loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی،فصل،جایگاه چهارم
پیروزی،فصل،جایگاه چهارم

پیروزی،فصل،جایگاه چهارم

در مورد گل رمسی...
گل فوق العاده ای بود و یک پیروزی متقاعد کننده رقم خورد. می خواستیم کارمان را خوب تمام کنیم و گلی دریافت نکنیم. ۱۱ بازی خارج از خانه را با برد پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم بهترین رکورد در لیگ برتر است و برای هفدهمین بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشتیم، این آمار بسیار خوب است.فقط می خواستیم فصل را به خوبی تمام کنیم و در راهی قاطع این کار را انجام دادیم بنابراین آماده سازی خوبی برای رفتن به فینال جام حذفی بود..

در مورد اولین گل جنکینسون برای آرسنال...
برای او خوشحالم زیرا بازیکن و مردی فوق العاده ای است. می توانست آن شادی را با هوادارانمان قسمت کند به همین دلیل برایش بسیار خوب است.

در مورد دروازبانی که در فینال بازی می کند...
یک هفته فاصله داریم، این امکان وجود دارد که لوکاس بازی کند. اما هنوز تیمم را برای دیدار شنبه آینده انتخاب نکردم.

در مورد بازگشت ویلشر و دیابی...
دیابی یک سال خارج از ترکیب بود و جک هم ۸ هفته در تیم قرار نداشت. خوب بود که فرصتی داشته باشیم تا آنها را در یک رقابت قرار دهیم. مسئله تمرین با حضور در یک بازی جداست، برای هر دوی آنها مهم بود تا در یک بازی حضور داشته باشند.

در مورد بازی کردن ویلشر پیش از اعلام لیست تیم ملی انگلستان... 
جام جهانی یک ماه دیگر است بنابراین زمان کافی وجود دارد. او حالا قادر است بازی کند بنابراین به شما نشان می دهد که مشکلی وجود ندارد و برای انگلستان در دسترس است.

در مورد آمادگی اوکسلید چمبرلین...
اخبار موجود خوب هستند. او باز هم از چهارشنبه به تمرینات کامل تیم باز می گردد.

در مورد در دسترس بودن اوکس در تیم ملی...
او برای انتخاب روی هاجسون در دسترس است، اگر انتخاب شود تعجب نمی کنم ..

در مورد اینکه حضور بازیکنانی که زیاد بازی نکرده اند در جام جهانی ...
اگر مصدوم نباشند. بازیکنانی چون چمبرلین وضعیت بدی ندارند، آنها می توانند برای بازگشت رقابت کنند و به حداقل استراحت نیاز خواهند داشت تا فصل آینده رقابت خود را شروع کنند. زیاد از این بابت نگران نیستم. تنها خطر موجود برای ما این است که بازیکنان از نظر پزشکی در سلامت نباشند. اما اگرآنها به اردو بروند، به تیم پزشکی انگلستان اطمینان دارم. فکر می کنم اولین کمپ تمرینی انها در پرتغال باشد و بعد از ان از وضعیت اگاه می شوند.

در مورد قهرمانی منچستر سیتی در لیگ...
هر تیمی که در بالای جدول است و قهرمان شود می تواند بگوید شایسته قهرمانی بوده. سیتی بدون ارائه نمایش درخشان ابتدای فصل خود از خط عبور کرد اما آنها تجربه و کیفیت داشتند و به آنها تبریک می گویم. آنها عقب افتادگی خود را جبران کردند زیرا در بخشی از فصل سه بازی عقب افتاده داشتند. اما موفق به کسب پیروزی در این بازی ها شدند. باور دارم نقطه عطف بازی با اورتون بود، زمانی که آن بازی را برنده شدن می دانستید که از خط عبور کردند.


در مورد اینکه تمام کردن فصل با ۷٩ امتیاز یک پیشرفت است...

بله، متاسفانه این اولین بار در لیگ برتر است که یک تیم ۷٩ امتیاز بدست می آورد و در جایگاه چهارم قرار می گیرد. کار بسیار سخت بود. عقیده دارم که لیورپول و چلسی هم می توانند امشب مایوس باشند، ما هم می توانیم مایوس باشیم زیرا تنها یک تیم قهرمان لیگ می شود. اما فراتر از اینها، امتیازاتی که چهار تیم اول بدست اوردند قابل توجه است.

در مورد اولیت تیم در نقل و انتقالات تابستان...
اگر به تمام فصل نگاه کنید، فکر می کنم نیاز داریم اول از همه تمام بازیکنان خود را در کنار هم حفظ کنیم. هنوز زود است تا در مورد خرید صحبت کنیم، در سال های جام جهانی، بازار معمولا پس از جام شروع می شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰