loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: تجربه بیشتر در لیگ قهرمانان به سود ما خواهد بود
آرتتا: تجربه بیشتر در لیگ قهرمانان به سود ما خواهد بود

آرتتا: تجربه بیشتر در لیگ قهرمانان به سود ما خواهد بود

در آستانه آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان، میکل آرتتا معتقد است بازیکنان ما نسبت به فصل گذشته که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم، آمادگی بیشتری برای پیشروی دارند.

یک سال پیش، ما پس از شش سال اولین بازی خود را در این رقابت انجام دادیم و پیروزی ۴-۰ مقابل آیندهوون، اولین تجربه بسیاری از بازیکنان ما، از جمله چندین ستاره بین‌المللی شناخته شده، در معتبرترین رقابت اروپایی بود.

آن اشتیاق ما را برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برد، اما ۱۲ ماه بعد، تیم با تجربه بیشتری از آنچه برای پیروزی در این سطح نخبه لازم است، در ایتالیا فرود آمده است. آرتتا احساس می‌کند آن‌ها از هر اشتباهی درس گرفته‌اند تا به آن‌ها کمک کند پنجشنبه شب در ورزشگاه جویس شروع عالی داشته باشند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "این هدف ماست. سال گذشته کمپین بزرگی برای ما بود. ما به جایی رسیدیم که سال ها به عنوان یک باشگاه آنجا نبودیم، اما اصلاً خوشحال یا راضی نبودیم چون بیشتر می‌خواهیم. آن‌ها اشتیاق خود را نشان دادند. فکر می‌کنم ما توانایی داریم، قطعاً کیفیت داریم - و حالا باید آن را ثابت کنیم."

"ما درس‌های خاصی آموختیم و در جنبه‌های بیشتری می‌توانیم بهتر عمل کنیم. همچنین باید آگاه باشیم که این‌ها برترین باشگاه‌های نخبه اروپایی هستند و می‌دانند چگونه در مسابقه رقابت کنند."

"امیدوارم ما یاد گرفته باشیم و بتوانیم آرامش، عزم و اعتقادی را که در این مراحل بسیار مهم است، نشان دهیم. فردا می‌دانیم با چه چیزی روبرو خواهیم شد - و سخت خواهد بود."

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ما را در اولین بازی در رقابت جدید، خارج از خانه مقابل قهرمان فعلی لیگ اروپا قرار داد؛ رویارویی با تیمی که توسط جان پیرو گاسپرینی با تجربه مدیریت می‌شود. او از زمان حضور به عنوان سرمربی در سال ۲۰۱۶، سرنوشت آن‌ها را متحول کرده، چهار بار آن‌ها را به لیگ قهرمانان رسانده، سه بار پیاپی مقام سوم را کسب کرده و فصل گذشته طعم قهرمانی در اروپا را چشیده است.

آرتتا که در دوران حضورش به عنوان دستیار سرمربی در منچسترسیتی با تیم برگامو روبرو شده، می‌داند شکست دادن همتای خود چقدر دشوار است و احترام زیادی برای مربی مقابل و آنچه در برگامو ساخته، قائل است.

آرتتا افزود: "باشگاه ایتالیایی داستان شگفت‌انگیزی دارد و آنچه گاسپرینی انجام داده فوق‌العاده است. من تحسین زیادی برای آنچه او در دوران حرفه‌ای خود انجام داده دارم، نه تنها برای آتالانتا بلکه برای سایر باشگاه‌ها. او چهره‌ای بسیار مهم است و آنچه فصل گذشته به دست آوردند باورنکردنی بود."

"بازی کردن مقابل آن‌ها بسیار دشوار است! آن‌ها سبک بازی خاصی دارند که هفته به هفته می‌بینید و برای حریفانی که با آن‌ها روبرو می‌شوند بسیار چالش‌برانگیز است. در دو فصل اخیر، لیگ برتر بسیار تغییر کرده است، تیم‌های زیادی هستند که کارهای مشابهی با آن‌ها انجام می‌دهند و ما باید برای فردا آماده باشیم."

"من با ریکاردو و جورجی صحبت کردم زیرا آن‌ها تیم را خیلی خوب می‌شناسند، بازیکنان را می‌شناسند و همیشه اطلاعات بسیار مهمی برای به دست آوردن است. آن‌ها در چند فصل اخیر بازی‌های بزرگی مقابل این تیم انجام داده‌اند و عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۲۹ ۰۹:۵۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰