loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت مارتینلی
بازگشت مارتینلی

بازگشت مارتینلی

آرسنال با پیروزی ۱-۰ مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا به مسیر پیروزی بازگشت. این پیروزی پس از شکست هفته گذشته مقابل بورنموث که با اخراج ویلیام سالیبا همراه بود، به دست آمد. با این حال، عملکرد تیم در این دیدار چندان چشمگیر نبود و آرسنال در تصمیم‌گیری‌های نهایی در یک‌سوم هجومی دچار مشکل بود و تنها موفق به زدن یک گل شد.

در دقیقه ۲۹، تلاش گابریل مارتینلی به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس با برخورد به دروازه‌بان وارد دروازه شد. آرسنال می‌توانست با اختلاف بیشتری پیروز شود، اما لئاندرو تروسارد یک پنالتی را از دست داد و در دقایق پایانی، داوید رایا با یک واکنش خیره‌کننده مانع از گلزنی حریف شد.

مارتینلی بدون شک بهترین بازیکن میدان بود. او علاوه بر خلق گل، با تلاش و پرسینگ بالای خود عملکردی استثنایی داشت. این ستاره ۵۰ میلیون پوندی ۷ دوئل از ۹ دوئل را برد و ۱۰۰٪ تکل‌ها و دریبل‌های خود را با موفقیت انجام داد. او پنج موقعیت گلزنی خلق کرد و پس از بهبودی از مصدومیت جزئی، به بهترین فرم خود بازگشت.

مارتینلی در جریان بازی‌های ملی برزیل دچار ادم در ساق پای راست شده بود، اما شب گذشته در شرایط خوبی به میدان رفت و تقریباً باعث اشتباه دروازه‌بان حریف شد. او باید جایگاه خود را در بال چپ برای دیدار روز یکشنبه مقابل لیورپول در ورزشگاه امارات تضمین کند. این وینگر در گذشته عملکرد بهتری نسبت به ترنت الکساندر-آرنولد داشته و پس از نمایش دیشب، باید از رویارویی با این مدافع انگلیسی لذت ببرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۸/۲ ۰۹:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : yahoo sports
بازدید: ۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لیورپول
لیورپول
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰