loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، ژیرو و جام حذفی
پیروزی، ژیرو و جام حذفی

پیروزی، ژیرو و جام حذفی

در مورد نتیجه... 

ما از دقیقه اول تا دقیقه آخر، برابر یک تیم خوب عملکردی با کیفیت داشتیم. نیمه اول کاملا از آن ما بود و بد شانس بودیم که با نتیجه 1-1 به رختکن رفتیم. در نیمه دوم اورتون کار را خوب شروع کرد و توسط بارکلی موقعیت خوبی داشتند. ما گل دوم را به ثمر رساندیم و سپس به خوبی بازی را کنترل کردیم. به نظر می رسید هر لحظه می توانیم گل های بیشتری بزنیم.

در مورد تاثیر گذاری ژیرو بلافاصله پس از ورود به زمین...

این مهم بود چون صحنه ها به او ختم شد و این نشان می دهد وقتی بازیکنی با این نگرش و کیفیت وارد زمین می شود می تواند تفاوت را رقم بزند.


در مورد این که چرا ژیرو از ابتدا بازی نکرد...

به چه دلیلی او روی نیمکت بود؟ او بازی های زیادی انجام داده بود. به خاطر استراحت کردن بود و او به بازی آمد و نشان داد وقتی وارد بازی می شود می تواند گل بزند. بله [او به استراحت احتیاج داشت]. اوزیل هم روی نیمکت بود در بازی با استوک ژیرو بازی کرد و اوزیل روی نیمکت بود.

در مورد تقویت روحیه پیش از بازی با بایرن...

برای مه ممهم بود که برنده شویم تا از لحاظ ذهنی در موقعیت خوبی قرار بگیریم. می توانیم از تمرکز و اشتیقامان الهام بگیریم و با روحیه مشابهی به بازی با بایرن برویم. در برابر بایرن آمار علیه ما هستند اما بگذارید مطئن شویم عملکردمان به نفع ما خواهد بود. سپس ما شانسی خواهیم داشت.

در مورد نزدیک شدن به یک جام...

ما در نیمه نهایی هستیم، از نظر ریاضی نمی توانم درست بودن حرف شما را انکار کنم اما در عمل کار کمی دشوار تر است. بگذارید ببینیم در نیمه نهایی با چه کسی بازی می کنیم و این [عملکرد] را تکرار کنیم.

در مورد جدی گرفتن جام حذفی...

ببینید، ما این رقابت را جدی گرفته ایم. از ابتدای آغاز جام حذفی این درست است که ما قرعه خوبی داشتیم و تمام بازی هایمان را در خانه برگزار کردیم. از زمانی که من در جام حذفی حضور داشتم این اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد. اما از طرف دیگر ما با رقبای سختی بازی کردیم، تاتنهام، لیورپول، اورتون و این به شما نشان می دهد که ما این رقابت را کاملا جدی گرفته ایم.

در مورد اهمیت یافتن گل اوزیل...

البته که این برای او مهم است، او از فرصت [گلزنی] خود استفاده کرد زیرا گاهی اوقات می خواهید او از فرصت هایش استفاده کند زیرا او همیشه به دنبال دادن یک پاس خوب است. امیدوارم باعث دلگرمی و تشویق او بشود. چیزی که در مورد او دوست دارم این است که به نظر می رسد از نظر فیزیکی خود را بازیابی کرده است، قدرت بیشتری در دویدن دارد. همچنین این را دوست دارم که می بینم بازیکنی مثل او کارهای کثیفی انجام می دهد این به معنی آن است که او به عقب بر می گردد مخصوصا روی ضد حملات با دویدن طولانی به عقب باز می گردد. وقتی او این گونه رفتار می کند شانس بیشتری برای پیروزی داریم.

در مورد پنالتی...

فکر می کنم پنالتی یک پنالتی بود. صادقانه بگویم خیلی نگران شدم و بعد از تکرار ضربه پنالتی خیالم راحت شد زیرا تصمیم داور را درک نکردم. باید به آرتتا اعتبار بدهید زیرا اگر ضربه دوم را خوب نمیزد چون دروازه بان جهت توپ را تشخیص داده بود نمی توانست گلزنی کند. 

در مورد بازگشت پت رایس...

اولین باری نیست که باز می گردد. البته ما خیلی خوشحالیم. قبل از بازی رفتم تا او را ببینم و به نظر می رسید خیلی خوب در حال بازیابی خودش است. 

در مورد آمادگی کوشلنی...

فکر می کنم او باید فردا دوباره تمرین کند و او برای بازی سه شنبه شانسی دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰