loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با بورنموث
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با بورنموث

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با بورنموث

میکل آرتتا در کنفرانسی که در روز جمعه در لندن کلونی برگزار شد، کنفرانس خبری خود را برگزار کرد. در ادامه می‌توانید صحبت هایی که مربی تیم آرسنال داشته است را بخوانید. 

در این کنفرانس خبری، آرتتا درباره آخرین اخبار تیم، دوستی اش با آندونی ایرائولا، تغییراتی که از زمان بازی اولش در برابر بورنموث رخ داده است و موارد دیگر صحبت کرد. در ادامه همه چیزی که میکل آرتتا گفت را می‌توانید بخوانید:

  • درباره وضعیت آمادگی دکلن، گابریل مارتینلی، لئاندرو و بوکایو: 

دکلن در دیدار دربی لندن احساس ناراحتی کرد و مجبور شد از زمین خارج شود. او هنوز تمرین نکرده است. ما یک جلسه دیگر یک یا دو ساعت دیگر داریم، بنابراین امروز اخبار بیشتری درباره وضعیتش خواهیم داشت. گابریل هم تمرین نکرده و ما می خواهیم برگرده، ما به او نیاز داریم، اما در حال حاضر در دسترس نیست. لئاندرو و بوکایو هم وضعیت مشابهی دارند.

  • درباره زمانی که تصمیمی درباره بوکایو گرفته می‌شود: 

ارزیابی این است که "خوب، آیا او به اندازه کافی سالم و خوب است تا بتواند فردا انتخاب شود؟" این سواله و تا الان او با تیم تمرین نکرده است.

  • درباره اینکه آیا برخی از این بازیکنان نزدیک‌تر به بازی هستند یا نه: 

آنها همه در یک گروه هستند. ویلیام هم ضربه خورده بود، فابیو هم در بازی گذشته شرکت نکرد، بنابراین ما باید آنها را امروز ارزیابی کنیم، ببینیم چطور هستند و به شرایط سازگار شویم زیرا این تعداد مصدوم زیاده.

  • درباره اینکه آیا ساکا می‌خواهد رکورد بازی‌های لیگ برتر خود را حفظ کند:

خب، این به این معنی است که احساس خوبی داشته باشه، می‌دانید؟ ساکا الان تجربه کافی و درکی از این دارد که کی آماده است تا به تیم کمک کند و کی نیست، اما همه مربیان می‌خواهند بشنوند که می‌خواهند بازی کنند و احساس خوبی برای بازی کردن دارند. این چیز مهم‌ترین است.

  • درباره اینکه آیا دروازه‌بانی که شروع می‌کند، نام خانوادگی او با حرف R شروع می‌شود: 

شما یک نابغه هستید! جوابم را برای باقی فصل دارم. از همکاری شما متشکرم.

  • درباره اینکه بازی اول او به عنوان سرمربی در برابر بورنموث بود: 

البته تغییرات زیادی رخ داده است. از آن زمان مدت زمان زیادی گذشته است، تقریباً چهار سال. تغییرات زیادی شده، بسیاری از آنها مثبت هستند و من از این سفر لذت می‌برم.

  • درباره آندونی ایرائولا:

ما خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسیم. با هم بازی کردیم، زمان‌های فوق‌العاده‌ای را با هم سپری کردیم، در آنتیگوکو بازی کردیم، یک تیم در سن سباستیانه که در طول سال‌ها بسیاری از بازیکنان را پرورش داده. آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و ما افتخار می‌کنیم که در آنجا بزرگ شده‌ایم، در آنجا تحصیل کرده‌ایم و این زیبایی فوتبال است - اینکه 30، 40 سال بعد، همچنان در لیگ برتر به عنوان سرمربی در کنار هم هستیم باعث می شود من برایش خیلی خوشحال باشم.

  • از او پرسیده شد که چگونه بهترین عملکرد را از کای هاورتز می گیرد:

آرتتا گفت که سعی می‌کند به او کمک کند و این بازیکن را حمایت کند و ابزارهای لازم را به او بدهد تا استعدادش را نشان دهد. او گفت که هاورتز در برخی جنبه‌های بازی خود عالی عمل می‌کند ولی همچنان نیاز به بهبود دارد. آرتتا تاکید کرد که بازی در تیم و همبازیانش بهترین راه برای بهتر شدن هاورتز است و او را به تیم وارد می‌کند تا بیشتر بازی کند و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد.

  •  آرتتا در مورد برنامه پنج مرحله ای گفت: 

در حال حاضر وقت کافی برای صحبت در میانه بازی‌ها ندارم. مرحله‌ای که در حال حاضر در آن هستیم، 24 ساعت است تا برای بازی بعدی با بورنموث از بهترین روش آماده باشیم و سپس می‌توانیم با آرامش به استراحت بین المللی بعدی برویم.

  • درباره تأثیر مصدومیت ها بر تفکر او در مورد بازی با منچسترسیتی در هفته آینده، آرتتا گفت: 

"این درباره الان است. الان درباره بورنموث است و این بازی مهمترین بازی فصل برای ماس. همین."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۸ ۰۸:۵۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰