loading
در حال بررسی درخواست شما
خیلی قدردانم که بخشی از این تیم هستم
خیلی قدردانم که بخشی از این تیم هستم

خیلی قدردانم که بخشی از این تیم هستم

یورین تیمبر که بعد از مصدومیت سنگین فصل گذشته، بیشتر بازی‌ها را از دست داد، حالا از هر لحظه حضورش در تیم لذت می‌برد و خوشحال است که دوباره به میادین برگشته است. 

این مدافع هلندی تا به حال هفت بار در فصل 2024/25 برای ما بازی کرده، در شش مسابقه لیگ برتر و اولین بازی ما در لیگ قهرمانان حضور داشته و در حال جبران زمان از دست رفته است.

او در کنفرانس خبری قبل از بازی با پاری سن ژرمن توضیح داد: "این مصدومیت خیلی کمک کرد که با تیم راحت باشم؛ هم من تیم را بشناسم و هم آن‌ها من را. وقتی مصدوم بودم، از دور نگاه می‌کردم و فقط می‌خواستم بخشی از تیم باشم. حالا که دوباره عضوی از تیم هستم، خیلی قدردانم."

تیمبر درباره مایکل مرینو، بازیکن جدید که او هم به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور خواهد بود، افزود: "او هم خوب پیش می‌رود. شخصیت خیلی خوبی در گروه دارد و مثل سال قبل من، او هم سعی می‌کند با تیم در ارتباط باشد. نیازی نیست من بهش کمک کنم، چون خودش این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا به تیم برگردد و با ما بازی کند."

تیمبر با حضور قبلی‌اش در لیگ قهرمانان با آژاکس، تجربه 15 بازی در این رقابت‌ها را دارد. با این حال، او احساس نمی‌کند که نیاز به انتقال این تجربیات به هم‌تیمی‌هایش دارد.

او گفت: "خیلی از بازیکنان ما بازی‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌اند. البته که لیگ قهرمانان کمی متفاوت است، ولی نیازی نیست که به دیگران بگویم چطور باید بازی کنند یا آماده شوند. فقط باید شجاع باشیم و همان تیمی باشیم که همیشه هستیم."

او درباره بازی با پاری سن ژرمن افزود: "من قبلاً با PSG بازی نکرده‌ام، اما می‌دانم که تیم فوق‌العاده‌ای دارند، با مربی بسیار خوب و بازیکنان کلاس جهانی. فقط باید آماده باشیم و روی خودمان تمرکز کنیم. من الان واقعاً دارم از بازی‌ها لذت می‌برم، چون فصل قبل نمی‌توانستم بازی کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۰ ۱۰:۳۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰