loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، ژیرو و برگکمپ
پیروزی، ژیرو و برگکمپ

پیروزی، ژیرو و برگکمپ

در مورد نتیجه...

هفته نفسگیری از لحاظ جسمانی و ذهنی داشتیم و امروز واکنش درستی نشان دادیم. در نیمه اول کارمان را انجام دادیم و ۲ گل زیبای آرسنالی به ثمر رساندیم، یکی توسط ژیرو و دیگری توسط روزیسکی. برای روزیسکی بسیار خوشحالم، امروز از مجسمه برگکمپ رونمایی شد و من فکر می کنم روزیسکی به خوبی نقش برگکمپ را به عهده گرفته است. قطعا دنیس از دیده بازی او خشنود شده است.

در مورد عملکرد آرتتا...

او بازیکنی بی نهایت باهوش، متمرکز و متهعد است. این سه ویژگی در مجموع از او بازیکنی استثنایی ساخته اند و او تمام انچه در زمین رخ می دهد را درک می کند. با شما موافقم که گاهی عملکرد او به چشم نمی آید ولی ما به آن توجه می کنیم.

در مورد دو گل ژیرو...

من هیچ تردیدی در مورد قدرت شخصیتی او ندارم. البته که شما می خواهید او به تیم برگردد و موفق باشد که امروز [موفق] بود زیرا دو گل زد. یگ گل زیبا در نتیجه حرکتی زیبا و دیگری تا حدودی از طرف ساندرلند به ما تقدیم شد. همچنین او یک پاس گل هم داد پس خوب کار کرده است.

در مورد سطوح اعتماد به نفس...

در برابر بایرن مونیخ هدف داشتن یک عملکرد و یک نتیجه خوب بود. ما فقط به عملکرد خوب دست پیدا کردیم. البته که بسیار دلسرد شدیم اما باید به نکات مثبت آن بازی می اندیشیدیم. در مجموع هنوز هم باور داریم می توانیم بایرن را حذف کنیم. امروز نشان دادیم قادر به واکنش نشان دادن هستیم و این مهم ترین مسئله است. می بینید که چلسی و سیتی بازی های سختی داشتند بنابراین کار برای همه تیم های بالای جدول دشوار است، اما ما کارمان را خوب انجام دادیم.

در مورد کوشلنی و مونرئال...

کوشلنی مشکلی از ناحیه پشت [کمر] دارد ناچو هم از ناحیه پا دچار آسیب شده زیرا ضربه ای به پایش خورده است. فکر می کنم هر دو بتوانند برای هفته بعد در دسترس باشند. 

در مورد مسوت اوزیل...

بله [او مصدوم شده بود]. از ناحیه ران مشکل داشت که ضربه خورده بود. باید هفته بعد در دسترس باشد. در این لحظه او در رختکن است.

در مورد ویلشر...

مشکل او در همسترینگ ران است، نمی دانم بد است یا نه. آنها به من گفتم خیلی بد نیست.

در مورد دنیس برگکمپ...

او تقدیر باشگاه را تغییر داد زیرا زمانی به اینجا آمد که فوتبال در انگلیس در حال تغییر بود. او اولین ستاره بزرگی بود که به این باشگاه آمد و در اینتر میلان بوده است. در مجموع من فکر می کنم او در تغییر روش بازی ما سهیم بود. هیچ کس او را فراموش نمی کند. همیشه بیشترین تحسین ها را از سوی بازیکنانی که با او همبازی بوده اند دریافت کرده است. همه در تیم ما به این مسئله اعتراف می کنند. حتی امروز، وقتی من بازیکنان سابق را دیدم همه درباره کلاس او صحبت می کردند. او با کلاس و باهوش بود و ویژگی دیگری داشت که امروز [در میان بازیکنان] کمتر دیده می شود: او به این باشگاه وفادار بود. او شایستگی رفتاری خاص و منحصر به فرد را دارد.

در مورد این که آیا او می تواند به باشگاه ملحق شود...

 آن روز مخالفتی نخواهم داشت. او کیفیت دارد، اما لازم است که نیاز هم داشته باشید زیرا ما اکنون کادر فنی بزرگی در اینجا داریم. او اکنون در دو باشگاه حضور دارد که دنیس برگکمپ را ساخته اند، اولین و به طور قطع مهم ترین آنها آژاکس است. او اکنون در آژاکس است و در آنجا مربی است. دومین باشگاه مهم زندگی او آرسنال است. شاید این قدم بعدی باشد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۰۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰