loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با منچستر یونایتد
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با منچستر یونایتد

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با منچستر یونایتد

پیش از رویارویی با منچستر یونایتد در شب شنبه در لس‌آنجلس، میکل آرتتا کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی را برای خبرنگاران در شهر فرشتگان برگزار کرد.

سرمربی آرسنال مستقیماً از یک رویداد اجتماعی آمد که در آن با همتای خود در تیم رامز، شان مک‌وی، برای نظارت بر یک جلسه تمرینی برای بچه‌های محلی همکاری کرد تا آنها مهارت‌هایی را در هر دو نسخه فوتبال (اروپایی و آمریکایی) بیاموزند.

او به سوالاتی در مورد بازی شنبه (بلیت‌های خود را همین حالا تهیه کنید)، اهمیت پیروزی، اهداف برای فصل آینده و موارد دیگر پاسخ داد.

در اینجا همه صحبت‌های او را می‌خوانید:

  • **درباره اینکه چه چیزی او را برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل ترغیب می‌کند:**

اول از همه، تجزیه و تحلیل آنچه انجام دادیم، و داشتن یک دیدگاه روشن از اینکه چگونه به آنچه در سال گذشته رسیدیم دست یافتیم و چرا به آنچه می‌خواستیم، که در نهایت کسب جام‌های مهم و به ویژه چقدر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شدیم، نرسیدیم. این درک چیزهایی است که باید بهتر انجام دهیم و بهبود ببخشیم.

ما می‌دانیم که برای انجام این کار به چه حاشیه‌هایی نیاز داریم، زیرا در سطحی که در حال حاضر هستیم، حاشیه بسیار کمی برای بهبود وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا در مورد اینکه این حاشیه‌ها کدامند و چگونه می‌خواهیم آنها را بهبود ببخشیم، شفافیت داشته باشیم. انگیزه و باور من نگاه کردن به این پسرها و اینکه چقدر آنها این را می‌خواهند، نگاه کردن به اطراف باشگاه و هیجانی که در اطراف آن وجود دارد، و این واقعیت است که ما واقعاً آن را می‌خواهیم.

  • **درباره اینکه آیا پیروزی مقابل منچستر یونایتد در شروع فصل مهم خواهد بود:**

پیروزی همیشه کمک می‌کند - باعث ایجاد باور و حس خوب می‌شود. ما در حال بازی با یکی از بهترین تیم‌های جهان در یکی از زیباترین ورزشگاه‌های جهان هستیم که توسط مالکان ما ساخته شده است، بنابراین فردا روز بزرگی برای ما است.

  • **درباره اینکه آیا انتقال پیام او برای سومین تلاش برای کسب عنوان قهرمانی سخت‌تر است:**

فکر می‌کنم پیام بسیار روشن است - ما به تلاش بیشتر از همه نیاز داریم. این بدان معناست که من شخصاً باید استانداردهایم را بالا ببرم و چیزی را که هنوز نیاورده‌ام، به صورت فردی و جمعی باید همین کار را انجام دهیم. و برای هواداران ما نیز همینطور است - هر چه بیشتر به ما کمک کنند، شانس قهرمانی در لیگ برتر بیشتر خواهد بود. این چیزی است که ما می‌خواهیم، بنابراین باید هر روز با آن هیجان و درک سختی آن کار کنیم. وقتی زمان‌های سخت فرا می‌رسد، باید در کنار هم باشیم و به طور مؤثر از آنها عبور کنیم.

  • **درباره اهمیت تکامل تیمش:**

تمرکز کامل روی تلاش برای بهبود این بازیکنان و به دست آوردن بهترین عملکرد از آنها به طور مداوم است تا بتوانند هر سه روز یک بار در سطحی که ما می‌خواهیم، بازی کنند. ما می‌دانیم که بخش‌های خاصی در تیم داریم که می‌خواهیم بهبود ببخشیم، اما این موضوع توسط بازار تعیین می‌شود. در حال حاضر ما یک تیم عالی داریم و به بازیکنان جوان آکادمی خود این فرصت را می‌دهیم که با ما باشند و این یک لذت است که آنها را در تور با خود داشته باشیم.

  • **درباره اینکه بتواند در مقابل هواداران آمریکایی بازی کند:**

این فرصتی برای ما است تا با هواداران خود ارتباط برقرار کنیم. اگر آنها طرفدار آرسنال هستند، عالی است، و اگر طرفدار فوتبال هستند، بیایید کاری کنیم که آنها به طرفداران آرسنال تبدیل شوند. این بدان معناست که ما با نحوه بازی خود، شادی و هیجان خاصی را در آنها ایجاد کرده‌ایم. این یکی از اهداف است، اما هدف اصلی پیروزی در بازی است، این قطعی است.

  • **درباره رابطه او با شان مک‌وی، مربی لس‌آنجلس رمز:**

شان را خوب می‌شناسم، چند بار همدیگر را ملاقات کرده‌ایم و بدیهی است که ما مالکیت یکسانی داریم، بنابراین همه را به هم مرتبط می‌کند - نه تنها مربیان بلکه بازیکنان و سازمان. دانش و مهارت‌های زیادی وجود دارد که ما از یکدیگر می‌گیریم و می‌سازیم و دیدن همه با هم عالی بود. این موضوع رایج نیست و ما این فرصت را داشتیم که این کار را انجام دهیم و فکر می‌کنم این چیزی است که می‌توانیم از آن برای
بهره بردن همه افراد در سازمان استفاده کنیم.

  • **درباره اینکه آیا پیش‌فصل به او اجازه می‌دهد تا به جزئیات بیشتری بپردازد:**

یکی از موارد، سازگاری با محرک‌های جدید است - ما آب و هوای متفاوتی، زمین‌های مختلف با اندازه‌ها و چمن‌های متفاوت، انواع مختلف حریفان و استادیوم‌های متفاوت داریم. بازیکنان قرار است در زمان‌های مختلف بازی کنند، گاهی اوقات در نیمه دوم، نیمه اول، ۳۰ دقیقه به میدان می‌آیند، برخی از آنها ۹۵ دقیقه بازی خواهند کرد، بنابراین همه این چیزها برای ما واقعاً مفید هستند. در طول فصل با زمینه‌های مختلفی روبرو خواهیم شد و باید بتوانیم با آنها سازگار شویم و در هر زمینه‌ای پیروز شویم - این ایده است.

  • **درباره اشتراکاتی که بین خود و مک‌وی می‌بیند:**

اینکه ما واقعاً جوان هستیم! این یکی مطمئناً درست است، نه؟ فکر می‌کنم این به مالکیت مربوط می‌شود، آنها به هر دوی ما ایمان زیادی نشان داده‌اند. ما هر دو لحظات بسیار خوبی و لحظات سختی را در حرفه خود داشته‌ایم و شما در ورزش حرفه‌ای با آن مواجه خواهید شد، اما آنها واقعاً باثبات هستند. آنها می‌دانند که ما چه می‌کنیم و از آن بسیار حمایت می‌کنند و پرشور هستند. ما هر دو این جاه‌طلبی را احساس می‌کنیم که برای پیروزی اینجا هستیم و در حال ساختن تیم‌های خود هستیم تا به آن دست یابیم.

  • **درباره اینکه برای پیشی گرفتن از منچستر سیتی در این فصل چه چیزی لازم است:**

114 امتیاز - اگر این کار را انجام دهیم، مطمئناً لیگ را خواهیم برد! این هدف است و از آنجا ببینیم چه چیزی می‌توانیم به دست آوریم، اما امروز باید هدف این باشد که در هر بازی پیروز شویم و حق پیروزی در آن را به دست آوریم و بیشترین احتمال را برای حریف برای پیروزی در بازی داشته باشیم. وقتی مشکل داریم، هنوز هم باید بهتر از حریف باشیم، بنابراین این هدف تیم است.

  • **درباره تعامل با بچه‌های محلی در رویداد اجتماعی:**

عالی است، من فرهنگ اینجا را دوست دارم، بسیار باز، بسیار شفاف و پر از انرژی در نحوه ارتباط همه با شما. شما با بچه‌ها صحبت می‌کنید و برخی از سوالاتی که آنها می‌پرسند با آنچه بچه‌ها در بریتانیا می‌پرسند بسیار متفاوت است، بنابراین این یک تجربه عالی برای پرورش در آن فرهنگ و گرفتن چیزهایی از آن است. این چیزی است که برای ما بسیار ارزشمند است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۶ ۱۰:۳۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰