loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در لیگ قهرمانان، جایی که به آن تعلق دارد
آرسنال در لیگ قهرمانان، جایی که به آن تعلق دارد

آرسنال در لیگ قهرمانان، جایی که به آن تعلق دارد

آرسنال پس از شش سال به لیگ قهرمانان بازگشته است و هواداران این تیم بسیار هیجان‌زده هستند. آنها متن سرود این رقابت را در برنامه بازی چاپ کردند. وضعیت هوای لندن بارانی بود با این حال، با نواخته شدن اولین نت‌های سرود، هواداران تشویق کردند و این نشان می‌دهد که چقدر از بازگشت تیمشان به لیگ قهرمانان خوشحال هستند.

لیگ قهرمانان اروپا آرسنال آیندهوون

آرسنال در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان پس از شش سال، با بازی ای بسیار خوب، پی اس وی آیندهوون را با نتیجه 4-0 شکست داد که این نتیجه نشان دهنده اقتدار آنها بود. هیچ یک از بازیکنان ترکیب اصلی بازی قبلی آنها - شکست 5-1 خانگی مقابل بایرن مونیخ در مارس 2017 - دیگر در ترکیب اصلی حضور ندارند.

این برد نشان می دهد که آرسنال تیم جوان و با انگیزه ای دارد که می تواند در لیگ قهرمانان رقابت کند.

تیم آرسنال پس از شش سال غیبت به لیگ قهرمانان بازگشته است و تنها یک بازیکن از آن تیم، محمد الننی، هنوز در این تیم حضور دارد. سرمربی این تیم، میکل آرتتا، نیز برای اولین بار در لیگ قهرمانان مربیگری می کند و با توجه به این شرایط، طبیعی بود که آرسنال با کمی تردید به این بازی حساس نزدیک شود. اما با وجود هیجانی که در بازیکنان این تیم وجود داشت، آنها هیچ تردیدی از خود نشان ندادند.


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " دیدن جو ورزشگاه و شنیدن موسیقی لیگ قهرمانان عالی بود. همه قبل از بازی کمی احساسی شده بودند. من هم همینطور بودم. خیلی هیجان زده بودم. می‌خواستم خود را کنترل کنم و زیاد هیجانم را نشان ندهم، اما واقعاً هیجان زده بودم."

آرتتا گفت: "سفر ما از سال گذشته آغاز شد، زمانی که سهمیه حضور در این رقابت را به دست آوردیم، جایی که ما به عنوان یک باشگاه باید باشیم. اکنون ما باید همه کار انجام دهیم تا در این سطح بمانیم."

 "فکر می کنم ما به درستی از این انرژی و احساسات استفاده کردیم. صحبت از لذت بردنه. واضح است که ما باید در این سطح رقابت کنیم، اما باید از این لحظات بازی هم لذت ببریم، زیرا فکر می کنم در نهایت این چیزی است که به یادگار خواهد ماند."

اگرچه باید گفت دفاع PSV به طور مشخص در حد لیگ اروپا بود، آرسنال در مقابل دروازه حریف حملات بی رحمانه ای نشان داد که آرتتا در طول فصل جاری لیگ برتر از آن شکایت کرده است.


آرسنال در بازی های اخیر خود در لیگ برتر به دلیل عدم توانایی در تبدیل مالکیت خود به گل، نتایج پر گلی کسب نکرده بود. اما در این بازی، آنها در 38 دقیقه اول با سه گل از بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد و گابریل ژسوس پیش افتادند. پی اس وی پاسخی به قدرت آتش آرسنال نداشت و این به آرتتا اجازه داد تا در نیمه دوم با توجه به دربی شمال لندن در روز یکشنبه، تغییراتی در تیم خود ایجاد کند. او به ژسوس، ساکا و دکلن رایس استراحت داد. مارتین اودگارد در دقیقه 70 از لبه محوطه جریمه گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند که الان میشه گفت به سبک خاص او تبدیل شده است.

 

اودگار لیگ قهرمانان اروپا آیندهوون

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۳۱ ۰۹:۱۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : ESPN
بازدید: ۳۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰