loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی: شخصیت و بازیکنان قرضی
کنفرانس مطبوعاتی: شخصیت و بازیکنان قرضی

کنفرانس مطبوعاتی: شخصیت و بازیکنان قرضی


درباره تردیدها درمورد شخصیت تیم...
همیشه می توانید در بازی خود پیشرفت کنید، زمانی که نتایج آنقدرخوب نیست همیشه فکر می کنید که می توانید پیشرفت کنید. هیچ تیم بی نقصی وجود ندارد و ما همیشه سعی خواهیم کرد که ترکیب و تیم خود را بهبود ببخشیم. در این فصل بازیکنان کلیدی خود را در زمان های حیاتی فصل از دست دادیم اما فقط باید روی این موضوع تمرکز کنیم که کار را تا جایی که می توانیم خوب به پایان برسانیم. ما در موقعیتی هستیم که هنوز هم می توانیم تا پایان فصل بسیار خوب کار کنیم، این چیزی است که می خواهیم، این درمورد فصل آینده نیست بلکه درمورد همین فصل است.


درباره جک کالیسن، خرید قرضی اخیر ویگان...
برخی افراد مرا متهم به دورو بودن می کنند اما من همیشه به بازیکنانی که به دوره قرضی می فرستادم اجازه می دادم که مقابل خودمان بازی کنند. تنها چیزی که من خواستم این بود که بازیکنانی که به دوره قرضی می روند مقابل باشگاهی که آن ها را قرض داده نیز بازی کنند. این تمام چیزی است که می خواهم، پس از آن همه چیز به قوانین لیگ برتر بستگی دارد.

قوانین، قوانین هستند، من قوانین را تعیین نمی کنم. ما به قوانین احترام می گذاریم و ویگان نیز همینطور، مشکلی با آن ندارم. اگر او بازی کند خب بازی می کند، اگر هم بازی نکند نیز بازی نمی کند ( بازی کردن یا نکردن او در اختیار من است.) فقط اگر خوب بازی کنیم می توانیم برنده شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰