loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی برگشت با سویا
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی برگشت با سویا

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی برگشت با سویا

امروز صبح در لندن کلنی، اتاق کنفرانس مطبوعاتی شلوغی داشتیم که میکل آرتتا در آن به سوالات خبرنگاران درباره بازی فردا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سویا پاسخ داد.

از آرتتا در مورد بازگشت فوتبال در اروپا، آخرین اخبار تیم، بازبینی باختمان مقابل نیوکاسل و تصمیمات VAR در آن بازی و موارد دیگر پرسیده شد. 

در ادامه پاسخ‌های او را در مورد موضوعات زیر می‌خوانید:

  • **در مورد آخرین اخبار تیم:**

گابریل ژزوس آماده نیست. وضعیت مارتین همچنان مشخص نیست. بقیه بازیکنان هیچ خبر جدیدی ندارند.

  • **در مورد حرف‌هایش پس از بازی با نیوکاسل:**

وظیفه من این است که مقابل شما و دوربین‌ها بایستم و ارزیابی روشن و صادقانه‌ای از آنچه در بازی اتفاق افتاده ارائه دهم. همین کار را کردم و به صراحت گفتم که چطور احساس می‌کنم تیم بازی کرده و چطور این بازی تحت تاثیر تصمیم‌گیری‌ها قرار گرفته است. وظیفه من دفاع از بازیکنانم، حمایت از آنها و باشگاهم، و دفاع از افرادم به بهترین شکل ممکن است و من همین کار را خواهم کرد. کار را بر اساس شواهد و با صراحت انجام می‌دهم. همیشه همین کار را کرده‌ام. هم زمانی که عالی بازی کردیم و هم زمانی که باختیم و مسئولیت را پذیرفتم. این شیوه من است و باید از باشگاهم دفاع کنم.

  • **آیا فقط ناراحتی‌اش مربوط به آن گل بود یا تصمیمات دیگر هم دخیل بود؟** 

برخی چیزها در شب اتفاق نمی‌افتند. وقتی آنقدر واضح بود و من تمام شواهد لازم برای حرف‌هایی که در رسانه‌ها زدم را داشتم، به این دلیل است که به شدت پشت آن‌ها ایستادم. یک چیز حرف‌هایی که بیرون می‌زنم و چیز دیگر اینکه حرف هایی درون رختکن به بازیکنانم می‌گویم چطور می‌توانیم بهتر بازی کنیم، مسلط‌تر باشیم و بازی را طوری که می‌خواهیم انجام دهیم تا به حریف هیچ شانسی ندهیم. یک چیز وظیفه من در قبال شما و یک چیز وظیفه من به عنوان مربی برای انجام کاری که باید انجام دهیم. من همین کار را کردم. چیز خاص یا متفاوتی نبوده و دوباره هم این کار را خواهم کرد تا درست شود. تا زمانی که درست نشود، باید در زمین بهتر بازی کنیم و بازی‌ها بیشتر را ببریم. همین.

  • **چرا فکر می‌کنید گل نباید تأیید می‌شد؟**

حالا در مورد سویا و بازی زیبای فردا صحبت می‌کنیم. 

  • **در مورد اهمیت برد مقابل سویا برای صعود:**

وقتی در فوتبال شانسی برای حل مسئله دارید، از آن استفاده کنید. فردا باید کارهای زیادی را درست انجام دهیم تا حق پیروزی را بدست آوریم، آن هم در برابر تیم خوب و باتجربه‌ای در این رقابت‌ها باید بهتر باشیم. باید فردا در مقابل هوادارانمان نشان دهیم چقدر برای این بازی هیجان‌زده‌ایم و این بازی برای ما چه معنایی دارد.

  • **در مورد اظهاراتش مبنی بر اشتباهات جزئی فوتبال:**

من همچنان پشت همان حرف‌هایم می‌ایستم که اشتباهات جزئی فوتبال هستند و ما اینجا هستیم تا به صورت سازنده بازی را در هر جنبه‌ای که می‌توانیم بهبود ببخشیم. این هدف ماست. من به عنوان یک مربی در جلسات مربیان، نظر و صدای خودم را مطرح می‌کنم تا به صورت سازنده بازی را بهتر کنیم. این تنها چیزی است که به صورت جمعی دنبالش هستیم تا برای همه محقق شود.

  • **VAR چطور رفتار شما در کنار زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟**

پاسخ را همکار شما گفت. چقدر پس از بازی عصبانی بودم و چطور در کنار زمین رفتار کردم. کارت زرد نگرفتم یا داور اخطار نداد. روی بازی تمرکز کردم و تلاشم برای تاثیرگذاری مثبت بر بازیکنانم بودم. همین. 

  • **در مورد مصدومیت مارتین و تاثیر آن روی حضورش در تیم ملی نروژ:**

مارتین دوست دارد برای کشورش بازی کند و هر بار که فراخوانده شده و آماده بوده، حضور داشته است. اگر این بار هم آماده باشد، حضور خواهد داشت. 

  • **در مورد بازی کردنش مقابل وست‌هم و عدم بازی در آخر هفته:**

ربطی به اتفاقات روز قبل از نیوکاسل ندارد. دو موضوع جدا هستند.

  • **در مورد استفاده از آخر هفته برای تحریک بازیکنان مقابل سویا:**

بله، به ویژه عملکرد تیم را بازبینی کردیم. وقتی بازی‌های پارسال را که 2-0 و 1-0 بردیم و باختیم را دیدم، فهمیدم 3 روز پیش خیلی بهتر از پارسال بودیم و مستحق چیزهای بیشتری بودیم اما زیبایی این بازی همین است. باید روی چیزهایی که مقابل نیوکاسل خوب انجام دادیم فوتبالمون را بسازیم، برخی چیزها به ویژه در حمله را بهبود دهیم تا تهدید بیشتری باشیم. اما در مجموع، عملکرد و رقابت تیم فوق‌العاده بود. 

  • **در مورد واکنش به بیانیه باشگاه:**

دوباره می‌گویم وظیفه ماست با تمام شواهدی که داریم، چگونگی احساسمان را بیان کنیم. باید واقعا پشت ارزش‌ها و افرادمان بایستیم. وقتی باشگاه این کار را می‌کند، در لحظات خاص و با دلایل مشخص انجام می‌دهد که نشان‌دهنده وحدت و درک متقابل درون باشگاه است تا موضعمان را به صراحت و صداقت مطرح کنیم. این وظیفه ما به عنوان باشگاه است.

  • **تاثیر بیانیه باشگاه چیست؟**

فکر می‌کنم حمایتی که از همه کرده‌ایم و من این موضوع را ادامه خواهم داد، چیزی تغییر نخواهد کرد. من آنجا خواهم بود و اگر لازم باشد با هر کسی صحبت می کنم. در هر جلسه‌ای حضور خواهم داشت تا همه چیز را تقویت کنم. همه یک چیز می‌خواهیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۶ ۱۸:۰۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰