loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا، فیگو و جام حذفی
کازورلا، فیگو و جام حذفی

کازورلا، فیگو و جام حذفی

 
در مورد کمپین لوئیز فیگو برای ریاست فیفا...
 
جالب است که می بینید بازیکنان سابق برای ریاست فیفا اقدام می کنند. فارق از نام های خاص، جالب است که می بینید مردم برای بهبود کیفیت این بازی خودشان را وارد ماجرا می کنند. در برهه فعلی فوتبال، چیزی که بسیار اهمیت دارد این است این بازی در سراسر جهان بین مردم گسترش پیدا کند. این مهمترین مسئله است و دوست دارم کسانی که می خواهند کاری در این راه انجام دهند را حمایت کنم. اختصاص پول بیشتر برای آموزشِ بهتر، بسیار مهم است چون آموزش بهتر رابطه مستقیم با ارزش نهادن به مردم و پرورش آنها دارد. این مهمترین نیاز است. سایر مواردِ کار در فوتبال حرفه ای انجام شده است - 98 درصد کار انجام شده است. شما همیشه می توانید کار را بهبود ببخشید ولی مواردی که نیاز به بهبود داشته باشند جزئی است. مهمترین برنامه برای کاندیداهای ریاست فیفا، گسترش فوتبال در سطح پایه در تمام جهان است.
 
در مورد حمایت از کاندیداتوری فیگو...
 
من از همه حمایت می کنم...در جایگاه مناسبی نیستم تا در مورد کاندیداها قضاوت کنم چون ریز برنامه های آنها را نخوانده ام ولی مسلما فیگو یکی از معتبرترین کاندیداها است.
 
در مورد آینده کازورلا...
 
او سال گذشته قراردادش را تمدید کرد. او 30 ساله است و 2 سال دیگر از قراردادش باقی مانده. شما سیاست ما در قبال تمدید قرارداد با بازیکنان 30 ساله را می دانید، بنابراین فکر نمی کنم نگرانی خاصی در این زمینه وجود داشته باشد. گمانه زنی ها فقط گمانه زنی است. هیچ درخواستی برای او انجام نشده است.
 
در مورد قرادادها...
 
اگر منظورتان کوکلن و آکپوم است، قرارداد آنها تمدید شده.
 
در مورد قرارداد تئو ولکات...
 
نه، (او هنوز قرارداد دارد و) صحبت در مورد تمدید زود است.
 
در مورد فرم کازورلا...
 
تا اینجای فصل او احتمالا یکی از باثبات ترین بازیکنان بوده است. در دو ماه گذشته بهترین بازیکن ماه انتخاب شده که نشان می دهد فوق العاده باثبات بوده. از زمانی هم که به مرکز منتقل شده است، تاثیر او بیشتر شده.
 
در مورد دعوت از یک سخنران انگیزشی...
 
گاهی کسانی هستند که تجربیاتِ اهداف و زندگی شان را در اختیار شما قرار می دهند. کسانی وجود دارند که آماده اند هر تلاشی را به کار بگیرند تا موفق باشند و (دعوت از یک سخنران انگیزشی) هم همین هدف را دنبال می کند.
 
در مورد جر و بحث ماریو بالوتلی بر سر زدن ضربه پنالتی در دیدار برابر بشیکتاش...
 
ببینید همه ما به عنوان مربی این را تجربه کرده ایم. اگر در این حالت پنالتی از دست برود تاثیر مخربی خواهد گذاشت ولی اگر گل شود حل مسئله آسان تر خواهد بود. او پنالتی را گل کرد و شما باید بگویید آفرین.
 
در مورد جام جهانی کریکت...
 
نادیده گرفتن آن وقتی تلویزیون را در انگلستان روشن می کنید دشوار است!
 
در مورد اینکه چطور با باخت های سنگین کنار می آیید...
 
برای التیام آسیب های روانی، غرور و اعتماد به نفس، همیشه دشوار است که بُعد احساسی و قضاوت عینیِ اتفاقی که افتاده است را از هم مجزا کنید. افرادِ بامسئولیت هر دو جنبه را مدیریت می کنند ولی در نهایت مجبورید که اتفاقی که افتاده است را بررسی کنید.
 
در مورد اجازه دادن به بازیکنان برای در خود بودن (و مقصر دانستن خودشان) پس از باخت های سنگین...
 
وقتی برنده می شوید باید سطح انتظار را بالا نگه دارید و وقتی هم که می بازید باید اوضاع را درست کنید، نه اینکه خودتان را کنار بکشید و عملکرد بد را نادیده بگیرید. شما قسمتی از عملکرد تیم هستید. شما قسمتی از تجربه هستید و در آن نقش دارید.
 
در مورد اینکه در 8 بازی گذشته در 30 دقیقه ابتدایی گل زده اید...
 
بله و این بواسطه تغییر رویکرد است و نه تغییر وضعیت. این فقط تغییری در سطح اعتماد به نفس است. وقتی سطح اعتماد به نفس در تیم بالا باشد، بازی را قدرتمندتر آغاز می کنید و وقتی هم اعتماد به نفس پایین باشد، شروع کار همیشه کمی سخت تر خواهد بود.
 
در مورد بازی کردن با منچستر یونایتد در دوشنبه...
 
هر زمانی که به ما بگویند بازی خواهیم کرد، مهم نیست بازی دوشنبه، یکشنبه و یا جمعه باشد. فقط می خواهیم برنده شویم و مشکلی با زمان بندی نداریم. فکر نمی کنم دوشنبه بازی کردن مشکلی برای ما باشد. مسلما زمان مناسبی برای آنهایی که می خواهند بازی را از تلویزیون تماشا کنند نیست. شاید بهترین زمان برای تماشا کردن بازی ها یکشنبه باشد ولی شبکه های تلویزیونی اینطور انتخاب کرده اند. به هر حال ما مشکلی با این انتخاب نداریم.
 
در مورد اینکه ترجیح می دادید در الدترافورد با یونایتد بازی کنید و یا در خانه با بردفورد...
 
چیزی که من می خواهم رفتن به ومبلی است، مهم نیست با چه تیمی (و در کجا) بازی می کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۸۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰