loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال با درخشش مارتینلی و ژسوس، سویا را در خانه مغلوب کرد
آرسنال با درخشش مارتینلی و ژسوس، سویا را در خانه مغلوب کرد

آرسنال با درخشش مارتینلی و ژسوس، سویا را در خانه مغلوب کرد

توپچی ها در شب سه شنبه با نتیجه 2-1 در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سویا به پیروزی رسید تا با 6 امتیاز از سه بازی در صدر گروه B قرار بگیرد.

گابریل مارتینلی در دقیقه چهارم وقت اضافی نیمه اول و گابریل ژسوس در دقیقه 53 گل های آرسنال را به ثمر رساندند. نمانیا گودلیج در دقیقه 58 برای سویا گلزنی کرد.

آرسنال در نیمه اول، بازی برتری را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشت. مارتینلی در دقیقه 45+4 با یک پاسکاری سریع از نیمه خودی، خود را به محوطه جریمه حریف رساند و گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 30 نیز، یوسف النصیری با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه آرسنال را هدف قرار داد، اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ژسوس نیز در دقایق ابتدایی نیمه دوم با یک شوت از زاویه بسته گل دوم را برای آرسنال به ثمر رساند.

سویا پس از دریافت گل دوم فشار خود را بر روی دروازه آرسنال افزایش داد و در دقیقه 58 با ضربه سر گودلیج از روی یک ضربه کرنر یکی از گل های خورده را جبران کرد.

میزبان در ادامه بازی چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت بازی را با نتیجه 2-1 به آرسنال واگذار کرد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از بازی گفت: "از پیروزی در زمین سویا بسیار خوشحالیم. تیم های زیادی در 10 سال گذشته در اروپا موفق به کسب این پیروزی نشده اند. ما بازی ای را که می خواستیم انجام دادیم و شانس هایی برای تمام کردن بازی داشتیم، اما آنها از روی یک ضربه کرنر گلزنی کردند."

آرتتا همچنین در مورد مصدومیت ژسوس گفت: "او در همسترینگ خود احساس چیزی کرد، بنابراین در روزهای آینده خواهیم دید که چقدر جدی است."

آرسنال با این پیروزی مهم، صدرنشین گروه B شد و امیدهای خود را برای صعود به مرحله حذفی زنده نگه داشت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳ ۱۰:۳۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : ESPN
بازدید: ۲۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰