آخرین چیزی است که می خواهید. آن بازی قطعا از نظر اعتماد به نفس بسیار مهم بود.

در مورد افسوس های این فصل...

باید با واقعیت های زندگی کنیم. ما کیفیتمان را نشان دادیم اما در حال حاضر ۷۳ امتیاز داریم که می توانیم آن را به ۷٩ برسانیم. بگذارید در بالاترین جایگاه ممکن کار را تمام کنیم و بعد تجزیه و تحلیل کنیم که کجاها می توانیم پیشرفت کنیم و چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه بود.

در مورد شایستگی حضور در جمع ۴ تیم و پتانسیل قهرمانی در جام حذفی...

قضاوت عمومی در این مورد به من بستگی ندارد.

در مورد جک ویلشر...

جک در حال حاضر تمرین می کند. نمی توان گفت چه زمانی آماده خواهد بود امیدوارم در این فصل برگردد اما نمی توانم امشب در این مورد چیزی به شما بگویم.

در مورد نیوکاسل...

آنها از دوران دشواری عبور کرده اند اما برای مدت زیادی جایگاه امنی داشته اند. وقتی برای چیزی بازی نمی کنید همواره حفظ تمرکز سخت است. در سطح اول به چنین فوریتی نیاز دارید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰