loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین سیوی بود که دیدم
بهترین سیوی بود که دیدم

بهترین سیوی بود که دیدم

آرسنال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل مقابل آتالانتا رضایت داد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌های لندن، پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به تحلیل عملکرد تیمش پرداخت.

میکل آرتتا در ابتدا به شروع خوب تیمش اشاره کرد اما از عدم ثبات در ادامه بازی ابراز نارضایتی نمود: "فکر می‌کنم ۲۰ تا ۲۵ دقیقه اول را خیلی خوب شروع کردیم. با توپ در مناطق درست بازی می‌کردیم، با نیت خوب، اما بدون ایجاد موقعیت‌های واضح زیاد. بعد از آن کنترل بازی را از دست دادیم چون با توپ خیلی بی‌ثبات بودیم و توپ‌های ساده زیادی را از دست دادیم."

سرمربی اسپانیایی آرسنال در ادامه به چالش‌های تاکتیکی مقابل سیستم مرد به مرد آتالانتا اشاره کرد: "مقابل تیمی که نفر به نفر بازی می‌کند، از دست دادن توپ هزینه‌بر است. چون به محض اینکه مهار حریف خود را از دست می‌دهید، فضا ایجاد می‌شود و شما در خط دفاعی با تعداد مساوی یا کمتر روبرو می‌شوید."

نقطه عطف بازی، سیو فوق‌العاده دیوید رایا روی ضربه پنالتی بود که آرتتا آن را به شکل ویژه‌ای تحسین کرد: "دو تا از بهترین سیوهایی که احتمالاً در تمام دوران حرفه‌ای‌ام دیده‌ام را شاهد بودم که ما را از آن لحظه نجات داد."

در پاسخ به سوالی درباره عملکرد استثنایی رایا و اینکه آیا او در حال حاضر بهترین دروازه‌بان دنیاست، آرتتا محتاطانه پاسخ داد: "نمی‌دانم. من همه دروازه‌بان‌ها را ندیده‌ام، اما در حال حاضر او برای ما فوق‌العاده بوده است، این مطمئناً درست است."

سرمربی آرسنال در پایان به بلوغ تیمش در مدیریت دقایق پایانی اشاره کرد، اما تاکید نمود که این رویکرد مورد نظر او نیست: "فکر می‌کنم امشب نسبت به سال گذشته بلوغ بیشتری نشان دادیم - اگر نمی‌توانید راهی برای پیروزی پیدا کنید، حداقل نبازید. اما این قطعاً پیامی نیست که می‌خواهم به تیم بدهم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۳۰ ۱۰:۱۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰