loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس‌ خبری‌ میکل آرتتا بعد از شکست مقابل ناتینگهام فارست
کنفرانس‌ خبری‌ میکل آرتتا بعد از شکست مقابل ناتینگهام فارست

کنفرانس‌ خبری‌ میکل آرتتا بعد از شکست مقابل ناتینگهام فارست

پس از شکست ۱-۰ ما در برابر تیم ناتینگهام فارست، که امیدهای کمی برای قهرمانی داشتیم، میکل آرتتا به اتاق مطبوعاتی در ورزشگاه سیتی گراند رفت تا به سوالات رسانه‌ها پاسخ دهد.

درمورد پایان رقابت برای قهرمانی :

🔸این یک روز واقعا غم انگیز است و سختی‌های زیادی وجود دارد. بدیهی است که ما بازی را باختیم و بعد از 10 ماه و نیم جنگیدن برای قهرمانی آن را از دست دادیم. می‌دانم که توهم، اشتیاق و باوری ساخته‌ایم که می‌توانیم تا آخر راه برویم و قهرمان شویم اما کوتاهی کردیم. به منچسترسیتی تبریک می‌گویم، آن‌ها قهرمان هستند و شایسته قهرمانی بودند. از طرف همه عذرخواهی می‌کنم زیرا ما این باور را ایجاد کردیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و در پایان تیم نتوانست این کار را انجام دهد و این مسئولیت با من است.

درمورد اینکه آیا رقابت با سیتی برای مدت طولانی به خودی خود یک دستاورد است یا خیر :

🔸این وظیفه من است و این چیزی است که این باشگاه شایسته آن است. در پایان کافی نبود و می‌دانم که ما در سطح کافی نبودیم، اما باید راهی پیدا کنیم - این کافی نیست، باید راه دیگری برای انجام آن پیدا کنیم. مثلا امروز باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم و این مسئولیت من است.

درمورد اینکه آیا سلطه منچسترسیتی در نهایت به پایان خواهد رسید یا خیر :

🔸به همین دلیل است که باید به آن فشار بیاوریم تا اتفاق بیفتد و اگر تصمیمات درست زیادی نگیریم، هوشمندانه‌تر فکر نکنیم و ذهنیتی برای رسیدن به آن سطح نداشته باشیم، این اتفاق نخواهد افتاد.

درمورد انعکاس موفقیتی که این فصل داشته است :

🔸هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد، من اصلاً این را زیر سوال نمی‌برم، اما شکست امروز دردناک است، ما اینجا هستیم تا برنده شویم، من اینجا هستم تا برنده شوم، من می‌خواهم برنده شوم، من عاشق برنده شدن هستم، من عاشق کاری هستم که همه در اینجا انجام می‌دهند. من برای کارهایی که بازیکنان انجام داده‌اند، برای همه اینجا ارزش زیادی قائل هستم، اما وقتی در مسیر قهرمانی هستید، باید برنده شوید و ما کوتاهی کردیم.

درمورد اتفاقاتی که باعث شد در این رقابت شکست بخوریم :

🔸همه چیز با اتفاقی که در آنفیلد رخ داد شروع شد و سپس در دیدار مقابل وستهم، وقتی می‌توانستیم بازی را 3-1 پیروز شویم با تساوی 2-2 زمین را ترک کردیم و همچنین تساوی با ساوتهمپتون.... ما گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم، در آن بازی‌ها ۱۶ گل زدیم، خیلی زیاد است، شما خیلی چیزها را می‌دانید، نمی‌توانید آن را حفظ کنید. برای بردن در این لیگ باید در همه چیز استثنایی باشید، زیرا هیچ حاشیه‌‌ی امنی وجود ندارد. به این ترتیب لیگ را از دست دادیم.

درمورد دلایل اصلی مغلوب شدن ما در لحظات بزرگ :

🔸این مسئولیت من است. در پایان، من مسئول گلزنی تیم هستم که خیلی بیشتر از حریفان گلزنی کند و ما در چند هفته اخیر این کار را نکرده‌ایم.

درمورد اینکه آیا از دست دادن سالیبا عامل مهمی در دریافت گل‌های بیشتر بود یا خیر :

🔸ما می‌توانیم آن را درنظر بگیریم، اما چیزهای دیگری وجود دارد که باید بهتر انجام می‌دادیم.

درمورد بی خطر بودن در برابر ناتینگهام فارست :

🔸همه چیز از نظر زمان، کیفیت، آخرین پاس، آخرین تصمیم به اندازه کافی دقیق نبود. باید به فارست به خاطر کارهایی که انجام داده تبریک گفت، روشی که دفاع کردند، بازی را به جایی که می‌خواستند رساندند. زمانی که گل خوردیم به روش های مختلف مبارزه کردیم، راه های مختلفی را امتحان کردیم. اما در پایان ما آن کیفیت را برای شکستن آن‌ها پیدا نکردیم.

درمورد تغییرات زیاد در خط دفاع :

🔸ما در طول هفته با بازیکنانی که نتوانسته اند تمرین کنند مشکلات زیادی داشتیم، اینکه آن‌ها دیروز فقط نیم ساعت تمرین کردند، ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، فکر می کنم توماس واقعاً بازی خوبی انجام داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۳۱ ۱۳:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰